Nyt se sitten tapahtui
Eräs mies laittoi mulle tänää keskustelupalstalla viestiä, et olis kiinnostunut harrastamaan mun kanssa seksiä korvausta vastaan.
Oon tätä ajatusta pitkään pyörittänyt päässäni ja pari kertaa ollut kovin lähellä jo kyseinen homma. Ennen ei oo moraali riittänyt. Nyt kuitenkin kesä tuli ja opiskelut loppui eikä ole töitä ja oon rahallisesti tosi tiukilla.
Päätin siis tarttua tarjoukseen.
Menin hänen luokseen, oli varannut hotellin, koska on vain käymässä kaupungissa. Ensin noi 5 min keskustelua, sen jälkeen noin 15min touhua ja sit ulos 150€ kädessä.
Mies ei ollut täysin mun makuun, mutta olisin melkein humalassa voinut lähteäkin sen mukaan, siis ihan ilman rahaa... Nyt on rima alitettu ja eika kerta tota hommaa takana.
Mies laittoi viestiä perään, että tahtoisi joskus uusinnan, sanoin että olen mukana...
Kommentit (31)
Mä olen myynyt seksiä hyvin satunnaisesti 2-3 vuoden ajan. Nyt olen vasta havahtunut että mun masennus ja itsetunto on mennyt alaspäin kokoajan tän "harrastukseni" etenemisen mukaan.. Voi tietysti johtua muistakin asioita mutta niin.
Mielestäni seksin myymisessä ei ole mitään väärää mutta pitäisi kai olla harvinaisen vahva ja varma itsestään että se ei vaikuttaisi sun minäkuvaan ja mielenterveyteen.
Kannattaa miettiä kunnolla että haluatko jatkaa seksin myymistä, tähän nimittäin jää helposti koukkuun. Pitihän munkin tehdä vain muutama keikka...
Mä myisin kans heti, jos vaan kauppa kävisi. Mutta näin yli viiskymppisenä saattaisin joutua maksumieheksi (tai siis -naiseksi). Olin aika villi nuorena, samapa toi jos olisin siitä muutaman satasen aina rahastanutkin. Näin ainakin jälkeenpäin ajatellen.
Eikö teitä hävetä?? Suomi on pieni maa ja asiakkaan on aika helppo laverrella teidän tutuille..
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:57"]
Mä myisin kans heti, jos vaan kauppa kävisi. Mutta näin yli viiskymppisenä saattaisin joutua maksumieheksi (tai siis -naiseksi). Olin aika villi nuorena, samapa toi jos olisin siitä muutaman satasen aina rahastanutkin. Näin ainakin jälkeenpäin ajatellen.
[/quote]
Älä vähättele itseäsi :) Monet haluaa nimenomaan vanhemman naisen. Helposti voit pyytää 200-300e tunti.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:31"]
Eräs mies laittoi mulle tänää keskustelupalstalla viestiä, et olis kiinnostunut harrastamaan mun kanssa seksiä korvausta vastaan.
Nyt on rima alitettu ja eka kerta tota hommaa takana.
[/quote]
"Nyt rima on alitettu..." Tuosta tulee mieleen, että ehkä sydämessäsi epäilet valintaasi... uskon, että sinä olet niin arvokas ihminen, että ansaitset parempaa kuin se, että myisit omaa, ainutlaatuista kehoasi :) Kokeile toki, että miltä tuntuu sellainen rakkaus, joka pitää sinua ja minua loputtoman arvokkaina: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
Hankkikaa apua naiset..tähänkö tän maan feminismi kiihko on teidät vienyt, myymään toosaa parista huntista?
250 € on minusta käypä taksa vakiopokalta. Sataviiskymppiä on liian vähän.
Uusilta asiakkailta voi sitten laskuttaa enemmänkin, 350 €-400 € laaki. Jos niistä tulee viikottaisia niin alennusta voi sitten vähän antaa. Ja kaikesta "ylimääräsestä" hinta nousee. Esim. suikkari ennen seksiä yms.
Vakiasiakkaat ovat eri kuin tuntemattomien kanssa huoraaminen. Kumpiakin hyödyttävä tilanne. Pitäisin vakituisen varmasti omana tietonani :) Naiset osaavat hinnoitella itsensä ulos. Silloin kannattaa käyttää sitä mistä saa parhaan hinta/laatusuhteen.
Uusiksi vain jos mieskin on siedettävä ja usein jos sille sopii. Erittäin hyvä ruokaraha sulle, kun olet opiskelija. Joskus on vain pakko.
En ole vapaamielinen vaan jo vanha äiti joka luuraa vaan kotona, mutta ymmärrän.