Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko mennä kosmetologille näin korona-aikana?

Vierailija
28.12.2020 |

Tämä viikko lomaa ja ajattelin, että uskaltaisiko sitä käydä kosmetologilla. Mietin vain, kun siinä ollaan niin lähekkäin... Toki molemmilla maskit, mutta silti arveluttaa :( Kyseessä pk-seutu... Oma työ myös sellaista, että sinne koronan vieminen olisi katastrofi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt korona-aikana kaksi kertaa kosmetologilla; heinäkuussa ja elokuussa. Sen jälkeen en enää uskaltanut, vaikka en tiedä miten paljon tuollaisista kauneushoitoloista on loppujen lopuksi koronaa lähtenyt liikkeelle. Kampaajalla kävin kesäkuussa ja lokakuussa, mutta hänen kanssaan pystyin sopimaan esim. maskin käytöstä koko ajan jne. 

Vierailija
2/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan sen kosmetologin vastuullisuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en? 

Vierailija
4/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
5/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
6/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein iloa ja hyötyä kun pitäisi murehtia tarttuuko vai ei.

Vierailija
7/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn jalkahoidossa joka kuukausi, maskit on molemmilla. Kasvohoidossa olin lokakuussa, kosmetologilla oli maski ja pesi kädet ennen hoidon aloittamista.

Vierailija
8/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä itse voi maskia pitää missään kasvohoidossa. Kävin alkukuusta työnantajan tarjoamana virkistyspäiväjuttuna. Kieltämättä ahdisti, kun toisen naama oli liki omaa naamaa ja kuuli toisen hengityksen. Kosmetologilla oli kyllä maski, mutta mitäpä se auttaa, kun ollaan tunti niin likikkäin...

Vierailija
9/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa olen ollut jalkahoidossa, kuten normaalistikin. Pieni, vastuullinen kauneushoitola. Maskit hoitajalla ja asiakkaalla.

Vierailija
10/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoitoon en menisi, koska työskentelen riskiryhmien parissa, mutta ripset ja kulmat olen käynyt siistimässä. Minulla sekä kosmetologilla maskit käytössä. Kasvohoidossa ei voisi käyttää maskia, joten siihen en uskalla mennä. Kyseessä pieni kasvohoitola ja pitkään tuntemani vastuullinen kosmetologi. 

Vierailija
11/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä itse voi maskia pitää missään kasvohoidossa. Kävin alkukuusta työnantajan tarjoamana virkistyspäiväjuttuna. Kieltämättä ahdisti, kun toisen naama oli liki omaa naamaa ja kuuli toisen hengityksen. Kosmetologilla oli kyllä maski, mutta mitäpä se auttaa, kun ollaan tunti niin likikkäin...

No ei autakaan, ainakaan sitä kosmetologia, kun kasvohoidossa oleva asiakas ei voi käyttää maskia. Kosmetologihan suojaa sinua maskillaan, ei itseään. Jos molemmilla käytössä maskit niin suoja on jo aika hyvä, mutta toki kasvohoidossa ei voi maskia käyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä