Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se sitten tapahtui

Vierailija
30.05.2014 |

Eräs mies laittoi mulle tänää keskustelupalstalla viestiä, et olis kiinnostunut harrastamaan mun kanssa seksiä korvausta vastaan.

Oon tätä ajatusta pitkään pyörittänyt päässäni ja pari kertaa ollut kovin lähellä jo kyseinen homma. Ennen ei oo moraali riittänyt. Nyt kuitenkin kesä tuli ja opiskelut loppui eikä ole töitä ja oon rahallisesti tosi tiukilla. 

Päätin siis tarttua tarjoukseen. 

Menin hänen luokseen, oli varannut hotellin, koska on vain käymässä kaupungissa. Ensin noi 5 min keskustelua, sen jälkeen noin 15min touhua ja sit ulos 150€ kädessä.

Mies ei ollut täysin mun makuun, mutta olisin melkein humalassa voinut lähteäkin sen mukaan, siis ihan ilman rahaa... Nyt on rima alitettu ja eika kerta tota hommaa takana.

Mies laittoi viestiä perään, että tahtoisi joskus uusinnan, sanoin että olen mukana...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, enpä todellakaan olisi uskonut, että joku amatööri palstamamma saa noin paljon.

Vierailija
2/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin opiskelut loppui, eikä ole paljon "omaa rahaa" ja tilannekin tietysti eri, kun olen perheellinen. Mutta silti ihmettelen, miten 150:stä myyt itseäsi? Jotenkin ois vähän helpompi ymmärtää sun ratkaisua, jos oisit saanut pari tonnia. Sillä oisit voinut elää pari kuukautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halvalla myit.

Vierailija
4/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jäänyt paskamaku suuhun yhtään. Toki mietin et oonkohan henkisesti rikki sen jälkeen, mutten ole. Kuitenkin jonkun verran ollut yhden illan juttuja joten mielestäni toi ajaa melko saman asian, edut on itselle vaan mukavemmat. 

ap

Vierailija
5/31 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tapahtuu vissii jo niin paljon ettei herätä keskustelua. Itse en ap:ta tuomitse vaikkei itsestä tohon kyllä olis.

Vierailija
6/31 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella halpa hinta. Mun tuntemat suomalaiset horot ei lähe alle kahden  sadan...

Vierailija
7/31 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:46"]No ei jäänyt paskamaku suuhun yhtään. Toki mietin et oonkohan henkisesti rikki sen jälkeen, mutten ole. Kuitenkin jonkun verran ollut yhden illan juttuja joten mielestäni toi ajaa melko saman asian, edut on itselle vaan mukavemmat. 

ap

[/quote]

Se paska fiilis saattaa iskeä myöhemmin. En pelottele mutta ei se rahasta naiminen ihan kauppareissuun verrattava juttu ole. Been there.

Vierailija
8/31 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen ketju kaikenkaikkiaan.. Käykää terapiassa jos itsearvonne on noin matala.

Rakkautta teille <3

Vierailija
9/31 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:35"]

Surullinen ketju kaikenkaikkiaan.. Käykää terapiassa jos itsearvonne on noin matala.

Rakkautta teille <3

[/quote]

Vakioasiakas on jo lähimpänä oikeaa suhdetta. He saavat toisensa tarvittaessa kiinni. Itse pidän yhdenyön juttua vakavampana asiana kuin ennelta sovittua tapaamista. Varsinkin kun myyjä sekä asiakas hyötyvät.

Vierailija
10/31 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sit olis hyvä hinta?

Vierailija
11/31 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en antais alle tonnista.

Vierailija
12/31 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä aika hyvä summa. Olen nimittäin itse myynyt itseäni rahasta n.15 kertaa ja saanut joka kerta 100 euroa. sama tyyppi joka kerta. en lähtis baarista ko.tyypin mukaan. sen verran yököttävä.

Vierailija
13/31 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:13"]todella halpa hinta. Mun tuntemat suomalaiset horot ei lähe alle kahden  sadan...

[/quote]

Damissa saat panna 50 eurolla, joten halvaksi en tuota nimittäisi.

Vierailija
14/31 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon! Että voi nainen alentaa itsensä maksulliseksi huoraksi! Ja kenenhän perheen isä ollut kyseessä, joka ostanut huoran? Ei voi enää ihmismoraali alemmas laskea! Luuletteko koskaan pystyvänne perustamaan perheen, olemaan uskollisia, toivomaan uskollisuutta puolisoltanne ja olemaan parisuhteessa vielä vanhuuden päivinäkin (vai hylättyjä ja yksinäisiä)? Sekä seksin ostajat että myyjät ovat yhteiskunnan rappion aikaansaajia. Heidän takiaan moni lapsi itkee hajonneen perheen raunioilla, moni nuori menettää toivonsa luottamukseen parisuhteessa, moni vaimo kadottaa mielenterveytensä - eli SYYTTÖMÄT kärsivät! Mutta huoran pitää saada rahaa ja petollisen aviorikollisen tehdä himorikoksiaan! Nehän ne joillekin on elämän tärkeimmät asiat, ja sille alttarille voi uhrata kaiken hyvän ja terveen moraalin.

No, tulee se vielä palkanmaksun aika jokaiselle, joillekin silloin on aika karvas herääminen todellisuuteen.

Vierailija
15/31 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun taksa olis 100 € käsihoito, 200 € suuseksiä (ei saa laueta suuhun ja kortsu käytössä kokoajan). Perus seksi on 600 ->, anaalia jos mukana niin 1500 ->

Vierailija
16/31 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 11 on 43-vuotias eronnut 2 lapsen äiti. t. nro 11

Vierailija
17/31 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 12:08"]Hyi olkoon! Että voi nainen alentaa itsensä maksulliseksi huoraksi! Ja kenenhän perheen isä ollut kyseessä, joka ostanut huoran? Ei voi enää ihmismoraali alemmas laskea! Luuletteko koskaan pystyvänne perustamaan perheen, olemaan uskollisia, toivomaan uskollisuutta puolisoltanne ja olemaan parisuhteessa vielä vanhuuden päivinäkin (vai hylättyjä ja yksinäisiä)? Sekä seksin ostajat että myyjät ovat yhteiskunnan rappion aikaansaajia. Heidän takiaan moni lapsi itkee hajonneen perheen raunioilla, moni nuori menettää toivonsa luottamukseen parisuhteessa, moni vaimo kadottaa mielenterveytensä - eli SYYTTÖMÄT kärsivät! Mutta huoran pitää saada rahaa ja petollisen aviorikollisen tehdä himorikoksiaan! Nehän ne joillekin on elämän tärkeimmät asiat, ja sille alttarille voi uhrata kaiken hyvän ja terveen moraalin.

No, tulee se vielä palkanmaksun aika jokaiselle, joillekin silloin on aika karvas herääminen todellisuuteen.

[/quote]

Jep, sen seksin myyjänhän vastuulla se on jos joku vaikka sattuu pettämään ja pettäjän vaimo sitten menettää mielenterveytensä..

Nuorten "usko parisuhteisiin" kariutunee jostain ihan muista syistä kuin seksityöläisistä.

Mun usko ihmisyyteen katoaa sun kaltaisten kirjoittajien takia.

Vierailija
18/31 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen välillä miettinyt huoraamisessa sitä, että kun nuorena aloittaa ja joskus sitten haluaakin lopettaa, niin pystyykö täällä enää viettämään ns. normaalia perhe-elämää? Luulisi olevan pieni kynnys kuitenkin olla välittämättä, jos ympäristö tietää menneisyydestä?

En tarkoita, että kaikkien pitäisi perustaa perhe ja tehdä lapsia, mutta olisi mielenkiintoista tietää, miten ihmiset ovat jatkaneet elämäänsä, kun ovat lopettaneet huoraamisen?

Vierailija
19/31 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen antanut seksiä rahasta. Kyseessä oli erään miehen "fantasia". Hän haaveili siitä että voisi kokeilla maksullista seksiä. Olisin kyllä voinut harrastaa tämän miehen kanssa sitä ilman korvaustakin. Olin kuitenkin nuori, halusin kokeilla ja kieltämättä rahakin houkutteli.

Vietimme miehen kanssa muutamasti mukavan illan. Hän teki minulle ruokaa, keskustelimme ja harrastimme seksiä. Tämän jälkeen mies vei minut kotiin ja sujautti setelit käsilaukkuun. Sain tuona kesänä noin 1000 euroa tästä. Kaikki tapahtui siis saman miehen kanssa. Uskon voivani luottaa häneen. Hänen asemansa oli sellainen ettei hänen kannattaisi kenellekään kertoa tapahtuneesta.

Tästä on siis aikaa viitisen vuotta. Ei minulla ainakaan ole mitään traumoja myöhemminkään tullut. Viihdyin miehen kanssa ihan hyvin ja sain vähän ylimääräistä. En missään nimessä tuomitse niitä jotka tarjoavat seksiä rahasta. Nuorille se seksi ei ole ehkä mitenkään pyhä asia. Irtosuhteet on melko tavallisia.

Jos seksiä ryhtyy myymään niin uskon että näitä "traumoja" syntyy sitten kun sitä jatkaa pitkää. Ehkä kuva terveestä parisuhteesta vääristyy. Asiakkaat saattavat olla varattuja, heillä on huonoja kokemuksia parisuhteista, heitä on paljon, kadullakin joku tulee vastaan... Oma kertaluonteinen kokemukseni on minulle sellainen hauska oma salaisuuteni jota muisten ihan ilolla. Jos olisin jatkanut, saattaisin ajatella toisin.

Itseään siis pitää erityisesti kunnioittaa jos ryhtyy myymään seksiä. Kun tietää omat rajansa ja osaa suojella itseään niin en näe siinä mitään erityisen ongelmallista. Ja oma vinkkini tosiaan on, ettei kannata jatkaa pitkään. Tai jos jatkaa, niin asiakaskunnan tulee olla tarkoin valikoitua ja koostua ihan vaikka 1-3 hyvästä vakioasiakkaasta.

Vierailija
20/31 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiii

En ole aloittaja mutta en tuomitsisi. On meinaan namut pulollaan näitä joilta saa lonkeron hinnalla tyyliin baarin vessassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan