Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa kerroitte miehelle olevanne vielä neitsyt?

Vierailija
29.05.2014 |

Tarkoitan nyt näitä, jotka menettivät neitsyytensä oikeasti miehille ;) Eli teinisuhteet sikseen.

Yllättyikö mies? Luuletko että käyttäytyi sängyssä/ekan kerran aikana erilailla kuin olisi normaalisti käyttäytynyt?

Kertokaa vielä molempian suurpiirteiset iät :)

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:05"]

Jaaaaaa jälleen kerran saatiin yksi mielenkiintoinen ketju pilattua ainaisella ja mihinkään johtamattomalla väittelyllä. Kiitos mammat!

[/quote]

Kyllä siitä saadaan ihan kiittää tuota yhtä vänkääjää, joka irvii toisten ihmisten pelkoja ja tuntemuksia. Tiedä vaikka olisit itse asialla.

[/quote]

Kiittäkää mua :) En mä "irvi" mitään, kyseenalaistan sen, että sun ja jonkun muun mielestä on NORMAALIA pelätä yhdyntää. Ei ole.

[/quote]

Sä olet kyseenalaistanut sen, että joku normaali ihminen pelkää yhdyntää. SEN sä olet kyseenalaistanut, et muuta. Kukaan ei ole väittänyt että sinun kuuluisi tai sinulle olisi normaalia pelätä yhdyntää. 

[/quote]

Kenellekään ei ole normaalia pelätä yhdyntää. Se ei ole normaalia. Jos olisi normaalia pelätä yhdyntää ja epänormaalia haluta sitä, ihmiset olisi kuolleet sukupuuttoon.

[/quote]

Esimerkiksi tähän olisi ollut ihan korrektia sanoa, että et kuitenkaan pidä yhdyntää pelkääviä ihmisiä epänormaaleina, mikäli näin todella on.

Vierailija
62/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin sillon vasta kavereita, kun hän tiesi, että olen neitsyt. En tuonut sitä mitenkään "hei, olen neitsyt" tavalla esille, vaan asiat vaan jotenkin hämärästi tulee esille. Alettiin seurustelemaan monen vuoden kaveruuden jälkeen. Menetin neitsyyteni hänelle 22 vuotiaana ja yhdessä ollaan vieläkin. Hänellä oli ennen mua yksi aiempi suhde, jossa hän menetti poikuutensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:15"]

Tämä, joka kertoi pelkäävänsä yhdyntää, ei sanonut pelkäävänsä yhdynnästä mahdollista aiheutuvaa kipua. Oletan, että olisi kertonut, jos kipua pelkää. Sanoi vain pelkäävänsä, eikä osannut selittää.

[/quote]

Se olin minä. Kipu ei ole ainoa asia, siinä on muutakin. Ihan varmasti luonnollisia syitä, kunpa vain tietäisin mitä. Mitään seksuaalista hyväksikäyttötaustaa minulla ei ole, mutta minusta yhdyntä on erittäin intiimi asia. Veikkaan pelon juurten olevan siellä. Minua on henkisesti kohdeltu kylmästi lapsena. Tämä ei mielestäni tee siitä epänormaalia, että pelkään sitten sen seurauksena (kenties) yhdyntää. Pelkääväthän jotkut hämähäkkejäkin, vaikka suomalaiset hämähäkit ovat täysin vaarattomia. Se on arvon jankkaajasta varmaan myös aivan epänormaali pelko? Selitykseksi EI kelpaa se, että ne ovat jossain päin maailmaa myrkyllisiä, koska Suomessa eivät ole. Eihän suomalainen ole myrkyllistä hämistä monesti nähnytkään. Jos on ok pelätä hämähäkkiä koska ne ovat jossain myrkyllisiä, on varmaan ok pelätä yhdyntää, koska siihen tarvittavia tunteita tms. on joskus pahasti loukattu?

Vierailija
64/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ennemmin, että on normaalia pelätä niinkin intiimiä asiaa kuin yhdyntää, jos siihen intiimiyteen liittyviä liittyviä tunteita on lapsena jotenkin loukattu. 

Mutta aloittajan mielestä on varmaan epänormaalia, että menin loukkantumaan!

79

Vierailija
65/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuttaja vaikuttaa vähän keharilta, mutta ei hätää, sekin on ihan normaalia.

Vierailija
66/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:15"]

Tämä, joka kertoi pelkäävänsä yhdyntää, ei sanonut pelkäävänsä yhdynnästä mahdollista aiheutuvaa kipua. Oletan, että olisi kertonut, jos kipua pelkää. Sanoi vain pelkäävänsä, eikä osannut selittää.

[/quote]

Se olin minä. Kipu ei ole ainoa asia, siinä on muutakin. Ihan varmasti luonnollisia syitä, kunpa vain tietäisin mitä. Mitään seksuaalista hyväksikäyttötaustaa minulla ei ole, mutta minusta yhdyntä on erittäin intiimi asia. Veikkaan pelon juurten olevan siellä. Minua on henkisesti kohdeltu kylmästi lapsena. Tämä ei mielestäni tee siitä epänormaalia, että pelkään sitten sen seurauksena (kenties) yhdyntää. Pelkääväthän jotkut hämähäkkejäkin, vaikka suomalaiset hämähäkit ovat täysin vaarattomia. Se on arvon jankkaajasta varmaan myös aivan epänormaali pelko? Selitykseksi EI kelpaa se, että ne ovat jossain päin maailmaa myrkyllisiä, koska Suomessa eivät ole. Eihän suomalainen ole myrkyllistä hämistä monesti nähnytkään. Jos on ok pelätä hämähäkkiä koska ne ovat jossain myrkyllisiä, on varmaan ok pelätä yhdyntää, koska siihen tarvittavia tunteita tms. on joskus pahasti loukattu?

[/quote]

Mun mielestä ei ole myöskään normaalia pelätä hämähäkkejä Suomessa :)

Sun pelkosi taustalla on joitain käsittelemättömiä asioita. Kuten varmaan ymmärrät itsekin, se että noita kokemuksia on, ei ole normaalia. Sulle on tehty pahasti, pahan tekeminen ei ole normaalia. Tällaisten kokemusten takia pelkäät muutoin ihmiselle luonnollista ja normaalia asiaa.

Vierailija
67/84 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pulla oli jo uunissa.

t:marja

Vierailija
69/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20, mies 23. Teini-iän juuri sivuuttaneet siis. Kerroin n.2vko tapailun jälkeen, mutta neitsyys meni vasta 4kk jälkeen. Muuta seksiä kyllä oli aiemminkin. Kyllä se vähän yllättyi, mutta ei negatiivisessa mielessä. Seksiä muilla tavoin olin harrastanut aiemmin muiden kanssa.

Vierailija
70/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kun seksi alkoi tulla ajankohtaiseksi, noin 4kk seurustelun aloittamisesta. Olin 19v, mies jkv vanhempi. Hänellä oli ennestään vain yksi seksikokemus, joten oli aika tumpelo sängyssä. Nykyään paljon parempi :)

Vierailija
71/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin heti seksin jälkeen, että oli eka kerta.

Vierailija
72/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:44"]

Sanoin heti seksin jälkeen, että oli eka kerta.

[/quote]

"ja sen kyllä huomas"

Vierailija
73/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:41"]Olin 20, mies 23. Teini-iän juuri sivuuttaneet siis. Kerroin n.2vko tapailun jälkeen, mutta neitsyys meni vasta 4kk jälkeen. Muuta seksiä kyllä oli aiemminkin. Kyllä se vähän yllättyi, mutta ei negatiivisessa mielessä. Seksiä muilla tavoin olin harrastanut aiemmin muiden kanssa.

[/quote]

Saanko kysyä, miksi olit aikaisemmin harrastanut "seksiä muilla tavoin"?

Vierailija
74/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:41"]Olin 20, mies 23. Teini-iän juuri sivuuttaneet siis. Kerroin n.2vko tapailun jälkeen, mutta neitsyys meni vasta 4kk jälkeen. Muuta seksiä kyllä oli aiemminkin. Kyllä se vähän yllättyi, mutta ei negatiivisessa mielessä. Seksiä muilla tavoin olin harrastanut aiemmin muiden kanssa.

[/quote]

[/quote]

En ole tuo jolta kysyit, mutta miksi ei?

Vierailija
75/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut koskaan.

Vierailija
76/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No jos säästelee "neitsyyttään", niin eikö siihen ajattelisi kuuluvan kaikki seksi? Miksi vältellä vain yhdyntää? Mikä idea siinä on?

Vierailija
77/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No jos säästelee "neitsyyttään", niin eikö siihen ajattelisi kuuluvan kaikki seksi? Miksi vältellä vain yhdyntää? Mikä idea siinä on?

[/quote]

En ole minäkään se jolta kysyit, mutta eihän siinä yleensä mistään "säästelystä" ole kyse. Ei kaikki vain etene suhteissaan niin nopeasti.

Vierailija
78/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:41"]Olin 20, mies 23. Teini-iän juuri sivuuttaneet siis. Kerroin n.2vko tapailun jälkeen, mutta neitsyys meni vasta 4kk jälkeen. Muuta seksiä kyllä oli aiemminkin. Kyllä se vähän yllättyi, mutta ei negatiivisessa mielessä. Seksiä muilla tavoin olin harrastanut aiemmin muiden kanssa.

[/quote]

[/quote]

Yritin eksäni kanssa yhdyntää, mutta ei mennyt sisään. Onneksi..

Vierailija
79/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sanoiko tuon kirjoittaja "säästelleensä" neitsyyttään?Itsekin harrastin seksiä ekan kerran "vanhana",19-vuotiaana,ei vain ollut tullut sopivaa kumppania vastaan aikaisemmin.Aika luontevaa että ensin on muunlaista tunnustelua,ja sitten kun on valmis,itse yhdyntä.Eri asia tietysti,jos vaikka säästää itseään avioliittoon ja kaikki seksi ennen papin aamenta on kiellettyä.

Vierailija
80/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tapailleet viikon ja harrastimme seksiä ensimmäisen kerran. Olin silloin 21v ja kokemus oli mulle ensimmäinen. En kertonut etukäteen enkä jälkikäteenkään, mieheni taisi kuitenkin tajuta asian jälkikäteen. Ei ole asiasta puhuttu, mutta muistan kyllä hyvin ne kohonneet kulmat ja itseäni jotenkin nolotti. Mies oli silloin 33v. Nykyään olemme naimisissa ja sänkymme vieressä tuhisee pieni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi