Miksi naiset olettavat että 34v lapseton mies haluaisi alkaa isäksi toisen miehen lapsille? Etsin lapsetonta naista.
Tuntuu että naisilla on kummallinen oletus miten 34v miehen tulisi alkaa elättämään ja isäpuoleksi toisen miehen lapsille.
Jäätävän moni jopa salaa lapset hetken aikaa...Ei vain jostain kummallisesta syystä mainitse niistä.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten edes tapailet sellaisia naisia, joilla on lapsia? En tajua aloituksen pointtia. Etsi lapsettomia naisia äläkä valita typeriä.
Tämä on se yh-magneetti. Olet saattanut senkin aloituksen nähdä muutaman kerran. Lapsettomat naiset eivät kiinnostu hänestä. Häntä se tietenkin kismittää, koska jostain syystä hän ei koskaan ymmärrä sitä, että siinä missä hänellä saa olla kriteereitä niin niin saa olla naisillakin.
Juuri niin. Ja hänelle on selitetty, mistä se todennäköisesti johtuu, että ne lapsettomat eivät kiinnostu hänestä. Selitetään vielä kerran:
Kyse ei ole statuksesta, lentäjäleuasta tai kirurgipituudesta - tai siis niiden puutteesta. Kyse on elämäntavoista. Jos ap elää kuin vanha pappa tai perheellinen mies eli viettää aikansa vain kotona, ei matkustele, ei harrastele, ei tee elämässään mitään kiinnostavaa, niin ei ne Balilla joogaavat sinkkunaiset hänestä kiinnostu. Eivät edes Euroopassa reppureissailevat tai Lapissa patikoivat. Sen sijaan yh, jonka omakin elämä on rauhallista kotoilua, ajattelee että tuossa olisi hyvä, kotona viihtyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on omituisia harhakuvitelmia itsestään. Valtaosaan miehistä mä en edes vilkaise kahta kertaa. Jos on oikein kuuma tapaus, saatan harkita kelpuuttavani sänkyyni. Mutta että lapsilleni esittelisin, saati lasteni elämään ottaisin pysyvästi? Ei tule tapahtumaan.
Kenellä tässä nyt on omituisia harhakuvitelmia itsestään? 😄
Vierailija kirjoitti:
Unissas käytät.
Ja sinä jälleen lainasit ja levitit naisia halventavaa viestiä niin, että vaikka alkuperäinen poistui niin sinun ansiostasi se jäi edelleen elämään palstalle ja entistä useampi näki sen. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella 34-vuotiaalla on lapsia, siksi niitä lapsettomia naisia on vähemmän tarjolla. Kannattaa varmaan kertoa suoraan etsivänsä lapsetonta naista niin ei tarvitse tuhlata molempien aikaa.
Suurimmalla osalla yli kolmekymppisistä naisista ei kuitenkaan ole. Täällä oli joku tilasto siitä silloin, kun tästä samasta aiheesta viimeksi keskusteltiin.
Mikä on miestäsi yli kolmikymppinen? 30-vuotiaista naisista varmaan vähemmistöllä on lapsia, mutta yli 30-vuotiailla naisilla niitä on suurella enemmistöllä.
Alle 35-vuotiaista naisista enemmistö on lapsettomia. Ette te tätäkään tietysti halua uskoa, vaan alapeukutatte.
En halua lapselleni isää enkä elättäjää, koska hänellä on jo. Elättäjiä vieläpä kaksin kappalein (minä ja isänsä).
Minä etsin itselleni aikuista parisuhdetta, enkä todellajaan enää yli nelikymppisenä aio leikkiä kotia kenenkään kanssa. Minusta kuitenkin tuntuu, että miehillä on hirveä hinku perustaa uusperheitä. Suhteeni yleensä kaatuu siihen, että, mies alkaa puhua yhteen muutosta. Minulla ja lapsellani on ihana koti ja elämä. Lapsella on hyvä isä ja kaikki mitä hän tarvitsee. Minun elämästä puuttuu kumppani kenen kanssa tehdä mukavia aikuisten asioita ja jakaa ajatuksia. En kuitenkaan halua muuttaa yhteen tai alkaa huolehtimaan kenenkään toisen lapsista enkä halua kenenkään puuttuvan oman lapseni kasvattamiseen. Tämmöistä suhdetta tuntuu kuitenkin vaikealta löytää. Tapailemani miehet tuntuvat haluavan niin eri asioita kuten juurikin sitä kotileikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko humalassa vai aineissa? Kukaan nainen ei kertapanoltaan mitään lasten hakua eskarista pyydä :D
Netti on muutenkin täynnä kaltaisiasi ilmaisia mieshuoria, joten valas nappaa helposti vain jonosta seuraavan.
Minkä helvetin takia sinä lainaat ja levität noita viestejä? Jotta ne säilyisivät palstalla senkin jälkeen, kun alkuperäinen vihaviesti on poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella 34-vuotiaalla on lapsia, siksi niitä lapsettomia naisia on vähemmän tarjolla. Kannattaa varmaan kertoa suoraan etsivänsä lapsetonta naista niin ei tarvitse tuhlata molempien aikaa.
Suurimmalla osalla yli kolmekymppisistä naisista ei kuitenkaan ole. Täällä oli joku tilasto siitä silloin, kun tästä samasta aiheesta viimeksi keskusteltiin.
Mikä on miestäsi yli kolmikymppinen? 30-vuotiaista naisista varmaan vähemmistöllä on lapsia, mutta yli 30-vuotiailla naisilla niitä on suurella enemmistöllä.
Alle 35-vuotiaista naisista enemmistö on lapsettomia. Ette te tätäkään tietysti halua uskoa, vaan alapeukutatte.
Tietenkään alle 35-vuotiaista naisista enemmistöllä ei ole lapsia, sillä alle 35-vuotiaita naisia ovat 18-34-vuotiaat naiset :D
Oih, haluan pariutua kanssasi! T: Lapseton 33v. Nainen
Eiku hetko, halusinkin miehen jolla on aivot ja sydän. Siksi olen odottanut näin kauan ja nuoruuteni kukka on kuollut köynnökselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten edes tapailet sellaisia naisia, joilla on lapsia? En tajua aloituksen pointtia. Etsi lapsettomia naisia äläkä valita typeriä.
Eikö tässä tullut juuri selville, että naiset eivät kerro lapsistaan ja tämä 34-vuotias olettaa heidät lapsettomiksi.
Miten 34-vuotias sitten joutuu elättämään lapsia, joiden olemassaolosta hän ei edes tiedä?
Kyllä se joskus tulee ilmi, jos suhde syventyy tapailuasteelta. Jos yhteen muutetaan, niin totta kai oletus on jollakin lailla molempien osallistuminen perheen kuluihin, lasten isälle tuomituista elatusmaksuista huolimatta.
Lasten isälle tuomituista? Hieno mieskuva sinulla. Mies maksaa omien lastensa hyvinvoinnista vain koska hänet on tuomittu tekemään niin. Älä vaan koskaan lisäänny.
Ja ihan tiedoksesi: parisuhteessa voi elää muuttamatta yhteen. Voi myös muuttaa yhteen ja sopia selvästi, että molemmat vastaavat omista kuluistaan ml. omien lasten kulut.
Ymmärrän hyvin AP sua. Itse tapasin aviomieheni vasta 36 vuotiaana (lapsettomana) ja nyt ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta, eli kyllä se on mahdollista löytää sopiva lapseton kumppani myös myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko humalassa vai aineissa? Kukaan nainen ei kertapanoltaan mitään lasten hakua eskarista pyydä :D
Netti on muutenkin täynnä kaltaisiasi ilmaisia mieshuoria, joten valas nappaa helposti vain jonosta seuraavan.
Minkä helvetin takia sinä lainaat ja levität noita viestejä? Jotta ne säilyisivät palstalla senkin jälkeen, kun alkuperäinen vihaviesti on poistettu?
Miksi olet noin vihainen?
Olen kuullut, että yksinhuoltajat välttävät laittamasta tietoa lapsista suoraan profiiliin, koska p.edomiehet lähestyvät aina yhäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on omituisia harhakuvitelmia itsestään. Valtaosaan miehistä mä en edes vilkaise kahta kertaa. Jos on oikein kuuma tapaus, saatan harkita kelpuuttavani sänkyyni. Mutta että lapsilleni esittelisin, saati lasteni elämään ottaisin pysyvästi? Ei tule tapahtumaan.
Kenellä tässä nyt on omituisia harhakuvitelmia itsestään? 😄
Jännästi täällä miehet volisee kun ei saa naista. Kaikki yh:ksi jääneet ystäväni ovat pariutuneet helposti jos sitä vain ovat halunneet. Itsekin voisin ottaa seksikaverin jos lasten isästä eroaisin. Jos jonkun kanssa saman katon alle muutetaan niin päivän selvä, että vuokra puoleksi ja perheenä eletään.
Olen 34-vuotias nainen enkä halua kaljua miestä. Miehet salaavat kaljunsa käyttämällä myssyä Tinderissä. Olin kerran vähällä joutua treffeille kaljun miehen kanssa. Aion valittaa asiasta vauvapalstalla seuraavat 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin AP sua. Itse tapasin aviomieheni vasta 36 vuotiaana (lapsettomana) ja nyt ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta, eli kyllä se on mahdollista löytää sopiva lapseton kumppani myös myöhemmin.
Todellakin on. Ap suuntaa vain katseesi näihin naisiin. Lapsettomia naisia on suomessa paljon. Jos he ei sinua kelpuuta niin katse peiliin niin syy voi löytyä sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta. Yhteen aikaan oli tyrkyllä aivan liikaa yh-mammoja ja kovasti halusivat ryhtyä vakavaan suhteeseen ja mua ei olisi vähempää voinut kiinnostaa moiset. Joskus tein kokeen ja "lainasin" kaverin muksua, niin kummasti ne yh:t eivät hyväksyneetkään "mun lasta".
Siis millä tavalla sinä sitä muksua "käytit"?
Niillä lapsilla taitaa olla jo isä joka maksaa elareita. Muuten tietenkin ymmärrän jos ei halua vieraita lapsia huusholliinsa
Vierailija kirjoitti:
Olen 34-vuotias nainen enkä halua kaljua miestä. Miehet salaavat kaljunsa käyttämällä myssyä Tinderissä. Olin kerran vähällä joutua treffeille kaljun miehen kanssa. Aion valittaa asiasta vauvapalstalla seuraavat 30 vuotta.
Miten tämä liittyy naisten lapsiin?
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisella naisella on synnyttäneen naisen vartalo. Ei erityisen puoleensavetävä.
Deittaile sitten lapsettomia äläkä valita, pösilö!