Mä sanon sulle suorat sanat! Kuvaile ongelmasi.
Kommentit (35)
Vitut, et mitenkään.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:15"]
Ongelmani on että vituttaa kaikki. Jos on tapahtumassa/suunnitteilla/jäänyt tekemättä siis aivan kaikki mahdollinen vituttaa. Miten saan hiekanmurut pois vaosta?
[/quote]
Sähän nyt typerä hupakko olet. Ikää oli? 15? Tuollainen haaveilu kuuluu murrosikään tai oikeastaan, esipuberteettiin.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:17"]
Olen rakastunut toisella puolella maapalloa asuvaan mieheen, jota en voi ikinä saada. Olen naimisissa, mutta ei haluta oikein seksi enää oman miehen kanssa tuon takia.
[/quote]
En jaksa laihduttaa, en jaksa keskittyä mihinkään, enkä jaksa mitään.
Olen liian seksikäs. Vihaan kesää, koska en saa olla miesten katseilta rauhassa. Olen sitä tyyppiä joka näyttää upealta, vaikka pukeutuisi jätesäkkiin. Yleistä uimarantaa en voi edes ajatella, naiset kadehtivat ja miehet kuolaavat.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:20"]
Sähän nyt typerä hupakko olet. Ikää oli? 15? Tuollainen haaveilu kuuluu murrosikään tai oikeastaan, esipuberteettiin.
ap
Olen rakastunut toisella puolella maapalloa asuvaan mieheen, jota en voi ikinä saada. Olen naimisissa, mutta ei haluta oikein seksi enää oman miehen kanssa tuon takia.
[/quote]
[/quote]
No miten tästä vittu pääsee yli?!
Löydät sä - jossain vaiheessa.
Odota.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:16"]
En löydä miestä. Olen nätti ja laiha. Ja mukava.
[/quote]
[/quote]
Kiitti! :) Odotellaan...
Olen juuri valmistunut, eikä pidempää työpätkää ole tiedossa. Ressaa syksy, tuleeko edes lyhyitä pätkiä..
Olen laittomasti huostaanotettuna, vaikka sijoituspaikkani johtajat ja vanhempani koittavat saada huostaanoton purettua, ei mitään tapahdu. Sossut ovat erimieltä asiasta. En ole ongelmanuori, enkä koskaan ole ollutkaan. Miten pääsisin vapaaksi?
Ei kiinosta nousta sängystä ylös aamuisin, tänäänkin kampesin seisaalleni vasta 12 maissa.
JA AP, VASTAA LAINATUN VIESTIN ALAPUOLELLE
muuten näyttää hassulta
vai teetkö sen tahallasi?
Opiskelen alaa, joka on minulle liian vaikea. Viisi kurssia jäljellä, joten tässä vaiheessa ei voi enää vaihtaakaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:24"]
Olen liian seksikäs. Vihaan kesää, koska en saa olla miesten katseilta rauhassa. Olen sitä tyyppiä joka näyttää upealta, vaikka pukeutuisi jätesäkkiin. Yleistä uimarantaa en voi edes ajatella, naiset kadehtivat ja miehet kuolaavat.
[/quote]
Kannattaa muuttaa autiolle saarelle.
Mä en kestä mun työtä. Kuolen tylsyyteen. Täällä on paljon hommia, mutta yksikään mun työtehtävistä ei kiinnosta mua pätkääkään. Rahan takia en uskalla lähteäkään. Töihin saapuminen itkettää ja tietokoneen näkeminen saa aikaan lähes oksennusrefleksin.
Miksi mä en näe yhtään ap:n vastausta?