Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovan naisen tuntomerkit

Vierailija
27.12.2020 |

Miestä saatetaan sanoa ”kovaksi jätkäksi”, mikä on tämän vastine naisesta?

Harrastaa kamppailulajeja? Käyttää paljon päihteitä? Tupakoi? On tatuoitu? Muuta?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xena oli kova muija!

Vierailija
82/87 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ulkopuolinen uhkaa naisen lapsia väkivallalla, kova nainen repii tämän (kuvainnollisesti) kappaleiksi, eli puolustaa omiaan kuin leijonaemo.

Ulkoiset yleisesti "kovuuteen" yhdistettävät tunnukset: tatuoinnit, lävistykset, nahkatakit tai säälittävät riippuvuudet tupakkaan, alkoliin tai muihin päihteisiin eivät tee kenestäkään, miehestä tai naisesta kovaa. Ainoastaan se merkitsee miteen yksilö käyttäytyy kun joutuu oikeasti haastavavaan fyysiseen tai henkiseen tilanteeseen.

Ööh minkä ikäinen olet? Ehkä näkemyksesi muuttuvat, kun kasvat vielä vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on sanottu, että olen kova ja kylmä nainen. Mielestäni olen oikein mukava ja olin siinä tilanteessakin missä tämä arvio oli tehty. Sitäkään ei voinut päin naamaa sanoa vaan tuli toista kautta korviini. Ylipäätään ihmiset ei sano mitään päin naamaa minulle. Minä sanon kyllä.

Sulle ei voi sanoa asioita päin naamaa, yritetty on mutta sua ei kiinnosta muiden sanomiset.

Näin meidän lähipiirissä toimii eräs ihminen. Hän ei ole tehnyt mielestään mitään väärää ikinä, hän niin kovasti loukkaantui kun oli pakko sanoa hänen töykeästä käytöksestään eräälle henkilölle jota hän oikeasti kuuntelee.

Ei kestänyt totuutta. Itkuhuuto sinfonia oli melkoista kuunneltavaa. No, jätti meidät onneksi vihdoin ja viimein rauhaan.

Sekään ei todista yhtään mitään että ihminen pitää itseään mukavana. Ihminen voi olla yllättävän sokea omille tekemisilleen.

Vierailija
84/87 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-v. Minkä ikäinen itse olet? Ehkä sinun käsityksesi muuttuvat kunhan kasvat vielä vähän..

Vierailija
85/87 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanominen = kovuutta?

Niin.. suorasanaisuus on taitolaji. Harmi vain kun nämä "rehdit, rennot ja reippaat" ovat yleensä muiden silmissä ilkeitä.

En useimmiten pidä sellaisista jotka sanovat kaiken ääneen miettimättä miltä muista tuntuu. He ovat "kovia" eikä muiden mielipiteet hetkauta suuntaan eikä toiseen (=itsekkäitä).

Vierailija
86/87 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen leimataan kovaksi, jos ei mielistele miehiä, nuole heidän peräpäätä ja muutenkin keskitä elämäänsä heidän miellyttämiseen ja tyytyväisenä pitämiseen. Taitaa olla miesten heikko itsetunto asialla, ei naisen kovuus.

Nainen saattaa olla lämmin ja hyvinkin pehmeä, muttei suostu mielistelemään miestä ja sanomaan mitä tämä haluaa kuulla, ei ole miehen ohjailtavissa. Hyvä itsetuntoiselle miehelle tämä ei ole, ongelma, vaan mielenkiintoa lisäävä tekijä.

Eihän tuollainen ole muuta kuin silkkaa typeryyttä. Samaiset naiset kuitenkin nuoleskelevat toisten samanlaisten älykääpiöiden ahtereita, etteivät putoa porukasta.

Aika moni luonteenpiirre ja ulkoinen ominaisuus, mitä te naiset pidätte hyvinä, ovat meidän miesten mielestä huonoja ja tekee teistä aika vastenmielisiä otuksia. Myös ulkomaalaiset miehet, sekä naiset ovat hyvin pettyneitä teihin.

Olisin enemmän pettynyt niihin paljolti ihailtuihin ulkomaalaisiin miehiin sekä naisiin. Monissa maissa pidetään perusoletuksena naisen jäämistä kotiin jopa vuosikymmenien ajaksi ja vaikenevan kaltoinkohtelusta ettei menetetä elättäjää. Viis siitä olenko ulkomailla ideaali vai en, mielummin elän omilla rahoilla ja miellyttän itseäni.

Vierailija
87/87 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovana naisena pidetään, jos pitää kiinni rajoistaan, ei alistu tai suostu menemään porukan mukana= kova.

Kovaksi haukkuminen on keino ja yritys murtaa, saada alistettua ja porukan kiemuroihin mukaan.

Kannattaa vaan pitää pää, eikä lähteä kieroilemaan tai silittelemään alistajia.