Miksi naiset olettavat että 34v lapseton mies haluaisi alkaa isäksi toisen miehen lapsille? Etsin lapsetonta naista.
Tuntuu että naisilla on kummallinen oletus miten 34v miehen tulisi alkaa elättämään ja isäpuoleksi toisen miehen lapsille.
Jäätävän moni jopa salaa lapset hetken aikaa...Ei vain jostain kummallisesta syystä mainitse niistä.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta. Yhteen aikaan oli tyrkyllä aivan liikaa yh-mammoja ja kovasti halusivat ryhtyä vakavaan suhteeseen ja mua ei olisi vähempää voinut kiinnostaa moiset. Joskus tein kokeen ja "lainasin" kaverin muksua, niin kummasti ne yh:t eivät hyväksyneetkään "mun lasta".
Siis millä tavalla sinä sitä muksua "käytit"?
Näkeehän sen asiayhteydestä mistä oli kyse. Älä leiki tuollaista burgeria.
Ei kyllä selvinnyt. Meni siis treffeille kaverin lapsi mukana ja sitten ne naiset teki äkkikäännöksen? Laittoi lapsen kuvan tinderiin ja oletti kun mächejä ei tule että nyt yh:t ei häntä halua?
Onhan se melkoinen hälytyskello, jos treffeille tulee mies, joka ei oikein tunnu tuntevan omaa lastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 34-vuotias nainen enkä halua kaljua miestä. Miehet salaavat kaljunsa käyttämällä myssyä Tinderissä. Olin kerran vähällä joutua treffeille kaljun miehen kanssa. Aion valittaa asiasta vauvapalstalla seuraavat 30 vuotta.
Miten tämä liittyy naisten lapsiin?
Minä ymmärrän, että kirjoittaja halusi osoittaa, miten typerää on valittaa jostain, mitä ei halua ja minkä voisi välttää ilmaisemalla profiilissaan mitä on etsimässä. Minkä ihmeen takia keskittyä asioihin, joita ei halua sen sijaan, että aktiivisesti pyrkisi saamaan niitä, mitä haluaa?
Vaikka sitä kuinka selvästi ilmaisisi profiilissaan mitä haluaa ja mitä ehdottomasti ei halua, niin silti niitä sopimattomia änkee tyrkylle. Ja se totuus saattaa todellakin selvitä vasta myöhemmin kuin ekoilla treffeillä. Kaljuuden sentään näkee nyt aika pian, jos on vaan silmät päässä.
Ja ihan yhtälailla miehetkin jättää kertomatta lapsistaan tai avioerostaan, kun ovat vain "uussinkkuja" tai vaan vkl-isiä. "no eihän se nyt niin justiinsa oo...". Kyllä on.
Tämä keskustelu ei vaan edelleenkään koske miehiä, joilla on lapsia, eikä kaljuja miehiä. Lopettakaa ketjun vieminen sivuraiteille, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 34-vuotias nainen enkä halua kaljua miestä. Miehet salaavat kaljunsa käyttämällä myssyä Tinderissä. Olin kerran vähällä joutua treffeille kaljun miehen kanssa. Aion valittaa asiasta vauvapalstalla seuraavat 30 vuotta.
Miten tämä liittyy naisten lapsiin?
Minä ymmärrän, että kirjoittaja halusi osoittaa, miten typerää on valittaa jostain, mitä ei halua ja minkä voisi välttää ilmaisemalla profiilissaan mitä on etsimässä. Minkä ihmeen takia keskittyä asioihin, joita ei halua sen sijaan, että aktiivisesti pyrkisi saamaan niitä, mitä haluaa?
Vaikka sitä kuinka selvästi ilmaisisi profiilissaan mitä haluaa ja mitä ehdottomasti ei halua, niin silti niitä sopimattomia änkee tyrkylle. Ja se totuus saattaa todellakin selvitä vasta myöhemmin kuin ekoilla treffeillä. Kaljuuden sentään näkee nyt aika pian, jos on vaan silmät päässä.
Ja ihan yhtälailla miehetkin jättää kertomatta lapsistaan tai avioerostaan, kun ovat vain "uussinkkuja" tai vaan vkl-isiä. "no eihän se nyt niin justiinsa oo...". Kyllä on.
Mahtaa olla rankkaa juosta kerta toisensa jälkeen treffeillä turhaan, kun vasta niiden jälkeen paljastuu, että toisella on lapsi. Jos itse olisin sinkku niin käyttäisin sellaista vanhanaikaista menetelmää kuin kysyminen. Ellei toisen profiilissa selvästi lukisi, että hän on lapseton, niin kysyisin asiasta.
Patologiset valehtelijat ovat sitten oma lukunsa, mutta jos sellaisia kerta toisensa jälkeen alkaisi osua omalle kohdalle, jotka kysyttäessä vastaavat että ei ole lapsia mutta useamman tapaamiskerran jälkeen niitä lapsia ilmestyykin, niin miettisin, mikä on niitä naisia yhdistävä tekijä ja toteaisin, että minä itse. Eli jostain syystä juuri ne patologiset jä n n änai se t vetäisivät minua puoleensa.
Jos olet aivan erityistä isämateriaalia 😁
Aika harvassa taitavat olla naiset, jotka etsivät isää lapsilleen..
Tiedän kyllä oikeasta elämästä naisen, joka teki juuri näin.. Pari viikkoa tapailua ja sit miehen olisi pitänyt olla jo leikittämässä ja iltapuuhia hoitamassa, jotta " mäkin saan omaa aikaa käydä lenkillä ja salilla". 😲
Että onhan näitä..
Mulle ei sopisi lainkaan, ymmärrän aloittajaa.
Vierailija kirjoitti:
"En etsi elättäjää enkä lapsille isää"
Sama mamma:
"Tottakai kaikki perheen kulut laitetaan puoliksi kun yhteen muutetaan, me ollaan pakettidiili. Ja tottakai uusi isäpuoli myös hoitaa lapsia ja kasvattaa heitä, ei perheen toinen aikuinen voi vain ignorata samassa taloudessa asuvia lapsia."
Kyllä se on elättämistä ja vanhempana olemista, jos joutuu maksamaan osan niiden lasten kuluista esim isomman asunnon vuokrana, ja esim hoitamaan toisen lapsia vaikka niiden vanhemman iltavuoron aikana. En ymmärrä miksi tätä faktaa halutaan kaunistella. Vain jos seurustelukumppanin kanssa ei IKINÄ aio muuttaa yhteen eikä tutustuttaa lapsiinsa, on väite osittain totta. Silloinkin toki lapset seurusteluun vaikuttavat yhä suuresti, esim aikatauluihin milloin vanhempaa kykenee tapaamaan.
Täyttä asiaa koko viesti. Itseasiassa tuntuu ihan absurdilta, että joku mamma ehdottaisi tyyliin "hei on varmaan oikeus ja kohtuus että minä maksan isomman osuuden vuokrasta koska asunto on oikeastaan liian iso kaudelle ja ylimääräiset huoneistokulut johtuvat lapsistani". ehei. Kyllä ne puoliksi laitetaan kylmästi ja jos mies ei hyväksy niin jopas on sika.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet aivan erityistä isämateriaalia 😁
Aika harvassa taitavat olla naiset, jotka etsivät isää lapsilleen..
Tiedän kyllä oikeasta elämästä naisen, joka teki juuri näin.. Pari viikkoa tapailua ja sit miehen olisi pitänyt olla jo leikittämässä ja iltapuuhia hoitamassa, jotta " mäkin saan omaa aikaa käydä lenkillä ja salilla". 😲
Että onhan näitä..
Mulle ei sopisi lainkaan, ymmärrän aloittajaa.
Mies ei halunnut jatkaa tätä suhdetta, muikki sai siitä kauheat kilarit ja mies yrittää rauhoitella "voin mä sun lapsia tulla välillä hoitamaan" 😂😂
Tämä nainen löysi sit kuitenkin tinderistä miehen joka alkoi heti isäksi, muuttivat yhteen ja menivät naimisiin.
Mun nuorempi mieheni halusi 30v:nä minut ja valmiit lapseni. Hänelle ei tullut edes mieleen ettei olisi ottanut koko pakettia.
Vastuuntuntoinen ja rakastava isä on ollut kaikille lapsillemme (1 yhteinen). Arvostan häntä suuresti, 25v oltu nyt yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai on perusolettama että aikuinen ihminen pystyy olemaan suhteesa jossa toisella on lapsia. En taida ihan uskoa että kukaan ajattelisi että sinusta tulisi ISÄ lapsille. Et ihan taida tietää mitää siyys tarkoittaa? ;)
On henkilöllä päässä joku palikka irti, tai huonosti paikoillaan jollei tuon ikäisenä pysty olemaan samassa paikassa kuin lapset ovat.
Sun tekstisi oli sen verran sekavaa, että on jokin palikka sieltä päästä tainnut eksyä lastesi rakennusleikkeihin...
Kyllähän jos sitä yhteen muuttaa naisen kanssa, jolla on lapsia, tulee ISÄpuoleksi. Ja lasten kanssa samassa tilassa oleminen on aivan eri asia kuin isäpuolena oleminen.
Ja vaikka aikuinen ihminen pystyisikin olemaan suhteessa, jossa toisella on lapsia, niin miksi hänen pitäisi sellaista haluta? Ei se voi olla mikään oletus, että aikuinen ihminen haluaa suhteeseen, jossa on jo ennestään
lapsia. Miksi pitäisi sellaiseen tyytyä? On toki ihmisiä, jotka tyytyvät, koska eivät muutakaan saa ja jotkut taas ei oikeastikaan ehkä välitä. Mutta pystyminen ja haluaminen on kaksi aivan eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En etsi elättäjää enkä lapsille isää"
Sama mamma:
"Tottakai kaikki perheen kulut laitetaan puoliksi kun yhteen muutetaan, me ollaan pakettidiili. Ja tottakai uusi isäpuoli myös hoitaa lapsia ja kasvattaa heitä, ei perheen toinen aikuinen voi vain ignorata samassa taloudessa asuvia lapsia."
Kyllä se on elättämistä ja vanhempana olemista, jos joutuu maksamaan osan niiden lasten kuluista esim isomman asunnon vuokrana, ja esim hoitamaan toisen lapsia vaikka niiden vanhemman iltavuoron aikana. En ymmärrä miksi tätä faktaa halutaan kaunistella. Vain jos seurustelukumppanin kanssa ei IKINÄ aio muuttaa yhteen eikä tutustuttaa lapsiinsa, on väite osittain totta. Silloinkin toki lapset seurusteluun vaikuttavat yhä suuresti, esim aikatauluihin milloin vanhempaa kykenee tapaamaan.
Täyttä asiaa koko viesti. Itseasiassa tuntuu ihan absurdilta, että joku mamma ehdottaisi tyyliin "hei on varmaan oikeus ja kohtuus että minä maksan isomman osuuden vuokrasta koska asunto on oikeastaan liian iso kaudelle ja ylimääräiset huoneistokulut johtuvat lapsistani". ehei. Kyllä ne puoliksi laitetaan kylmästi ja jos mies ei hyväksy niin jopas on sika.
Jälleen kerran häpäisette normaalit miehet. Ne, jotka osaavat kyllä pitää puolensa ja puhua omasta puolestaan ja päättää itse, miten haluavat jakaa avo- tai avioliitossa kulut. Luulette pilkkaavanne naisia, mutta miehet tässä naurunalaisiksi joutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai on perusolettama että aikuinen ihminen pystyy olemaan suhteesa jossa toisella on lapsia. En taida ihan uskoa että kukaan ajattelisi että sinusta tulisi ISÄ lapsille. Et ihan taida tietää mitää siyys tarkoittaa? ;)
On henkilöllä päässä joku palikka irti, tai huonosti paikoillaan jollei tuon ikäisenä pysty olemaan samassa paikassa kuin lapset ovat.
Sun tekstisi oli sen verran sekavaa, että on jokin palikka sieltä päästä tainnut eksyä lastesi rakennusleikkeihin...
Kyllähän jos sitä yhteen muuttaa naisen kanssa, jolla on lapsia, tulee ISÄpuoleksi. Ja lasten kanssa samassa tilassa oleminen on aivan eri asia kuin isäpuolena oleminen.
Ja vaikka aikuinen ihminen pystyisikin olemaan suhteessa, jossa toisella on lapsia, niin miksi hänen pitäisi sellaista haluta? Ei se voi olla mikään oletus, että aikuinen ihminen haluaa suhteeseen, jossa on jo ennestään
lapsia. Miksi pitäisi sellaiseen tyytyä? On toki ihmisiä, jotka tyytyvät, koska eivät muutakaan saa ja jotkut taas ei oikeastikaan ehkä välitä. Mutta pystyminen ja haluaminen on kaksi aivan eri asiaa.
Eihän kukaan pakota ap:ta ryhtymään isäpuoleksi. Tässä ketjussa on nyt lukuisia kertoja todettu, että hänen kannattaa ilmaista selkeämmin etsivänsä lapsetonta naista.
Mulla on tuttava jolla lapsia kolmelle eri miehelle, hyvä tyyppi, mutta ei tunnu ymmärtävän että muiden lapset ei välttämättä ole kaikille miehille o.k, saati että niillä kaikilla lapsilla on eri isät. Kyllä mä ymmärrän noita miehiä, mutta surullistahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsia. Miksi pitäisi sellaiseen tyytyä? On toki ihmisiä, jotka tyytyvät, koska eivät muutakaan saa ja jotkut taas ei oikeastikaan ehkä välitä. Mutta pystyminen ja haluaminen on kaksi aivan eri asiaa.Eihän kukaan pakota ap:ta ryhtymään isäpuoleksi. Tässä ketjussa on nyt lukuisia kertoja todettu, että hänen kannattaa ilmaista selkeämmin etsivänsä lapsetonta naista.
Kunnon lapanen jos päätyy isäpuoleksi tahtomattaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapselliset naiset yleensäkkään etsii miestä?
Yksi elättäjä ei riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsia. Miksi pitäisi sellaiseen tyytyä? On toki ihmisiä, jotka tyytyvät, koska eivät muutakaan saa ja jotkut taas ei oikeastikaan ehkä välitä. Mutta pystyminen ja haluaminen on kaksi aivan eri asiaa.Eihän kukaan pakota ap:ta ryhtymään isäpuoleksi. Tässä ketjussa on nyt lukuisia kertoja todettu, että hänen kannattaa ilmaista selkeämmin etsivänsä lapsetonta naista.
Otin tuossa kommentissani nyt kantaa vain tuohon yhteen viestiin, johon vastasin. En mihinkään noihin mainitsemiisi lukuisiin toteamuksiin.
Munkin tuttava otti miehen, joka sitten ilmoitti ottavansa koko paketin eli myös tuttavan lapset aiemmasta liitosta. Sitten, kun tuli yhteisiä lapsia vaatimukset osallistumisesta töihin yms. kasvoivat juuri näiden entisten lasten osalta. Tuttava ei nähnyt tätä. Aiemmat lapseni eivät enää halua olla tekemisissä äitinsäkään kanssa tämän miehen vuoksi ja ovat jopa vaihtaneet sukunimensäkin, koska aikoinaan tämä mies ” otti nämä lapset myös nimelleen”.
Vierailija kirjoitti:
Mun nuorempi mieheni halusi 30v:nä minut ja valmiit lapseni. Hänelle ei tullut edes mieleen ettei olisi ottanut koko pakettia.
Vastuuntuntoinen ja rakastava isä on ollut kaikille lapsillemme (1 yhteinen). Arvostan häntä suuresti, 25v oltu nyt yhdessä.
Pakko nyt kysyy, että kenelle oikeasti edes tulisi mieleen, ettei kuuluisi ottaa koko pakettia? Kenellä olisi oikeasti pokkaa ehdottaa, että hylkää lapsesi, huolin vain sinut? Ei kukaan täysijärkinen edes haaveile tuollaisen ehdotuksen menevän läpi.
Vierailija kirjoitti:
Oih, haluan pariutua kanssasi! T: Lapseton 33v. Nainen
Eiku hetko, halusinkin miehen jolla on aivot ja sydän. Siksi olen odottanut näin kauan ja nuoruuteni kukka on kuollut köynnökselleen.
Naiset useimmiten haluavat sellaisia ominaisuuksia miehiltä, mitä itseltä ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta. Yhteen aikaan oli tyrkyllä aivan liikaa yh-mammoja ja kovasti halusivat ryhtyä vakavaan suhteeseen ja mua ei olisi vähempää voinut kiinnostaa moiset. Joskus tein kokeen ja "lainasin" kaverin muksua, niin kummasti ne yh:t eivät hyväksyneetkään "mun lasta".
Siis millä tavalla sinä sitä muksua "käytit"?
Näkeehän sen asiayhteydestä mistä oli kyse. Älä leiki tuollaista burgeria.
Ei kyllä selvinnyt. Meni siis treffeille kaverin lapsi mukana ja sitten ne naiset teki äkkikäännöksen? Laittoi lapsen kuvan tinderiin ja oletti kun mächejä ei tule että nyt yh:t ei häntä halua?
Onhan se melkoinen hälytyskello, jos treffeille tulee mies, joka ei oikein tunnu tuntevan omaa lastaan.
En usko, että kukaan yh-mammakaan sentään äpärälaumaansa treffeille vie mukanaan.
Ei varmaan mutta ilmeisesti joku sälli vie lainaäpärää ja ihmettelee kun naiset kaikkoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä on outoa että 34 vuotiaalla ei ole vielä lapsia. Etkö pysy suhteessa vai etkö vaan halua lapsia?
Niin sun mielestä on outoa ettei 34 miehellä ole lapsia, mutta jos on 34 nainen niin ihan normaalia ja aikaa on.
Mun kaveripiirissä ei ole kuin yhdellä 30.v naisella lapsi. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään lapset. Eivät kaikki naiset halua lapsia. Miksi niitä kiljuvia otuksia pitäisi tahtoa? Paljon kivempi keskittyä muihin asioihin. Ei tarvii olla sitoutunut johonkin lapsiarkeen ja saa nauttia vapaudesta. Ymmärrän täysin ettet halua vieraan miehen mukuloita paimentaa ja elättää. Ja todellakin tiedän mitä lapset ovat, tein 7.v lastenhoitoalan töitä. Kiitos, en halua yhtään lasta. En voi sietää todellakaan lapsia..
Ihanaa että meillä on täällä näkijä paikalla joka tietää mitä tuntemattomien seinien sisällä tapahtuu. Kertoisitko miten mummoni todella voi? Se hänen taloudellinentilanne myös kiinnostaa miten tiukoilla nyt on.