Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka lyhyitä shortseja voi yli 30v pitää kesällä?

Vierailija
02.05.2014 |

Voiko pitää ihan lyhyitä vai pitääkö olla bermudat? Ja nyt en puhu mistään kotishortseista vaan ihan kaupassa, töissä jne...vai ettekö enää pidä shortseja?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikää katso, se katsoo kroppaa. Niillä joilla on huono kroppa pysyköön niissä pitemmissä shortseissä. Niillä joilla hyvä ja kiinteä kroppa, pitäkööt niin lyhyitä shortseja kuin haluaa.

Vierailija
2/24 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppaaha se katsoo, mutta en mä nyt töihin lähtis kovin lyhyitä laittamaan. Vähän polven yläpuolelle lyhimmillään. Kaupas ja vapaalla voi pitää reiden puoliväliin ulottuvia. Ihan Microsoft en pitäisi kuin kotona, lenkillä, rannalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini oli kerran nähnyt ruokakaupassa ~70 vee papparaisen, jolla oli sellaiset mikroshortsit että vehkeet roikku puntista kaiken kansan nähtävillä. Se on jo liian lyhyt :D

Vierailija
4/24 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:40"]Kroppaaha se katsoo, mutta en mä nyt töihin lähtis kovin lyhyitä laittamaan. Vähän polven yläpuolelle lyhimmillään. Kaupas ja vapaalla voi pitää reiden puoliväliin ulottuvia. Ihan Microsoft en pitäisi kuin kotona, lenkillä, rannalla. 

[/quote]

Microsoft = mikroshort?

Vierailija
5/24 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran nähnyt miehen, joka juoksi noissa microsofteissa (ihana sana), vehje hyppi lahkeen ulkopuolella rytmikkäästi. Olin sanaton.

Vierailija
6/24 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa, shortsien malli ja  oma tyylitaju tuon sanelee; kysykää vaikka Aira Samulinilta. Hiki-liikuntaa harrastavana miehenä, myös kesähelteellä jättäisin suosiolla valkoisiin shortseihin pukeutumisen muille, vaikka niissä olisi vähän enemmänkin lahjetta.. - Kesän tennis -kisoissa täytynee "taas" tehdä poikkeus, shortsien värin suhteen. 

Vierailija
7/24 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä se on kroppa eikä ikä. Itse en enää mitään superlyhyitä laittaisi ja töihin en ammattini puolesta toki ollenkaan. Mutta kaupungillekkin täytyy laittaa sellaiset, missä ei ihan jokainen iän tuoma ryppy/kauneusvirhe näy ;)

Ikää se 35 wee :)

Vierailija
8/24 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää varmaan saa av:ltä synninpäästön. ;)

http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Linen-Shorts-In-Longline/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2761750&cid=9263&Rf-200=4&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Black

ja kroppa on normaali...ei laiha mutta ei lihavakaan. Nuo ajattelin ehkä tilata ja pitää kesällä topin ja ehkä bleiserin kanssa. 

ap

Vierailija
9/24 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää, jos on treenatut, hoikat ja ruskettuneet, karvattomat ja selluliittivapaat reidet. Itseä kauhistuttaa lyhyet shortsit, kun todella harvalla on kroppaa niitä pitää. Varsinkin teineillä näitä näki paljon viime kesänä, ja nuori ikä ei näköjään ole tae hyvälle kropalle. Mutta joo, lyhyet shortsit ei ole työasu.

Vierailija
10/24 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa tuo. Miehellä eivät näytä vain usein kovin kivoilta.

Vierailija
11/24 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita shortseja ollenkaan, mene naturell, siinä sulle tarpeeksi lyhyt!

Vierailija
12/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yli 30v. nainen ja käytän ihan niitä lyhyimpiä, mitä on markkinoilla. Toisaalta panostan muutenkin ulkonäkööni todella paljon ja olen treenannut pepustani ison.

Vierailija
13/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miten olisi, että jos haluat laittaa lyhyet shortsit ja viihdyt niissä, laitat ne. Jos et halua, et laita. Ihan sen mukaan mikä fiilis sulla on niissä shortseissa. Jonkun mielestä olet kuitenkin liian laiha tai liian löllö, liian vanha tai liian nuori, ihan kamala tai muuten vaan outo. Mutta suurin osa ei kiinnitä asiaa sen suurempaa huomiota. Miehistä iso osa tykkää joka tapauksessa. Ja suurin osa pitää ihan ok-asuna, jos aidosti olet sellaisessa asussa missä viihdyt myös ihmisten ilmoilla.

Vierailija
14/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä kommentteja taas :(

Jokaisella on vain tämä yksi elämä, joka voi päättyä koska tahansa, joten jokainen voi ja saa käyttää juuri sellaisia shortseja kuin itse haluaa.

Jos toisen ihmisen shortsit on jollekulle ongelma, niin pään ja katseen voi kääntää toiseen suuntaan.

Vierailija
16/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasia et persposket näkyy

Vierailija
17/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kun itse tykkää... Veetäkö muille kuuluu !!!!!!!!

Vierailija
18/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä kommentteja taas :(

Jokaisella on vain tämä yksi elämä, joka voi päättyä koska tahansa, joten jokainen voi ja saa käyttää juuri sellaisia shortseja kuin itse haluaa.

Jos toisen ihmisen shortsit on jollekulle ongelma, niin pään ja katseen voi kääntää toiseen suuntaan.

Kotona voit revitellä kuinka haluat ja tietty rannalla voi olla paljastavammin, mutta normaali aikuinen ihminen ottaa kyllä muutkin huomioon julkisilla paikoilla eikä valitse sitä kaikkein niukinta ja paljastavinta.

Vierailija
20/24 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polviin. Sortsit ovat lasten vaate.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi