Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa kerroitte miehelle olevanne vielä neitsyt?

Vierailija
29.05.2014 |

Tarkoitan nyt näitä, jotka menettivät neitsyytensä oikeasti miehille ;) Eli teinisuhteet sikseen.

Yllättyikö mies? Luuletko että käyttäytyi sängyssä/ekan kerran aikana erilailla kuin olisi normaalisti käyttäytynyt?

Kertokaa vielä molempian suurpiirteiset iät :)

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:41"]Olin 20, mies 23. Teini-iän juuri sivuuttaneet siis. Kerroin n.2vko tapailun jälkeen, mutta neitsyys meni vasta 4kk jälkeen. Muuta seksiä kyllä oli aiemminkin. Kyllä se vähän yllättyi, mutta ei negatiivisessa mielessä. Seksiä muilla tavoin olin harrastanut aiemmin muiden kanssa.

[/quote]

Saanko kysyä, miksi olit aikaisemmin harrastanut "seksiä muilla tavoin"?

[/quote]

En ole tuo jolta kysyit, mutta miksi ei?

[/quote]

No jos säästelee "neitsyyttään", niin eikö siihen ajattelisi kuuluvan kaikki seksi? Miksi vältellä vain yhdyntää? Mikä idea siinä on?

[/quote]

En ole minäkään se jolta kysyit, mutta eihän siinä yleensä mistään "säästelystä" ole kyse. Ei kaikki vain etene suhteissaan niin nopeasti.

[/quote]

En minäkään etene nopeasti, mun mielestä esim. suuseksi on paljon intiimimpää.

Vierailija
82/84 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä on aina jonkinlainen riski raskaudelle, toki siis useimmilla on siihen suurempi kynnys kuin esim. suuseksiin tai pettingiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä jankkaaja ei ole emätintti,miellä on ilmeisesti tässä ketjussa aivan uusi palstahullu. "Ei ole normaalia!!"-mamma,mikä olisi hänelle hyvä lempinimi? :)

Vierailija
84/84 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin sanonut, mutta kai se osas laskea 1+1 kun en ollut aikasemmin seurustellut ja olin muutenkin kauheen nolona mm. kaikesta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme