Mitä kivaa ajattelit tänään tuntemattomasta ihmisestä?
Minä näin kaupungilla hymyilevän, hieman harmaantuneen naisen kirkkaanoransseissa housuissa ja kauniisti punatuin huulin ja toivoin, että minustakin tulisi joskus sellainen.
Kommentit (29)
Lähijunaa odotellessa näen usein saman naisen, jolla on tosi kivasti leikattu ja värjätty tukka. Olen monta kertaa ajatellut että hänellä on kiva kampaus.
Mä näen töissä tosi paljon ihmisiä ja ajattelin tänään monta kertaa, että onpa komea mies, siis näin paljon miehiä.
ompa tuo poika löytänyt kauniin tytön. näyttivät tavallisilta ja mukavilta, heillä oli hauskaa. tytöllä tosi kauniit kasvot ja hauska tyyli.
Kävin tänään pienessä kahvilassa, jossa olin ainoa asiakas. Omistaja tarjoili kahvini hymyillen ja kysyi maistuiko se. Toivoin, että kahvila tuottaa niin paljon, että ystävällinen omistaja elää sillä huolettomasti.
Tänään bussissa hymyilin varmaan erittäin läpinäkyvästi kun joukko ehkä lukioikäisiä poikia auttoi vanhaa pariskuntaa siirtämään matkatavaransa bussiin sisään, ihan pyytämättä, ja vielä juttelivat jotain mukavia. Kiva vastapaino sille pienelle varautuneisuudelle mikä itselleni aina isoista poikalaumoista syntyy.
Kun tulin lasten kanssa kaupasta, ja 5v poikani pyöräili edelläni, takaamme tullut pyöräilijä hidasti ohittaessaan meitä. Yleensä ko. kohdassa pyöräilijät paahtavat tuhatta ja sataa, ja mulkoilevat vihaisesti, jos lapsia on tiellä. Tässäkin tapauksessa aloin heti pyöräilijän nähdessäni komentaa lasta vielä lähemmäksi tien reunaan, vaikkei alunperinkään ollut keskellä tietä, ja tämä pyöräilijä, keski-ikää lähestyvä puoliammattimaiselta pyöräilijältä näyttävä mies, hymyili ja sanoi: "Kyllä lapsia varotaan, kaikessa rauhassa vaan". Totesin kyllä, että monet eivät varo, ja kiitinkin jopa, vaikken varsinaisesti tiennyt mistä edes kiitin. Mies vaan oli niin huomioiva ja iloinen, enkä pääse usein kokemaan sitä, ettei lapseni aiheuttaisi ensi reaktiona silmien pyörittelyä ja huokailua. Lapsissani ei tosiaan ole mitään muuta "vikaa", kuin se, että kaksi heistä on alle kouluikäisiä, jotka useimpien mielestä ovat aina ja kaikkialla vain häiriönä.
Ihana ketju! Minua taas ahdistaa, kun tuntematon eukko kävi kaupassa pikaruokalassa tönimään ja huutamaan. ;(
Töissä oli eräs nainen ostanut uuden kauniin maksihameen, aika räikeäkuosisen suhteessa normaaliin harmaahkoon tyyliinsä. Sopi hänelle todella hyvin! Vieläkin harmittaa etten sanonut mitään. Ei ihan tuntematon ihminen, mutta sopinee tänne silti :)
Ruoholahdessa sama Metro-lehden jakaja on kulkureitilläni melkein joka aamu. Hän ilmeisesti jo tunnistaa minut ja ojentaa aina lehden minulle hymyillen. Piristää päivää! Ruoholahden K-marketia vastapäätä olevassa kahvilassa aamuisin siivoamassa oleva SOL:n työntekijä näyttää myös aina iloiselta. Herättää itsenikin ajattelemaan, että saisiko sen aamuankean naaman vaikka nostettua hieman positiivisemman näköiseksi :)
Moni asiakas sai tänään kukkakaupalla hymyilemään. Äidit niin super ylpeitä valmistuvista lapsistaan:)
Oli tietty hankalempiakin asiakkaita, "miks mun pitää ostaa pussi???" (Ööh ota oma mukaan ens kerralla?:D), ei varmaan oo tuoreita kukkia (tuli eilen?)..
No anyway suurin osa meidän asiakkaista on ihania:))
Valitettavasti en tainnut ajatella mitään. Ne kerrat kun kuljin kaupalla ostoksilla, kuljin äärimmäisen väsyneenä ja allapäin ja tuijotin tyhjää. Tulossa niin raskas viikko heti huomisesta alkaen ensi viikonloppuun asti ja valmiiksi kamala väsymys.
Tai no okei, kun palasin kotiin päin ja kävelytin yhtä jyrkkää puistotietä pyörää ostoskasseineen ylös, näin naisen ja pojan. Niitä oli kiva katsella poika ihasteli jotain lehtiä puissa aika sulosena. Saisinpa itekin lapsen... sitä taisin ajatella.
Että kylläpä on pieni takamus ja näyttää hyvältä tuollaisissa farkuissa (plus kateus ja miksei mun perseeni ole tuollainen :D)
Näin upeasti leikatut ja laitetut, vaaleat, lyhyet hiukset bussissa 68 Helsingissä. Olisin maininnut nuorelle naiselle kauniista hiuksista, mutta hän oli jäänyt minua aiemmin pois bussista.
Ratikassa 4 oli nuori nainen, jolla oli vauva vaunuissa. Naisella oli kauniit, punertavaksi sävytetyt kerroksittain leikatut lyhyet hiukset. Hänellä keskusteli toisen naisen kanssa, joten en halunnut keskeyttää heitä mainitsemalla tyylikkäästä kampauksesta.
Kyllä, olen niitä ihmisiä, jotka sanovat ihmisille heidän kauniista hiuksistaan, vaatteistaan tms.
Kaksi alakouluikäistä poikaa leikkivät junassa matkapuhelimillaan innoissaan, kummallakin jokin Nokian "karvalakkimalli". Matopeliä näyttivät pelaavan. Ilahdutti, kuinka pyyteettömän iloisia olivat ihan ilman älypuhelimia tai tabeja.
Näin merimiehen, jolla oli perinteinen merimieskassi olalla. En varsinaisesti ajatellut kyseisestä ihmisestä mitään (näinkin hänet vain nopeasti takaapäin), mutta tuntui hauskalta, että merivoimissa yhä käytetään niitä vanhanmallisia vaatteita ja kasseja. Henkilön olisi voinut siirtää vaikka 100 vuotta ajassa taaksepäin.
Jaha, joku hullu alapeukuttaja iski. Terveisiä sinne!
Joku av:llä oli kirjoittanut jotain tosi hauskoin sanamuodoin, ja ajattelin että ruudun toisella puolella on oltava hyvä tyyppi. :) Nimettömyyden huono puoli on se, että emme saa ikinä tietää!
Minäkin olen lukiessani jotain hauskaa juttua täällä toivonut tuntevani kirjoittajan.
Näin ehkä ikäiseni naisen (40 vuotias) ja hänellä oli nätti ystävällinen hymy. Toivoin, että joku ajattelisi minustakin niin. :)