Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen ihmisen haluaisit elämääsi, jos voisit tehdä tilauksen?

Vierailija
27.12.2020 |

Itse toivoisin ystäväkseni kilttiä ja leipomisesta pitävää naista jonka kanssa voisi leipoa kakkuja.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ystäväkseni reilusti itseäni vanhemman ihmisen jonka kanssa voisi keskustella asioista ja tehdä ihan tavallisia asioita. Käydä kahviloissa, lenkillä, vaikka marjastamassa, teatterissa yms. Häneen voisi luottaa ja ystävyys olisi vastavuoroista.

Vierailija
42/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoinen ihminen riittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippikaveri, kiitos.

Vierailija
44/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lapsen

Vierailija
45/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka jaksaisi rinnalla, on vaikeaa. Ei tarvitsisi olla fyysisesti läsnä, joskus käydä kahvilla jos jaksaa, mutta henkisesti _läsnä_.

Vierailija
46/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

44-54-v mies. Omillaan toimeentuleva, reipas, raitis, reilu partiopoika. Luotettava perinteinen mies. Mielellään kiinnostunut luonnosta, luonnontieteistä ja historiasta. Lukee joskus kirjojakin. Osaa lyödä naulan seinään ja laatoittaa pihapolun.

Tykkää road trip-tyylisestä matkustelusta, viihtyy kotona ja mökillä. Lähtee joskus teatteriin.

Kiva, jos olisi alle 10-v lapsi tai lapsia.

Vierailija
47/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta. Rupesin miettimään tätä ja tajusin, että en halua elämääni minkäänlaista ihmistä. Nykyisten ihmisten lisäksi. Vaikka niitä ei edes ole monta.

Vierailija
48/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkään ja rehellisen, huumorintajuisen ja avoimen naisen.

T: Nainen 49v 

Jos vaan ystäväksi etsit, niin täällä!

T. Nainen 46 v

Vierailija
49/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuisen, elämästä ja sen ilmiöistä kiinnostuneen noin 50v naisen, josta tulisi niin läheinen ystävä, että kävisi sisaruksesta, joita mulla ei ole.

Mä haluisin tällaisen ystävän myös.

Vierailija
50/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tänne luoda Etsin ystävää/palstaa? Sille olisi selvästi tilausta!

Vierailija
51/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ystäväkseni reilusti itseäni vanhemman ihmisen jonka kanssa voisi keskustella asioista ja tehdä ihan tavallisia asioita. Käydä kahviloissa, lenkillä, vaikka marjastamassa, teatterissa yms. Häneen voisi luottaa ja ystävyys olisi vastavuoroista.

Lisäyksenä: iältään siis 50-60 v. Huumorintajuinen ja nuorekas ihminen ;)

Vierailija
52/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Free spirit henkinen nainen

Vierailija
53/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin ystävää.

Voisi olla eri ikäinen kuin minä, kunhan olisi ystävällinen, luotettava ja hänellä olisi ns. sydämen viisautta. Haluaisin lähelleni ihmisen, jonka kanssa voisin jakaa syvällisempiä(kin) asioita. Ei saisi kuitenkaan olla mikään tosikko missään tapauksessa.

Vierailija
54/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisen ystävän, jonka kanssa käydä leffassa, baarissa, näyttelyissä, teatterissa, lenkillä jne tyttöjen juttuja. Sellaisen joka haluaisi olla mun ystäväni ja jolle en ole jononumerolla 10. jos kukaan muu ei pääse lähtemään.

Vierailija
55/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin ystävää.

Voisi olla eri ikäinen kuin minä, kunhan olisi ystävällinen, luotettava ja hänellä olisi ns. sydämen viisautta. Haluaisin lähelleni ihmisen, jonka kanssa voisin jakaa syvällisempiä(kin) asioita. Ei saisi kuitenkaan olla mikään tosikko missään tapauksessa.

Sama täällä

Vierailija
56/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pinnallinen, mutta...

komean, noin 40-45 vuotiaan miehen, joilla ei enää pieniä lapsia.  Hänellä olisi hyvä työ ja velaton talo/asunto. Hänellä olisi terveelliset elämänarvot, ei juo eikä polta, urheilullinen, hyvä luonne, viihtyy kotona ja pitäisi minusta tällaisena kuin olen ;)

Unohtuikohan jotain tärkeätä vielä. 

Vierailija
57/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävän joka haluaisi pitää kanssani hauskaa eikä vain pidä oman pahoinvoinnin oksennusämpärinä.

Sama täällä! Eikä tarvitsisi edes olla niin hirveän hauskaa jatkuvasti, ihan neutraali hengailukin kelpaisi, kunhan ei pelkkänä olkapäänä tarvitsisi olla.

Vierailija
58/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
59/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito ja rauhallinen ihminen.. Vaikea löytää :(

Vierailija
60/98 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan säätöni vuosien takaa kumppanikseni. Täydellinen mies.

Mies 41v 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi