Millaisen ihmisen haluaisit elämääsi, jos voisit tehdä tilauksen?
Itse toivoisin ystäväkseni kilttiä ja leipomisesta pitävää naista jonka kanssa voisi leipoa kakkuja.
Kommentit (98)
Pitkän, hoikan, kaljun jolla ihanat silmät. Ujo mutta mukava, älykäs ja suloinen.Nimikin tiedossa.
Oivaltavan ja huomaavaisen miehen. Joka uskaltaisi antaa ja ottaa myös vastaan rakkautta.
Jos sama mies vielä olisi edes vähän urheilua harrastava olisi todella ihana.
Haluaisin kokea jotain ihanaa ja romanttista joskus. Tuntea että olen jollekin ihmiselle sen hetken maailmassa tärkeintä. Joskus miehen olisi hyvä oivaltaa tälläiset tarpeet väsyneessä ja ylityöllistetyssä vaimossaan. Mutta saahan sitä haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän, hoikan, kaljun jolla ihanat silmät. Ujo mutta mukava, älykäs ja suloinen.Nimikin tiedossa.
Tämä kuulostaa hieman mun mieheltä. Joku muukin tässä ketjussa huomasi yhteneväisyyksiä omaan mieheensä ja totesi että mies on kotona ihan erilainen.
Voin yhtyä tähän mielipiteeseen.
Mieheni on pitkä hoikka kalju mies, jolla kauniit silmät. Mutta kotioloissa ei olekaan niin mukava, älykäs tai suloinen.
Ehkä olen hänelle väärä vaimo.
Jos puhumme samasta miehestä, saat siunaukseni. Olen myös esittänyt oman toiveeni tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuisen, elämästä ja sen ilmiöistä kiinnostuneen noin 50v naisen, josta tulisi niin läheinen ystävä, että kävisi sisaruksesta, joita mulla ei ole.
💓
Ystävän, joka olisi hauska, luotettava, realisti (en jaksa nykypäivänä usein ilmenevää yltiöpositiivisuutta), jakaisi samanlaiset arvot, ja ainakin osan mielenkiinnon kohteista, jolla olisi maalaisjärkeä ja sivistystä sopivasti.
Jos se olet sinä, ilmoittaudu heti! 🙂
Vaelluskaveri. Ikäluokassa 30-50 :)
Miehen, joka on aika lailla samanlainennkuin minä, mutta miespuolinen. Eli kaunis, hauska ja läheisriippuvainen. Ois ihanaa.
Jonkun miespuolisen jonka kans vois paeta välillä arkea polttelemaan pilveä. Kaverillinen suhde.
N30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhasieluisen viisaan, sydämellisen henkilön, joka ei välttelisi varjoja.
Suomeksi kiitos?
Vanhasieluinen, voi kuvailla vaikka että viisas, elämän tunteva ihminen vaikka ei olisi vanhakaan. Kuin olisi jo kertaalleen elänyt.
Sydämellinen nyt tuskin kaipaa suomennosta, tai viisas?
Kun sinun elämäsi on mustaa, olet syvissä vesissä, käyt läpi sairautta, vastoinkäymisiä, tai olet elämän syvimpien kysymysten äärellä. Niitä voi kutsua varjoiksesi, joista taas pääset kohti valoa ajan kanssa. Monesti synkimpinä hetkinä lähimmät kaikkoavat, eivät osaa kohdata, eivät tiedä mitä sanoa, tai eivät halua että kukaan rikkoo heidän positiivisuuden iluusiotaan... Silloin tarvitsee ihmisen, joka ei pelkää varjojasi, hän uskaltaa edelleen katsoa silmiisi ja olla vierelläsi, tukenasi. Kuten sanonts kuuluu, toisen ihmisen voi kohdata sillä syvyydellä, jolla on kohdannut itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi kiitos?
Vanhasieluinen, voi kuvailla vaikka että viisas, elämän tunteva ihminen vaikka ei olisi vanhakaan. Kuin olisi jo kertaalleen elänyt.
Kun sinun elämäsi on mustaa, olet syvissä vesissä, käyt läpi sairautta, vastoinkäymisiä, tai olet elämän syvimpien kysymysten äärellä. Niitä voi kutsua varjoiksesi, joista taas pääset kohti valoa ajan kanssa. Monesti synkimpinä hetkinä lähimmät kaikkoavat, eivät osaa kohdata, eivät tiedä mitä sanoa, tai eivät halua että kukaan rikkoo heidän positiivisuuden iluusiotaan... Silloin tarvitsee ihmisen, joka ei pelkää varjojasi, hän uskaltaa edelleen katsoa silmiisi ja olla vierelläsi, tukenasi. Kuten sanonts kuuluu, toisen ihmisen voi kohdata sillä syvyydellä, jolla on kohdannut itsensä.
No kuulostaa aika harvinaiselta ihmiseltä. Mistä tuollaisen sitten tunnistaa tai voi löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi kiitos?
Kun sinun elämäsi on mustaa, olet syvissä vesissä, käyt läpi sairautta, vastoinkäymisiä, tai olet elämän syvimpien kysymysten äärellä. Niitä voi kutsua varjoiksesi, joista taas pääset kohti valoa ajan kanssa. Monesti synkimpinä hetkinä lähimmät kaikkoavat, eivät osaa kohdata, eivät tiedä mitä sanoa, tai eivät halua että kukaan rikkoo heidän positiivisuuden iluusiotaan... Silloin tarvitsee ihmisen, joka ei pelkää varjojasi, hän uskaltaa edelleen katsoa silmiisi ja olla vierelläsi, tukenasi. Kuten sanonts kuuluu, toisen ihmisen voi kohdata sillä syvyydellä, jolla on kohdannut itsensä.No kuulostaa aika harvinaiselta ihmiseltä. Mistä tuollaisen sitten tunnistaa tai voi löytää?
Käyvät maanantaisin pelaamassa bingoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa hieman mun mieheltä. Joku muukin tässä ketjussa huomasi yhteneväisyyksiä omaan mieheensä ja totesi että mies on kotona ihan erilainen.
Voin yhtyä tähän mielipiteeseen.
Mieheni on pitkä hoikka kalju mies, jolla kauniit silmät. Mutta kotioloissa ei olekaan niin mukava, älykäs tai suloinen.
Ehkä olen hänelle väärä vaimo.
Jos puhumme samasta miehestä, saat siunaukseni. Olen myös esittänyt oman toiveeni tässä ketjussa.
Voisi olla myös mun mies myös. Ei tosin ole ollut kovin mukava viime aikoina, joten ole hyvä.
Isohkon nallekarhumiehen joka ei pysty pitämään näppejään minusta erossa :)
Vauvan, joka kasvaisi meidän kanssa ja hänestä tulisi tasapainoinen ihminen myös aikuisena.
Naisen ikäluokassa 20-30 v.
Mies32
Ihanaa toiveilua! Haluaisin itseäni lähellä asuvan, liikunnasta pitävän naisen, joka sietää lapsia. Eikä haittaa, vaikka hänellä itselläkin olisi niitä. Rennon, luotettavan, sen tyyppisen, joka on välillä valmis lähtemään lenkille tai johonkin ”soittovaroitusajalla”, eikä kaikki vaadi viikkojen suunnittelua. Ja joka itsekin olisi samanlainen luonne, eli uskaltaisi kysyä, että lähdetäänkö kolmen vartin päästä lenkille.
”Tavallisen”, jalat maassa olevan, joka ei kiillota sädekehäänsä ja uskaltaa jakaa oikeaa elämää, ja vastavuoroisesti tarvittaessa kuunnella toisen. Ihmisen, joka jaksaa lähteä joskus kuudeksi tunniksi kaupoille, mutta nauttii myös sohvalla telkkarista katsomisesta, eli ei minkään tekemisestä. Pitää lupauksensa ja tarttuu toimeen tarvittaessa, mutta uskaltaa myös sanoa, että ”ei jaksa”, kun ei jaksa eikä keksi typeriä tekosyitä.
Kuulostaa varmaan siltä, että tarvitsisin jokapäiväisen kaitsijan, mutta ei, viikoittainen lenkkikaveri ja muuta esim. kerran kuukaudessa olisi kiva. Ihminen, jonka kanssa olisi helppoa.
Ja joo, pääsääntöisesti nykyiset ystäväni joko asuvat eri kaupungissa, vähintään toisella puolen kaupunkia tai ovat aivan eri elämäntilanteessa.
Suomeksi kiitos?