Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset olettavat että 34v lapseton mies haluaisi alkaa isäksi toisen miehen lapsille? Etsin lapsetonta naista.

Vierailija
27.12.2020 |

Tuntuu että naisilla on kummallinen oletus miten 34v miehen tulisi alkaa elättämään ja isäpuoleksi toisen miehen lapsille.

Jäätävän moni jopa salaa lapset hetken aikaa...Ei vain jostain kummallisesta syystä mainitse niistä.

Kommentit (194)

Vierailija
1/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko lasten vihaaja?

Vierailija
2/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vapaaehtoisesti lapseton vai sikotaudin takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootko lasten vihaaja?

Voi voi tätä kommentointia. Kaikkea mitä ei halua jokapäiväiseen elämäänsä, vihaa?

Vierailija
4/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet että kukaan haluaisi sinua lastensa isäksi, toisen miehen lapsien taikka edes sinun omien lapsien isäksi?

Vierailija
5/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta. Yhteen aikaan oli tyrkyllä aivan liikaa yh-mammoja ja kovasti halusivat ryhtyä vakavaan suhteeseen ja mua ei olisi vähempää voinut kiinnostaa moiset. Joskus tein kokeen ja "lainasin" kaverin muksua, niin kummasti ne yh:t eivät hyväksyneetkään "mun lasta".

Vierailija
6/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin totta. Yhteen aikaan oli tyrkyllä aivan liikaa yh-mammoja ja kovasti halusivat ryhtyä vakavaan suhteeseen ja mua ei olisi vähempää voinut kiinnostaa moiset. Joskus tein kokeen ja "lainasin" kaverin muksua, niin kummasti ne yh:t eivät hyväksyneetkään "mun lasta".

Kiva satu. 

Vierailija
7/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin aikanaan kerroin heti että minulla on lapsia. Olin 30v kun pitkä parisuhde loppui ja vientiä oli. Ei tarvinnut yksin olla ja miehet oivat ihan omaa ikäluokkaa ja nuorempia joita seurani kiinnosti lapsista huolimatta. Kolme kertaa kosittiin vuoden sisään. Nykyisen mieheni kosintaan vastasin myönteisesti parin vuoden kuluttua. Niin kauan halusin katsoa että onnistuuko häneltä elämä meidän kanssa. No problems. Silloin alle kouluikäiset ovat nyt aikuisia ja minä onnellisesti edelleen naimisissa mieheni kanssa. Hän on muutaman kuukauden nuorempi kuin minä. En missään kohtaa koskaan tavannut alunperin miehiä ajatuksena hankkia uusi isä lapsille. Itseasiassa yritin pysyä sinkkuna niin kauan kuin mahdollista. Unelmissa ei ollut parisuhdetta. 

Vierailija
8/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ei ole ajatuksenlukijoita, seuraava kysymys.

Vierailija
9/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa sua on muka pyydetty "elättämään ja isäpuoleksi"? Ensin nainen "salaa", että hänellä on lapsia, seuraavaksi lapset alkavat kutsua sua isäksi ja mankua viikkorahaa? Olipa typerä ja ristiriitainen aloitus, menisit Ap takaisin nukkumaan.

Vierailija
10/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle suositus, että etsi käsiisi joku filippiiniläinen nainen, jos haluat hyvän ja onnellisen parisuhteen. Ovat useimmiten myös neitsyitä.

Vierailija
11/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eti hyvä mies. Eihän siun oo pakko haluta jos et taho?

Vierailija
12/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella 34-vuotiaalla on lapsia, siksi niitä lapsettomia naisia on vähemmän tarjolla. Kannattaa varmaan kertoa suoraan etsivänsä lapsetonta naista niin ei tarvitse tuhlata molempien aikaa.

Vierailija
13/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö sterilisaation käynyttä vela-naista vai toivotko naisen synnyttävän sinulle lapsia?

Vierailija
14/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ovat luoneet ajatusmallin, jossa yli kolmekymppinen jolla ei naisia ole ollut, joutuu elättämään jännittävän miehen kersaa/kersoja kun hänestä tulee vakaavarainen insinööri.

Ei oikean elämän naiset vaadi sinulta sitoutumista sellaiseen naiseen jolla on lapsia, vaan ihmiset internetissä.

Se on trendi/meemi.

Vierailija
15/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä on outoa että 34 vuotiaalla ei ole vielä lapsia. Etkö pysy suhteessa vai etkö vaan halua lapsia?

Vierailija
16/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee heti selväksi, että etsit lapsetonta naista.

Vierailija
17/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. En minäkään naisena halua äidiksi toisen lapsille.

Vierailija
18/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten edes tapailet sellaisia naisia, joilla on lapsia? En tajua aloituksen pointtia. Etsi lapsettomia naisia äläkä valita typeriä.

Vierailija
19/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet myöhässä asiassasi. Ikäisistäsi vapaista naisista iso osa on toisella kierroksella. Sua 10 v nuoremmat taas etsivät ikäisiään. Heille saatat kelvata jos olet päässyt elämässäsi roimasti muita ikäisiäsi miehiä pidemmälle eli jos sinulla on tarjota naiselle enemmän kuin kilpailevilla uroilla.

Nämä pariutumishommat hoidellaan parhaiten alta 25vuotiaina. Tämän jälkeen on tarjolla vaan (muiden) jämiä.

Lue Henry Laasasen gradu (jyu).

Vain amikset pariutuu alle 25-vuotiaina. Kunnon ihmiset vanhempina. Ja kirjoitustaidoistasi huomaa, että kuulut näihin ensimmäisiin.

Vierailija
20/194 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapselliset naiset yleensäkkään etsii miestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi