Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen ihmisen haluaisit elämääsi, jos voisit tehdä tilauksen?

Vierailija
27.12.2020 |

Itse toivoisin ystäväkseni kilttiä ja leipomisesta pitävää naista jonka kanssa voisi leipoa kakkuja.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin ystävän jolla on terve itsetunto, ei kadehdi muita. Juttelee elämästään, aktiivisesti ehdottaa tapaamisia ja tykkäisi esimerkiksi käydä kaupungilla kahvilla kanssani. Kilttiys näkyisi siinä, ettei juoruilla muista vaan puheenaiheet olisi jotain fiksumpaa. Kilttinä ja empaattisena olisi hyvä ystävä ja hyväksyisi minut vikoineni, mutta ei katsoisi alaspäin. ❤

Haluaisin itse olla tällainen ystävä muille, muuten voisin ollakin, mutta olen huono itse höpöttelemään ja tarviin siihen toisen olevan aloitteellisempi. Ihailen sellaisia ihmisiä joilla sitä juttua vaan tulee.

Vierailija
82/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sellainen mutta omat asiani ovat varmaan huonosti ja liian kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut olla identtinen kaksonen. Olis upeeta kokea se. Kiehtoo jotenkin tarinat identtisistä kaksosista jotka pystyy esim. aavistamaan jos toiselle on käynyt jotain melkein yliluonnollisesti. Mutta käyhän se järkeen noin melkein tieteellisestikin jos miettii että alunperin on ollut yksi tietoisuus joka on jakautunut kahdeksi.

Vierailija
84/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin paras ystäväni. Mutta ilman syöpää ja sen tuomaa tuskaa ja surua.

Vierailija
85/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovan ihmisen, jonka kanssa voisi perustaa bändin.

Vierailija
86/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriksi haluaisin mukavan, hauskan ja fiksun lapsettoman kolmekymppisen, joka ei ole kilpailuhenkinen eikä kateuteen taipuvainen.

Vierailija
87/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen yhden ihanan übersöpön Päivi-nimisen kaunottaren. ❤

Vierailija
88/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10-12 vuotiaan biologisen lapsen (ei väliä sukupuolella). Yksi lapsistamme on sisarusparvessa yksinäinen ja toivoisin, että olisimme hankkineet yhden lapsen enemmän, joka olisi hieman tätä lasta nuorempi.

Vierailija
89/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan miehen mutta kukaan ei kiinnostu minusta

n27

Vierailija
90/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisen naispuolisen ystävän, joka olisi samassa elämänvaiheessa lasten hankkimisen ym. kanssa

Vierailija
91/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiden kilon vastasyntyneen vauvan.

Viiden?!

Vierailija
92/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun, jonka kanssa synkkaisi enemmän kuin kenenkään tähän astisen.

Vierailija
93/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni ikäisen älykkään ja kiltin miehen.

Vierailija
94/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen, joka saa mut nauramaan ja kuolaamaan. Ja joka haluaa mut

Vierailija
95/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanavalmiin, hyvin tienaavan ja vastuuntuntoisen miehen, joka on komea. Juu ei semmosta ole, mutta kysymyksessähän olikin - jos saisin. Juu en saa. 

Vierailija
96/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

syvällisen ja aidon miehen, onko selaisia?

Vierailija
97/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentorin joka voisi auttaa mua pärjäämään paremmin työelämässä. Tuntuu että olen jotenkin pihalla enkä tajua pinnan alla kulkevia poliittisia virtauksia jotka muut haistavat. Tarvitsisin jonkun ystävällisen sielun joka selittäisi esim. ylennykseen tarvittavat jutut ihan selkokielellä. Paperilla mulla on kaikki mitä tarvitaan ja olen kuulemma erinomainen työntekijä. Mutta jotain puuttuu.

Vierailija
98/98 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisen ystävän

- joka olisi kiltti, empaattinen ja näkisi ihmisissä heidän hyvät puolensa

- jolla olisi terve itsetunto eikä kadehtisi ja lyttäisi muita

- jonka kanssa olisi edes yksi yhteinen mielenkiinnonkohde kuten psykologia, kissat, sisustus, muoti tai terveelliset elämäntavat

- jonka kanssa voisi jutella pääsääntöisesti netissä ja joka osaisi olla itsekin aktiivinen ja pitää minuun yhteyttä, ettei sen koko ystävyyden ylläpito olisi pelkästään minun vastuullani. Välillä voisimme toki tavatakin ja toinen hyväksyisi ujouteni ja hiljaisuuteni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi