Millaisen ihmisen haluaisit elämääsi, jos voisit tehdä tilauksen?
Itse toivoisin ystäväkseni kilttiä ja leipomisesta pitävää naista jonka kanssa voisi leipoa kakkuja.
Kommentit (98)
Uskollisen mukavan ystävän jonka kanssa voisi lähteä vaikka sieniretkelle!
Vierailija kirjoitti:
Vanhasieluisen viisaan, sydämellisen henkilön, joka ei välttelisi varjoja.
mistä tuollaisen voisi löytää? tahtoo kans
Hoikka ja siro, pienikokoinen pikkunainen, sellanen 150 cm pitkä ja 40 kg painava. Seksirobotin kun saisi kohtuuhintaan tulevaisuudessa mittatilauksena...
M35
Kauniin tummahiuksisen Colombialaisen naisen, jolla on 20cm pippeli. <3
Vierailija kirjoitti:
Mun ihanan työkaverin. Lämpimin ja empaattisin kaikista tuntemistani miehistä, mutta valitettavasti varattu. :(
Varmaan mun mies mutta voin kertoa että se on kotona ihan erilainen 😂
Dorothea Wiererin ulkonäkö, patikoiva ja musikaalinen nainen. Ikäluokassa 18-30. :)
Älykkään ja rehellisen, huumorintajuisen ja avoimen naisen.
T: Nainen 49v
Voit sä tehdä tilauksen universumille jos haluat. Tulet saamaan juuri sitä mitä uskot saavasi.
Ottaisin miehen, kiitos. Ikä kolmosella alkava, luonteeltaan kiltti, hyvä ja herkkä ihminen. Yksityiskohdilla ei ole väliä, mutta kemiat pelaa yhteen ja tyyppi on älykäs ja sivistynyt vaikka muodollista koulutusta ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhasieluisen viisaan, sydämellisen henkilön, joka ei välttelisi varjoja.
mistä tuollaisen voisi löytää? tahtoo kans
ihmeiden oppikurssilta
Huumorintajuisen, elämästä ja sen ilmiöistä kiinnostuneen noin 50v naisen, josta tulisi niin läheinen ystävä, että kävisi sisaruksesta, joita mulla ei ole.
Taiteellinen, outo ja hauska tyyppi, jonka kanssa voisi tehdä jotain taideprojektia.
sydämellisen ja viisaan ihmisen joka voisi olla mentorini
Ystävän joka haluaisi pitää kanssani hauskaa eikä vain pidä oman pahoinvoinnin oksennusämpärinä.
Miesystävän jonka kanssa voisi käydä rock-konsertissa.. Rakastan gunnareita!!!
Ystäväkseni ihmisen jonka kanssa vaan synkkaa. Olisi rakkautta, iloa ja aitoa välittämistä puolin ja toisin.
ihmisen jonka kanssa voisi olla oma itsensä, ei ole ketään sellaista :(
Tää voi kuulostaa vähä pahalta, mut naisen jolla olis yhtä paljo ongelmii kui miul. Ei sillä, et toivoisin jollekki ongelmii tai jotain! Vois kannustaa ja tukee toisii ja tulla paremmaks ihmiseks. :) En haluu aina vaivata vanhempii tai veljii ongelmillani. Ei sil et toista haluisin vaivata, mut olis helpompaa, ku olis toinen, joka tietää miltä tuntuu ja vois samaistuu. Nainen siks, ku ehkä siitä vois myöhemmi kehittyy suhde, mut se ei olis se pointti, et kyl mieskin kävis. :) Mitä nörtimpi nii sen parempi! :D
Miehen joka ei pettäisi. T. Nainen jota kaikki miehet ovat pettäneet
40 vuotiaan seikkailunhaluisen miehen joka tykkäisi myös kissoista. Mielellään lapsimyönteinen ja urheilullinen. Musiikki lähellä sydäntä.