Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen ja teinin 16 v. suostumaan vegetaariseen tammikuuhun? Suositelkaa ruokia jotta myös nuo 2 jaksaisivat syödä

Vierailija
28.12.2020 |

Nyt on ollut koko kuukausi niin paljon lihaa ja huomennakin vielä loput kinkut menee hernekeittoon. On tullut niin kauhea lihaähky, että en jaksa syödä tai nähdä enää yhtään liharuokaa. Teen meille lihattoman tammikuun. Mitä tehdä kahdelle himolihasyöjälle etteivät ihan sekoa?

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuu on tipaton. Siirrä rehukuukausi helmikuulle:

1. Se on lyhyempi.

2. Ei tuollaista koohotusta ilman viinaa kestä.

Vierailija
142/145 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, se joka tekee ruuan, tekee mitä haluaa. Eli aloittaja kokkaa kasvisruokaa, mies ja teini joko syövät tai kokkaavat itse itselleen muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitte myös ok, että se kuka tienaa niin käyttää rahat miten itse haluaa eikä välitä muusta perheestä?

Kyllä nyt vähän pitää miettiä muutakin ku itteään.

Vierailija
144/145 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen vegeterroristi joka pakottaa muut syömään ruokiaan. Anna ihmisten syödä mitä haluaa.

Vierailija
145/145 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka teillä laittaa ruokaa?

Meillä laitan minä, joten syödään juuri sitä, mitä minä laitan. Meillä mennään arkipäivät vegeruoalla, viikonloppuna lihaa/kanaa.

Olet varsinainen diktaattori

Minä syön oikein mielelläni lihaa/kanaa arkenakin, jos joku toinen (lue: mies) vaivautuu laittamaan, mutta jos minä se ruoan laitan, syödään sitä, mitä laitan.

Toistaiseksi ei miehellä ole ollut mitään valittamista ruoistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme