Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheerleading, millainen harrastus?

Vierailija
29.05.2014 |

Tyttäreni suunnittelee kyseistä lajia, mutta minua laji epäilyttää kyseenalaisen maineensa takia. Onko tietoa/kokemuksia?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kannustaisi omaa tytärtä mihinkään lajiin, jossa yritetään näyttää nätiltä ja glitterit ja meikit on pakollisia kisoissa. Mieluummin sählyä, jalkkista tai mitä vaan joukkuepeliä jossa räkä ja hiki roiskuu. Olkoon vaan kilpacheerleading vaativa laji kunnon puolesta, on niitä muitakin vaativia lajeja joissa ei kuitenkaan pelata niin paljon tyttömäisyydellä tai naismaisuudella ja "kauniilla" ilmeillä eli pakkohymyilyllä. Se, että tytöistä edelleen leivotaan kilttejä, hymyileviä, siroja ja taipuisia, on minusta vähän kyseenalaista. Sitä suuremmalla syyllä, jos tyttö itse vielä sitä haluaa.

Vierailija
42/81 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys mineillä (7-13)ja junioreilla (12-16) on navan näkyminen kielletty vain senioreilla (+16)  saa näkyä napa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kannustaisi omaa tytärtä mihinkään lajiin, jossa yritetään näyttää nätiltä ja glitterit ja meikit on pakollisia kisoissa. Mieluummin sählyä, jalkkista tai mitä vaan joukkuepeliä jossa räkä ja hiki roiskuu. Olkoon vaan kilpacheerleading vaativa laji kunnon puolesta, on niitä muitakin vaativia lajeja joissa ei kuitenkaan pelata niin paljon tyttömäisyydellä tai naismaisuudella ja "kauniilla" ilmeillä eli pakkohymyilyllä. Se, että tytöistä edelleen leivotaan kilttejä, hymyileviä, siroja ja taipuisia, on minusta vähän kyseenalaista. Sitä suuremmalla syyllä, jos tyttö itse vielä sitä haluaa.

Tämä laji on urheilua j näytöslajia niin tanssisakin pitää olla meikit (kaverin harrastaa tanssia näytösmeikin piti olla varmaan kilo meikkiä naamassa)

Ja yleinsä vain nousijat ovat venyviä pohjat eivät yleinsä veny hirveän paljon

Tätä lajija harrastaa myös miehet eikä tässä mistään tyttömäisyydestä pelata 

niin voimistelussakin hymyillään ja monissa muissa lajeissa  

Kyseenalaistan sun paskoi teorioit jtn haista vittu :))

Vierailija
44/81 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kiva harrastaa cheerleadingiä mutta en tiedä otetaanko sinne miehiä. Ei ainakaan vaikuta hirveästi siltä että miehiä sinne kosiskeltaisiin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
45/81 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sekajoukkowisiin otetaan miehiä kokeilamaan riippuu missä asut googlaa lähin cheerseura ja jos siellä on seniorisekajoukkoe voit kysyä pääsistikö mukaan :) suostittelen

Vierailija
46/81 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iste sen 5,5 vuotta kilpatelinevoimistelua harrastin  cheerin puvut ivat peittävempiä kuin teleinevoimitselun kisapuvut esm telinevoimistelpuvuissa kaikilla ei vältttämättä kisoissa ole alushousuja ja shortsit puvun päällä olivat kisoissa kielletyt joten kyllä ne cheerin puvut ovat peittävempiä

ja sitä meikiä ei ole paljoa ajatelkaa rytmisvoimistelua se vasta in haastavaa lapsi venytetään ja kisameikki on pakollinen samoin tanssissa 

Vierailija
47/81 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ekalla sivulla on vielä lisää totta niille jotka haukkuvat tutustuisivat lajiin paremmin kaikkea ei kannata tulla pätemää :))))))) SELIVITTÄKÄÄ ASIOITA ENNEKUN TULETTE PÄTEMÄÄN JTN PASKAA 

Vierailija
48/81 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus viime vuodelta. Eiköhän ap ole jo selvittänyt asian...

Vierailija
49/81 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä pahaa ihmisillä on tätä lajija vastaan 

ja miksi keksitte mielstänne jtn paskaa mikä ei ole totta?

Vierailija
50/81 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XDDD veikkasin joo et on selvittäny 

mut jotkut vaa tulee viel pätee omaa paskaa tänne ni täydennän heille

Vierailija
51/81 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XDDD veikkasin joo et on selvittäny 

mut jotkut vaa tulee viel pätee omaa paskaa tänne ni täydennän heille

Vierailija
52/81 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin erään harrastajan kirjoittamisesta huomaa, ettei cheerleading ole mikään älykkäämmän kansanosan harrastus...

Vierailija
53/81 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin erään harrastajan kirjoittamisesta huomaa, ettei cheerleading ole mikään älykkäämmän kansanosan harrastus...

Pärjään tiedoksesi koulussa hyvin :) 

Olen 03 ja kiroilemaan opin koulussa kaverilta.Olen harrastanut cheeriä vasta 5-6kk ja mahtava laji on ei minulla silti mitään pahaakaan voimisteluun ole.Ja kiroilin vain koska suutuin ihmisille jotka pätevät täällä jotain mikä ei ole totta.

Vierailija
54/81 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos pissikset on sellasii jotka kasvattsa lihasmassaa jatkuvasti ja venyy äärettömyyksiin ehk sitte. Itte oon cheerleader ja en edes meikkiä osaa laittaa.

Vierailija
55/81 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, ei todellakaan mikään pissisten laji.

Vierailija
56/81 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sekajoukkowisiin otetaan miehiä kokeilamaan riippuu missä asut googlaa lähin cheerseura ja jos siellä on seniorisekajoukkoe voit kysyä pääsistikö mukaan :) suostittelen

Minä tulen kans tuonne seniorisetäjoukkueeseen.

Vierailija
57/81 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on harrastanut lajia 7 vuotta ja on pärjännyt koulussa koko ajan keskitasoa huomattavasti paremmin. Ei ole ollut luppo aikaa maleksimiseen kauppakeskuksissa kiroilemassa ja räkimässä lattioille. Suomi on maailmalla huipulla tässä lajissa ja cheer harrastajat ovat taitavia, kova kuntoisia nuoria; tyttöjä sekä poikia.

Vierailija
58/81 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kommunikoi tässä keskustelussa että haista vittu tai haista paska ja älä tule pätemään. Säälittävää. Mistähän kertoo?

Vierailija
59/81 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika ilkeetä mennä tolleen haukkumaan varsinkin jos itse ei ole kunnolla kokeillut. Itse harrastan ihan kilpatasolla ja siis varmaan ihanin laji ikinä😍

Vierailija
60/81 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, onneksi täällä on joku viisaskin eikä tule purkamaan kateuttaan tai pahaa mieltään esim. Harrastajiin kun täältä sellaisiakin löytyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän