Mä sanon sulle suorat sanat! Kuvaile ongelmasi.
Kommentit (35)
Roikun täällä AV:ssa, vaikka pitäisi tehdä väikkäriä.
Erään ikävän ihmisen kohtelun takia olen pitkittänyt valmistumistani. En saa opintoja tehtyä enkä saa töitä varmaan koskaan.
Puhut paskaa, en jaksa kuluttaa aikaa sinuun.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:00"]
Olen koukussa chattiin...joka ilta meilussä on vähintään yhden miehen yht tiedot. Lupaan nähdä, varsinkin varattuja.miehet lähettävät alapäästään kuvia jotka olen koonnut top järjestykseen omaan albumiin.
[/quote]
Haluaisin laihduttaa, mutta tykkään liikaa herkuista enkä pysty lopettamaan niiden ahmimista.
Olet luuseri. Laita nyt saatana palsta kiinni ja vaihda vaikka paikkaa jos ei muuten onnistu. Et tuskin ole tohtorinhatun arvoinen kun et saa tätäkään kunnolla tehtyä.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:04"]
[/quote]
Sä et tule koskaan laihtumaan. On aika ottaa vaihtoehto b käyttöön, eli hyväksy, että olet läski ja tulet olemaan sitä iän kaiken.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:07"]
Haluaisin laihduttaa, mutta tykkään liikaa herkuista enkä pysty lopettamaan niiden ahmimista.
[/quote]
En tiedä olenko valmis menemään naimisiin. Haaveilen muista miehistä ja uskottelen itselleni että se on normaalia.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:08"]
Olet luuseri. Laita nyt saatana palsta kiinni ja vaihda vaikka paikkaa jos ei muuten onnistu. Et tuskin ole tohtorinhatun arvoinen kun et saa tätäkään kunnolla tehtyä.
ap
[/quote]
[/quote]
:) Kiitos! Pakko on nyt siis tsempata, että olisin sen hatun arvoinen!!!
Saat sä joskus, mutta asenteellasi siihen menee vielä pitkään. Eikä valmistumisesi ole kenenkään muun kontolla kuin itsesi.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:06"]
Erään ikävän ihmisen kohtelun takia olen pitkittänyt valmistumistani. En saa opintoja tehtyä enkä saa töitä varmaan koskaan.
[/quote]
Henkinen kehityksesi on kesken.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:09"]
En tiedä olenko valmis menemään naimisiin. Haaveilen muista miehistä ja uskottelen itselleni että se on normaalia.
[/quote]
Lapsillani ei ole kavereita. Ne jouluu aina kiusatuiksi. Miten auttaisin lapsiani?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:08"]
ap
[/quote]
[/quote]
Hyvä suoraansanoja, et osaa kirjoittaa suomea.
Olen jäänyt lapsettomaksi vastoin tahtoani. Miten jaksan elää ja mistä löydän elämälleni tarkoituksen. Työ ei siihen riitä.
Ongelmani on että vituttaa kaikki. Jos on tapahtumassa/suunnitteilla/jäänyt tekemättä siis aivan kaikki mahdollinen vituttaa. Miten saan hiekanmurut pois vaosta?
Yhteistyöllä muiden lasten elämässä olevien aikuisten kanssa.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:11"]
Lapsillani ei ole kavereita. Ne jouluu aina kiusatuiksi. Miten auttaisin lapsiani?
[/quote]
En löydä miestä. Olen nätti ja laiha. Ja mukava.
Ei vastaus työstä löydykään, älä sieltä sitä etsi. Vastaus on että ajan kanssa löydät vastaukset, mutta et vielä tänään, etkä huomenna.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:14"]
Olen jäänyt lapsettomaksi vastoin tahtoani. Miten jaksan elää ja mistä löydän elämälleni tarkoituksen. Työ ei siihen riitä.
[/quote]
Löydät sä - jossain vaiheessa.
Odota.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:16"]
[/quote]
Olen koukussa chattiin...joka ilta meilussä on vähintään yhden miehen yht tiedot. Lupaan nähdä, varsinkin varattuja.miehet lähettävät alapäästään kuvia jotka olen koonnut top järjestykseen omaan albumiin.