Millaisen ihmisen haluaisit elämääsi, jos voisit tehdä tilauksen?
Itse toivoisin ystäväkseni kilttiä ja leipomisesta pitävää naista jonka kanssa voisi leipoa kakkuja.
Kommentit (98)
Avoin, utelias, ei tuomitseva, ajattelevainen ja keskustelevainen. Katselee maailmaa ja muita ihmisiä huomioiden sen mikä heissä on hyvää.
Lakukissa kirjoitti:
Avoin, utelias, ei tuomitseva, ajattelevainen ja keskustelevainen. Katselee maailmaa ja muita ihmisiä huomioiden sen mikä heissä on hyvää.
mistä tuollaisen voi löytää ? ei varmaan moni tuollainen ole ....
Miehen, iältään n. 45. Luonteeltaan minulle sopiva eli tykkää musiikista, kotona olemisesta ja on aikuinen mies. Semmoinen jonka kanssa kolahtaa
Vanhasieluisen viisaan, sydämellisen henkilön, joka ei välttelisi varjoja.
Miehen jota voisi tavata aina välillä. Oltais ystäviä ja juteltais syvällisiä.
Mun ihanan työkaverin. Lämpimin ja empaattisin kaikista tuntemistani miehistä, mutta valitettavasti varattu. :(
Vierailija kirjoitti:
Vanhasieluisen viisaan, sydämellisen henkilön, joka ei välttelisi varjoja.
Kuulostaa kummajaiselta. Onko tuollaisia ihmisiä paljonkin?
Rauhallisen, tasapainoisen ja aidosti hyväntahtoisen miehen joka jakaa saman arvomaailman ja jonka seurassa olisi helppo viihtyä sanomatta sanaakaan. Introvertti, mutta ei mikään sisäänpäin kääntynyt jörrikkä.
Lisävaatimuksina savuttomuus, raittius, lapsettomuus ja normaalipaino sekä suht liikunnallinen elämäntapa. Ikää yli 40 vuotta, mutta alle 50 vuotta.
N44
Vastasyntyneen, terveen ja elinvoimaisen vauvan, joka olisi kasvanut kohdussani 9kk.
Avarakatseisen ihmisen joka ei tuomitsisi
Vierailija kirjoitti:
Rauhallisen, tasapainoisen ja aidosti hyväntahtoisen miehen joka jakaa saman arvomaailman ja jonka seurassa olisi helppo viihtyä sanomatta sanaakaan. Introvertti, mutta ei mikään sisäänpäin kääntynyt jörrikkä.
Lisävaatimuksina savuttomuus, raittius, lapsettomuus ja normaalipaino sekä suht liikunnallinen elämäntapa. Ikää yli 40 vuotta, mutta alle 50 vuotta.
N44
Voi kun tavattais. M XXXXV
Vierailija kirjoitti:
Vastasyntyneen, terveen ja elinvoimaisen vauvan, joka olisi kasvanut kohdussani 9kk.
Toivon lämpimästi että toiveesi toteutuu. <3
Viiden kilon vastasyntyneen vauvan.
Olen aina haikeana ajatellut,että olisipa minulla sisko, jonka kanssa oltaisiin läheisiä.
Vapautuneen j.ännänaisen jolla on spontaani luonne🥺
Katri Kulmunin ilman poliittisia intohimoja.
mukavan ja kauniin naisen, mielellään alle 40v.
m42