Me eroamme. Mitä pitää tehdä ensimmäiseksi?
Viime yönä teimme (tai siis avokki teki) eropäätöksen ja nyt alkaa asian suhteen käytännön toimet. Ei vain ole aavistustakaan että mitä pitää tehdä... :(
Lähtötilanne:
olen täysin(!) rahaton ja tällä hetkellä työkkärin kurssilla
asunto on avokin
meillä on 1 kouluikäinen minun lapsi, 1 yhteinen ja 1 joka on meidän mutta avokki ei ole tunnustanut ja jos minusta riippuu niin ei tunnustakaan
avokki tahtoo pitää pienemmät lapset viikko/viikko -systeemillä ja se sopii minulle mutta haluan olla lähivanhempi
minä olen kustantanut käytännössä kaikki lasten vaatteet/lelut/tarvikkeet sekä omistan täältä pyykkikoneen, jääkaappipakastimen, tiskikoneen, mikron, pinnasängyn, sohvapöydän, atk-pöydän sekä puolikkaan kuivausrummun
molemmilla on omat autot
Itse en siis haluaisi erota vaan panostaa 111% siihen että saisimme yhdessä suhteen vielä toimimaan mutta en aio enää elää siinä harhaluulossa että silti onnistuisin siinä yksin. Avokki ei ole halunnut yrittää enää pitkään aikaan. Alistun siis kohtaloon.
Mistä pitäisi aloittaa?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:41"]
Ei sitä verikoetta tarvitse päästä ottaa, jos on jo kyse vanhemmasta lapsesta, eli kuinka vanha on kuopus? Mun lapselta aikoinaan otettiin kantapäästä ja taisi olla kuukauden ikäinen.
[/quote]
2,5v
t: ap
DNA-testiin riittää myös sylkinäyte. Näin ainakin kahden tuntemani lapsen kohdalla, joille on tehty isyystesti. Toinen oli vauva ja toinen samaa ikää kuin omasi.
Muistaako tai tietääkö kukaan että mikä se avoliittolakijuttu on joka tuli turvaamaan avoeron heikompaa osapuolta jos on yhteisiä lapsia tai yhteiseloa vähintään 5v?
Ei sitä verikoetta tarvitse päästä ottaa, jos on jo kyse vanhemmasta lapsesta, eli kuinka vanha on kuopus? Mun lapselta aikoinaan otettiin kantapäästä ja taisi olla kuukauden ikäinen.