Pöhöttynyt ap-mamma vastailee hetken aikaa kysymyksiinne.
Olen pöhöttynyt, alkoholistoitunut ja akateemisesti kouluttautunut ap-mamma. Vastailen hetken aikaa kysymyksiinne.
Kommentit (33)
Minua pöhöttää muun muassa sipsit ja kalja. Ruokavalioni koostuu alkoholin lisäksi pääasiassa sipseistä, makkarasta, kaurapuurosta ja pakastevihanneksista. Joskus syön myös kermaperunoita ja pitsaa. Olen alkoholisti, koska pidän ja nautin juomisesta. Totta kai voidaan olla kavereita! Itse en valitettavasti asu pk-seudulla. T. AP-mamma
Nautitko elämästäsi? Onko sinulla perhettä? Joko on tullut menopaussi? Mitä kadut elämässäsi? Kannattiko hankkia akateeminen tutkinto? Katsotko jääkiekkoa?
Nautin elämästäni pääasissa, useimmiten on kivaa. Olen eronnut ja minulla on 5-vuotias tytär, joka eron jälkeen on asunut ex-mieheni luona. Ei ole vielä ollut menopaussia. En kadu elämässäni mitään erityisesti, toki joskus on tullut mokailtua, mutta en mitään peruuttamattoman typerää ole vielä tehnyt. Kannatti totta kai hakea akateeminen tutkinto, koulutus on tuonut huimasti henkistä pääomaa, jota ei täysin voi rahassa mitata. En katso jääkiekkoa, en ole ylipäätään kiinnostunut urheilusta. T. AP-mamma
5: Nyt olen selvä, hieman väsynyt eilisten juominkien johdosta mutta selvä kumminkin. T. AP-mamma
10: Anaaliseksi on mielestäni ihan OK. T. AP-mamma
Mitä raitistumisesi vaatisi? Oletko hyvännäköinen?
18: Tatuoinnit ovat useimmiten karseita, varsinkin isot tatuoinnit ja ovat näkyvällä paikalla, esim. kaulassa tai käsivarressa. Joskus olen nähnyt jollakin jonkun pienen nätin tatuoinnin. En itselleni ottaisi tatskaa. T. AP-mamma
19: En itsekään tiedä tarkemmin, mitä AP tarkoittaa, joku tällä palstalla enemmän hihhuloiva voisi asiaa selventää? T. AP-mamma
Siis tarkoitin 11 cm miestä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:46"]Oletko sukua 10 cm miehelle ?
[/quote]
Mistä syystä olet pöhöttynyt? Kiskotko liikaa alkoa ja roskaruokaa?
Pöhöttääkö sinuakin sipsit? Miksi olet alkoholisti? Minä olen täysin raitis. Voitaisko olla kavereita? Mulla on kaverit vähissä. Asun pk-seudulla. Olen myös akateeminen.