Miksi naiset olettavat että 34v lapseton mies haluaisi alkaa isäksi toisen miehen lapsille? Etsin lapsetonta naista.
Tuntuu että naisilla on kummallinen oletus miten 34v miehen tulisi alkaa elättämään ja isäpuoleksi toisen miehen lapsille.
Jäätävän moni jopa salaa lapset hetken aikaa...Ei vain jostain kummallisesta syystä mainitse niistä.
Kommentit (194)
Kyllä parikymppisistä pitäisi lapsettomia löytyä. Oot katsellut liian vanhoja.
Siinähän etsit. Olet jo aika vanha ja mahdollisuutesi löytää lapseton kumppani pienenevät koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta. Yhteen aikaan oli tyrkyllä aivan liikaa yh-mammoja ja kovasti halusivat ryhtyä vakavaan suhteeseen ja mua ei olisi vähempää voinut kiinnostaa moiset. Joskus tein kokeen ja "lainasin" kaverin muksua, niin kummasti ne yh:t eivät hyväksyneetkään "mun lasta".
Siis millä tavalla sinä sitä muksua "käytit"?
Näkeehän sen asiayhteydestä mistä oli kyse. Älä leiki tuollaista burgeria.
Ja oliko ap niin, ettei sinulla ole vielä parisuhdekokemusta ensinkään?
Ei rajoitu edes parisuhteeseen tommonen että työnnetään omat kakarat muiden niskoiille. Veli löysi uuden naikkosen ja molemmat jätti perheensä saadakseen toteuttaa suurta rakkauttaan. Koska entiset puolisot eivät suostu sopimaan lasten olemisia näiden kahden kalenterin mukaan, työnnetään lapset milloin minnekin hoitoon jos huvittaa lähteä vaikka kylpylään kun on lapsivkl.
Lupasin ottaa kummitytön yökylään niin eiköhän ovella tapita myös sen ämmän kakarat. Sanoin että kummityttö voi tulla, mitään vieraita pentuja en ala hoitamaan vaan ämmä voi työntää ne ihan minne lystää. Loukkaantuivat.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle suositus, että etsi käsiisi joku filippiiniläinen nainen, jos haluat hyvän ja onnellisen parisuhteen. Ovat useimmiten myös neitsyitä.
Heillä on useimmiten oma perhe lapsineen elätettävänä Filippiineillä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa kommentointia naisilta. Aivan kuin teidän lapset olisi jotain niin ylivertaista, että miehen pitäisi hyväksyä ne ehdoitta.
Olen lapseton nainen ja vähän samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Parisuhde lapsettoman miehen kanssa on aina ollut ihan eka kriteeri. En rupea äitipuoleksi kenenkään toisen naisen lapsille. Kahden aikuisen suhde ilman exiä ja lapsia. Siinä se.
Onko sinulle sitten riesaksi asti tyrkyllä lapsellisia miehiä, jotka kaupan päälle vielä haluavat sinun osallistuvan lastensa elatukseen? Ei minulle vaan ole, toisaalta mä olenkin esimerkiksi nettideittiprofiileissa ihan suoraan kertonut etsiväni vain lapsettomia miehiä.
Tuota mä aloittajan viestissä juuri ihmettelen, että oikeastiko lapselliset naiset ehdointahdoin oikein urakalla tyrkyttävät itseään miehille, jotka ovat selkeästi ilmaisseet etsivänsä lapsettomia naisia, ja vielä haluavat tällaisten miesten alkavan isäksi heidän lapsilleen? En oikein usko. Pikemminkin tuntuu, että ap on joko trolli, jonka tarkoitus on morkata lapsellisia ihmisiä, tai sitten hän ei itse ole kertonut tarpeeksi selkeästi, mitä etsii. Yleensä ihmisille ne omat lapset ovat kuitenkin sen verran tärkeitä, että eivät he edes haluaisi sitoutua kumppaniin, jolle kumppanin lapset ovat vastenmielisiä. Ja jos lapsellinen ihminen etsii lähinnä kevytsuhdetta, jossa kumppanille lapsia ei edes esitellä, tuskin on kovin realistista pelätä joutuvansa yhtäkkiä niiden penskojen elättäjäksikään.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän etsit. Olet jo aika vanha ja mahdollisuutesi löytää lapseton kumppani pienenevät koko ajan.
T. Viisikymppinen miesvihaajatäti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 34-vuotias nainen enkä halua kaljua miestä. Miehet salaavat kaljunsa käyttämällä myssyä Tinderissä. Olin kerran vähällä joutua treffeille kaljun miehen kanssa. Aion valittaa asiasta vauvapalstalla seuraavat 30 vuotta.
Miten tämä liittyy naisten lapsiin?
Minä ymmärrän, että kirjoittaja halusi osoittaa, miten typerää on valittaa jostain, mitä ei halua ja minkä voisi välttää ilmaisemalla profiilissaan mitä on etsimässä. Minkä ihmeen takia keskittyä asioihin, joita ei halua sen sijaan, että aktiivisesti pyrkisi saamaan niitä, mitä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin aikanaan kerroin heti että minulla on lapsia. Olin 30v kun pitkä parisuhde loppui ja vientiä oli. Ei tarvinnut yksin olla ja miehet oivat ihan omaa ikäluokkaa ja nuorempia joita seurani kiinnosti lapsista huolimatta. Kolme kertaa kosittiin vuoden sisään. Nykyisen mieheni kosintaan vastasin myönteisesti parin vuoden kuluttua. Niin kauan halusin katsoa että onnistuuko häneltä elämä meidän kanssa. No problems. Silloin alle kouluikäiset ovat nyt aikuisia ja minä onnellisesti edelleen naimisissa mieheni kanssa. Hän on muutaman kuukauden nuorempi kuin minä. En missään kohtaa koskaan tavannut alunperin miehiä ajatuksena hankkia uusi isä lapsille. Itseasiassa yritin pysyä sinkkuna niin kauan kuin mahdollista. Unelmissa ei ollut parisuhdetta.
Kolme kertaa kosittiin vuoden sisään?!
Ja sä pidät vielä kehuttavana asiana sitä, että just kaikki mielenterveystyypit kiinnostui susta? Ei kukaan täysjärkinen mies (tai nainekaan) kosi alle puolen vuoden seurustelun jälkeen. Mutta joo, toisillahan se tasovaatimus ei oo kovinkaan kummoinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En etsi elättäjää enkä lapsille isää
Sama mamma:
"Tottakai kaikki perheen kulut laitetaan puoliksi kun yhteen muutetaan, me ollaan pakettidiili. Ja tottakai uusi isäpuoli myös hoitaa lapsia ja kasvattaa heitä, ei perheen toinen aikuinen voi vain ignorata samassa taloudessa asuvia lapsia."
Kyllä se on elättämistä ja vanhempana olemista, jos joutuu maksamaan osan niiden lasten kuluista esim isomman asunnon vuokrana, ja esim hoitamaan toisen lapsia vaikka niiden vanhemman iltavuoron aikana. En ymmärrä miksi tätä faktaa halutaan kaunistella. Vain jos seurustelukumppanin kanssa ei IKINÄ aio muuttaa yhteen eikä tutustuttaa lapsiinsa, on väite osittain totta. Silloinkin toki lapset seurusteluun vaikuttavat yhä suuresti, esim aikatauluihin milloin vanhempaa kykenee tapaamaan.
Älä sitten tapaile äläkä ole missään tekemisissä yh-äitien kanssa. Ampuako ne lapset pitäisi? Miksi et seurustele ainoastaan lapsettomien naisten kanssa, niin ei tarvitse miettiä aikatauluja ja elättämisiä?
Olen heteronainen.. Joten en todellakaan tapaile äitejä, enkä sen puoleen isiäkään. Se ei silti tarkoita etten voisi osoittaa teidän puheistanne tätä epäloogisuutta.
On turha väittää ettei etsi isää eikä maksajaa, kun puolisosta kuitenkin odotetaan yhteen muuttaessa maksajaa (enemmän kuin yhden aikuisen osuuden -) ja lasten kasvattajaa. Miksi ei voi rehellisesti myöntää että vanhemman tapailu tarkoittaa lähes aina myös jonkinlaista taloudellista ja henkistä vastuuta myös lapsista? Miksi pitää yrittää huijata ja valehdella jotain muuta? En ylipäätään pidä epärehellisistä ihmisistä, ja siksi tämä pistää silmään tarpeeksi että viitsin kommentoida.
No tottakai on perusolettama että aikuinen ihminen pystyy olemaan suhteesa jossa toisella on lapsia. En taida ihan uskoa että kukaan ajattelisi että sinusta tulisi ISÄ lapsille. Et ihan taida tietää mitää siyys tarkoittaa? ;)
On henkilöllä päässä joku palikka irti, tai huonosti paikoillaan jollei tuon ikäisenä pysty olemaan samassa paikassa kuin lapset ovat.
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä on outoa että 34 vuotiaalla ei ole vielä lapsia. Etkö pysy suhteessa vai etkö vaan halua lapsia?
Niin sun mielestä on outoa ettei 34 miehellä ole lapsia, mutta jos on 34 nainen niin ihan normaalia ja aikaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta. Yhteen aikaan oli tyrkyllä aivan liikaa yh-mammoja ja kovasti halusivat ryhtyä vakavaan suhteeseen ja mua ei olisi vähempää voinut kiinnostaa moiset. Joskus tein kokeen ja "lainasin" kaverin muksua, niin kummasti ne yh:t eivät hyväksyneetkään "mun lasta".
Siis millä tavalla sinä sitä muksua "käytit"?
Näkeehän sen asiayhteydestä mistä oli kyse. Älä leiki tuollaista burgeria.
Ei kyllä selvinnyt. Meni siis treffeille kaverin lapsi mukana ja sitten ne naiset teki äkkikäännöksen? Laittoi lapsen kuvan tinderiin ja oletti kun mächejä ei tule että nyt yh:t ei häntä halua?
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että yksinhuoltajat välttävät laittamasta tietoa lapsista suoraan profiiliin, koska p.edomiehet lähestyvät aina yhäreitä.
Jaa nyt pelkästään mamma ei ole kuuminta Hottia jota kaikki himoitsevat, vaan myös lapsensa. Lol 🤣.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mamma:
"Tottakai kaikki perheen kulut laitetaan puoliksi kun yhteen muutetaan, me ollaan pakettidiili. Ja tottakai uusi isäpuoli myös hoitaa lapsia ja kasvattaa heitä, ei perheen toinen aikuinen voi vain ignorata samassa taloudessa asuvia lapsia."
Kyllä se on elättämistä ja vanhempana olemista, jos joutuu maksamaan osan niiden lasten kuluista esim isomman asunnon vuokrana, ja esim hoitamaan toisen lapsia vaikka niiden vanhemman iltavuoron aikana. En ymmärrä miksi tätä faktaa halutaan kaunistella. Vain jos seurustelukumppanin kanssa ei IKINÄ aio muuttaa yhteen eikä tutustuttaa lapsiinsa, on väite osittain totta. Silloinkin toki lapset seurusteluun vaikuttavat yhä suuresti, esim aikatauluihin milloin vanhempaa kykenee tapaamaan.
Älä sitten tapaile äläkä ole missään tekemisissä yh-äitien kanssa. Ampuako ne lapset pitäisi? Miksi et seurustele ainoastaan lapsettomien naisten kanssa, niin ei tarvitse miettiä aikatauluja ja elättämisiä?
Olen heteronainen.. Joten en todellakaan tapaile äitejä, enkä sen puoleen isiäkään. Se ei silti tarkoita etten voisi osoittaa teidän puheistanne tätä epäloogisuutta.
On turha väittää ettei etsi isää eikä maksajaa, kun puolisosta kuitenkin odotetaan yhteen muuttaessa maksajaa (enemmän kuin yhden aikuisen osuuden -) ja lasten kasvattajaa. Miksi ei voi rehellisesti myöntää että vanhemman tapailu tarkoittaa lähes aina myös jonkinlaista taloudellista ja henkistä vastuuta myös lapsista? Miksi pitää yrittää huijata ja valehdella jotain muuta? En ylipäätään pidä epärehellisistä ihmisistä, ja siksi tämä pistää silmään tarpeeksi että viitsin kommentoida.
Harva kai etsii mitään uusio-onnea ja yhdessä asumista, kun lapsia on. Ei siinä kumppani maksajaksi joudu, kun ei ole lasten kanssa tekemisissäkään.
Miksi sinulla on noin vanhakantainen näkemys parisuhteista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 34-vuotias nainen enkä halua kaljua miestä. Miehet salaavat kaljunsa käyttämällä myssyä Tinderissä. Olin kerran vähällä joutua treffeille kaljun miehen kanssa. Aion valittaa asiasta vauvapalstalla seuraavat 30 vuotta.
Miten tämä liittyy naisten lapsiin?
Minä ymmärrän, että kirjoittaja halusi osoittaa, miten typerää on valittaa jostain, mitä ei halua ja minkä voisi välttää ilmaisemalla profiilissaan mitä on etsimässä. Minkä ihmeen takia keskittyä asioihin, joita ei halua sen sijaan, että aktiivisesti pyrkisi saamaan niitä, mitä haluaa?
Vaikka sitä kuinka selvästi ilmaisisi profiilissaan mitä haluaa ja mitä ehdottomasti ei halua, niin silti niitä sopimattomia änkee tyrkylle. Ja se totuus saattaa todellakin selvitä vasta myöhemmin kuin ekoilla treffeillä. Kaljuuden sentään näkee nyt aika pian, jos on vaan silmät päässä.
Ja ihan yhtälailla miehetkin jättää kertomatta lapsistaan tai avioerostaan, kun ovat vain "uussinkkuja" tai vaan vkl-isiä. "no eihän se nyt niin justiinsa oo...". Kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mamma:
Kerroin itse jo edellä, että minulle oli päivänselvää, etten muuttaisi yhteen kenenkään kanssa niin pitkään kuin jommallakummalla olisi kotona asuvia lapsia. Ei kannattaisi lähteä ylipäänsä oletuksesta, että parisuhde edellyttää yhteenmuuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että yksinhuoltajat välttävät laittamasta tietoa lapsista suoraan profiiliin, koska p.edomiehet lähestyvät aina yhäreitä.
Jaa nyt pelkästään mamma ei ole kuuminta Hottia jota kaikki himoitsevat, vaan myös lapsensa. Lol 🤣.
😂
Mitä sinne maalle muuta?