Millaisen ihmisen haluaisit elämääsi, jos voisit tehdä tilauksen?
Itse toivoisin ystäväkseni kilttiä ja leipomisesta pitävää naista jonka kanssa voisi leipoa kakkuja.
Kommentit (98)
Tiedän sellainen mutta omat asiani ovat varmaan huonosti ja liian kesken.
Olen aina halunnut olla identtinen kaksonen. Olis upeeta kokea se. Kiehtoo jotenkin tarinat identtisistä kaksosista jotka pystyy esim. aavistamaan jos toiselle on käynyt jotain melkein yliluonnollisesti. Mutta käyhän se järkeen noin melkein tieteellisestikin jos miettii että alunperin on ollut yksi tietoisuus joka on jakautunut kahdeksi.
Kuin paras ystäväni. Mutta ilman syöpää ja sen tuomaa tuskaa ja surua.
Luovan ihmisen, jonka kanssa voisi perustaa bändin.
Kaveriksi haluaisin mukavan, hauskan ja fiksun lapsettoman kolmekymppisen, joka ei ole kilpailuhenkinen eikä kateuteen taipuvainen.
Sellaisen yhden ihanan übersöpön Päivi-nimisen kaunottaren. ❤
Noin 10-12 vuotiaan biologisen lapsen (ei väliä sukupuolella). Yksi lapsistamme on sisarusparvessa yksinäinen ja toivoisin, että olisimme hankkineet yhden lapsen enemmän, joka olisi hieman tätä lasta nuorempi.
Ihanan miehen mutta kukaan ei kiinnostu minusta
n27
Läheisen naispuolisen ystävän, joka olisi samassa elämänvaiheessa lasten hankkimisen ym. kanssa
Vierailija kirjoitti:
Viiden kilon vastasyntyneen vauvan.
Viiden?!
Jonkun, jonka kanssa synkkaisi enemmän kuin kenenkään tähän astisen.
Itseni ikäisen älykkään ja kiltin miehen.
Miehen, joka saa mut nauramaan ja kuolaamaan. Ja joka haluaa mut
Sanavalmiin, hyvin tienaavan ja vastuuntuntoisen miehen, joka on komea. Juu ei semmosta ole, mutta kysymyksessähän olikin - jos saisin. Juu en saa.
syvällisen ja aidon miehen, onko selaisia?
Mentorin joka voisi auttaa mua pärjäämään paremmin työelämässä. Tuntuu että olen jotenkin pihalla enkä tajua pinnan alla kulkevia poliittisia virtauksia jotka muut haistavat. Tarvitsisin jonkun ystävällisen sielun joka selittäisi esim. ylennykseen tarvittavat jutut ihan selkokielellä. Paperilla mulla on kaikki mitä tarvitaan ja olen kuulemma erinomainen työntekijä. Mutta jotain puuttuu.
Naispuolisen ystävän
- joka olisi kiltti, empaattinen ja näkisi ihmisissä heidän hyvät puolensa
- jolla olisi terve itsetunto eikä kadehtisi ja lyttäisi muita
- jonka kanssa olisi edes yksi yhteinen mielenkiinnonkohde kuten psykologia, kissat, sisustus, muoti tai terveelliset elämäntavat
- jonka kanssa voisi jutella pääsääntöisesti netissä ja joka osaisi olla itsekin aktiivinen ja pitää minuun yhteyttä, ettei sen koko ystävyyden ylläpito olisi pelkästään minun vastuullani. Välillä voisimme toki tavatakin ja toinen hyväksyisi ujouteni ja hiljaisuuteni
Kiltin ystävän jolla on terve itsetunto, ei kadehdi muita. Juttelee elämästään, aktiivisesti ehdottaa tapaamisia ja tykkäisi esimerkiksi käydä kaupungilla kahvilla kanssani. Kilttiys näkyisi siinä, ettei juoruilla muista vaan puheenaiheet olisi jotain fiksumpaa. Kilttinä ja empaattisena olisi hyvä ystävä ja hyväksyisi minut vikoineni, mutta ei katsoisi alaspäin. ❤
Haluaisin itse olla tällainen ystävä muille, muuten voisin ollakin, mutta olen huono itse höpöttelemään ja tarviin siihen toisen olevan aloitteellisempi. Ihailen sellaisia ihmisiä joilla sitä juttua vaan tulee.