Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanheminen pelottaa, ärsyttää ja turhauttaa.

Vierailija
18.03.2023 |

Olen vielä nuori, mutta iso rupsahtaminen alkoi jo teini-iässä, kun huomasin hiukseni lähtevän ja nyt olen jo lähes kalju. Olen siis mies. Ensimmäisetkään rypyt eivät ole ole monen vuoden päässä enää. Liikunnalla, ihonhoidolla ja elintavoilla voi paljon pelastaa, mutta eivät ne ihan ihmeitäkään tee. Näyttääkö sitä enää yhtään miltään kun täyttää 30,40 tai vaikka 50v?

t: huolestunut nuori

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitele vaan itseäsi ja koeta kestää...

Vierailija
2/11 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelet, teet töitä ja vaurastut, niin kaljuunuminen jää sivuseikaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkailla pelimiehillä vasta kaljuja onkin, joskaan eivät pidä sivuhiuksia sitten välttämättä. Ainakaan pitkinä. On pipoja, hattuja ja huiveja. 

Vierailija
4/11 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa elää pitkän ja hyvän elämän, niin pakostakin siinä vanhenee.

Ulkonäön heikkeneminen on pieni murhe siihen verrattuna, että kuulo heikkenee, nivelet naksuvat, lihasvoima hiipuu, lonkkia kolottaa, ristiselkää juilii.

On tää kivaa silti!

Terveisin Salme 71 v.

Vierailija
5/11 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen, baarissa, baarituttu myötäli asian hyvin: Voi kun olisi nuorempana ollut tämä viisaus, mitä nyt on - nopeutta löytyi. Nyt ei ole enää muuta kuin ..... komppasin, et hitaus??? :)))

Vierailija
6/11 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
7/11 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tiedostat jo nyt!

Kannattaa löytää elämäänsä mielekästä sisältöä ja käyttää tarmonsa siihen vielä kun sitä on.

Vierailija
8/11 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä pelkäämään kun aika on tullut niin tiukkaa viinaa ja myrkkyä niin elämä oli tässä. Hyvästi paska maa Suomi, hyvästi kuspää kansa "suomen kansa", hyvästi mätäpaska eu. Matti Esko voisi laatia kivan rallin tästä.

Vierailija
9/11 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuolematon sielu, ei siis ole mitään pelättävää.

Vierailija
10/11 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään kuolemaa läheisten takia. Pelkään myös kuolemaa, koska se on kivulias. Tiukassa on henki ihmisessä.

Vierailija
11/11 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ajan hiukseni ajoittain kaljuksi helppohoitoisuuden vuoksi. Olen huomannut, että on joku prosentti naisia - sanotaan vaikka 5% - joita kalju viehättää. Tulee flirttailevia katseita näiltä naisilta. Minulle tuolla ei ole väliä koska olen naimisissa. Mutta en olisi ketjun aloittajana huolissaan kaljuuntumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän