Halla-aho on väärinymmärretty intellektuelli
Hienoa että Halla-aho sai näin muhkean äänisaaliin. Työ tekijäänsä kiittää. Ihailen sitä, että vuosikausien ajan jatkuneesta median ja punavihersokean 'älymystön' ajojahdista huolimatta mies jaksaa puolustaa tosiasioiden tunnustamista omalla nimellään ja naamallaan.
Terveisin nuori, kansainvälinen ja akateeminen kaappi-halla-aholainen
Kommentit (85)
Mestari itse.
Mitäpä sitä peittelemään, kaikesta vihervassareiden loanheitosta huolimatta Halla-Aho on pitänyt pintansa ja argumentoinut asiallisesti ja faktoihin perustuen, vaikka vastapuoli on käyttäytynyt törkeästi ja agressiivisesti provosoiden.
mm mamujen paapominen, mamujen rikokset, mamujen työhaluttomuus yms. on asioita joista järkevästi keskusteleminen on mahdottomuus nyky-Suomessa ilmeisesti.
Mestarin sanatarkka kommentti "neekereille":
”Minä ainakin haluaisin piiskata ja komennella neekereitä. (tämä ei ollut huumori vastaus.Neekeri ei ole naurun asia. minä olen arjalainen ja ylpeä siitä).”
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:23"]
Mestari itse.
Mitäpä sitä peittelemään, kaikesta vihervassareiden loanheitosta huolimatta Halla-Aho on pitänyt pintansa ja argumentoinut asiallisesti ja faktoihin perustuen, vaikka vastapuoli on käyttäytynyt törkeästi ja agressiivisesti provosoiden.
mm mamujen paapominen, mamujen rikokset, mamujen työhaluttomuus yms. on asioita joista järkevästi keskusteleminen on mahdottomuus nyky-Suomessa ilmeisesti.
[/quote]
Mestarin raiskausjutut ovat asiallista argumentointia? Neekereiden ruoskiminen asialinjaa? Rasisteilla on myötätunto hukassa.
Olen aivan samaa mieltä. Jätkä on sairas kusipää, mutta 80529 ihmistä on niin tyhmiä ja rasisteja, ettei ymmärrä häntä sellaiseksi. Plus muutama idioottimainen sala-halla-aholainen päälle.
Turha verrata Halla-Ahoa sosialistehin kuten hitleriin tai maon. Halla-Aho edustaa klassistq liberalismia ja hänen tärkein arvonsa on yksilön vapaus. Fiksu mies ja hyvä kaveri Terholle. Sampohan on myös klassinen liberaali. Harmi että loput Persuista on enemmän tai vähemmän sosialisteja..
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:27"]
Olen aivan samaa mieltä. Jätkä on sairas kusipää, mutta 80529 ihmistä on niin tyhmiä ja rasisteja, ettei ymmärrä häntä sellaiseksi. Plus muutama idioottimainen sala-halla-aholainen päälle.
[/quote]
:-) komps! Rasistia ei voi koskaan pitää älykkönä. Hallis keksii faktoja omasta päästään ja osaa - sen myönnän - hienosti kirjoittaa mukamas-loogista tekstiä niiden perusteella. Mutta kun lähemmin tarkastelee, huomaa, että lähtökohdat ovat vääriä ja johtopäätökset täysin mäkelikössä.
Intellektuellit yleensä on väärinymmärrettyjä johtuen ihan vaan siitä, että suurin osa ihmisistä on ihan vitun tyhmiä, eivätkä ymmärrä oikein yhtäkään yli 3 sanan lausetta, joka heille sanotaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:27"]
[/quote]
Mun mielestäni vihervassarit, jotka vihaavat maataan ja länsimaisia ihmisoikeuksia niin paljon, että ovat valmiita muuttamaan väestön ja maan islamilaisiksi, ovat idiootteja.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:56"]Täällä toinen ulkomaillakin asunut yliopisto-opiskelija, nainen, humanisti, koulutus myös taideteollisuusalalta, joka pitää Halla-ahoa älykkäänä. Hyvin on propaganda toiminut, kun luulette että vain työttömät vanhat miehet tykkää Halla-ahosta.
[/quote]
Höpöhöpö, persuja äänestetään vain koska omat ongelmat laitetaan maahanmuuttajien syyksi. Kauniit ja rohkeat äänestävät viherasemmistoa, samoin menestyneet ja fiksut. Äänestän itsekin täällä Katajanokalla vihreitä, sillä minusta täällä tai Stockmannilla ei ole häiritsevän paljon mamuja.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:34"]
sen raiskausjutun jälkeen minä en voi arvostaa halla- ahoa yhtään. Kuinka kujaan rakastava mies ja tyttären isä voi vihjastakaan tuollaista. Entä jos joku kirjoittaisi vastaavaa hänen vaimostaan tai tyttärestään? Oksettaa
[/quote]
Sinua oksettaa koska ymmärrät väärin. Halla-ahon pointti kiteytyy lauseessa "Heihin (vihervasemmistolaiset) ei tehoa mikään muu kuin se, että monikulttuuri osuu omaan nilkkaan." Siksi Halla-aho "toivoi" että Vihreitä naisia raiskattaisiin - jotta he ymmärtäisivät konkreettisesti mitä holtiton maahanmuuttopolitiikka aiheuttaa. Pointti ei siis ollut raiskaamisessa vaan siinä että vihervasemmistolaiset ymmärtäisivät polittiikkansa negatiiviset seuraukset. Ei pidä takertua yhteen sanaan vaan ymmärtää ajatus.
Maahanmuuttajat tekevät suurimman osan puskaraiskauksista Helsingissä. Se raiskauskirjoitushan oli sellainen, että Halla-aho toivoo että koko väestön sijaan islamilaisista maista tulevat maahanmuuttajat raiskaisivat niitä, jotka kannattavat maahanmuuttoa islamilaisista maista. Olen täysin samaa mieltä.
Olen akateeminen ja tuontitavaraa toisesta Euroopan maasta.
Luulen että 10-20v päästä jo suurempi osa suomalaisista on laskenut punaviherlasit päästään ja alkanut tunnustaa tosiasioita. Kiva että tällaiseltakin palstalta löytyy samanhenkisiä Halla-ahon kannattajia :)
ap
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:20"]
Itselläni ei ole hirveästi kunnioitusta tyyppiä kohtaan, koska vaikka hän käyttää jatkuvasti esim. aihetta seksuaalinen väkivalta keppihevosena maahanmuuttokysymyksissä, on hän itse kirjoittanut että olisi yksinomaan iloinen jos eräs naispoliitikko raiskattaisiin. Eli ilmeisesti seksuaalinen väkivalta ei olekaan niin huono asia silloin, jos kohteena on joku, josta hän ei pidä? Mielestäni aika karmivaa. Lisäksi tämä blogiteksti oli itse asiassa ensimmäisiä, mitä hänen blogistaan aikoinaan luin: joku mies oli tullut ehdottamaan hänelle suihinottoa, ja hän kirjoitti näin, löytyy edelleen blogista:
"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."
siis oikeasti - ampua päähän? Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino?
[/quote]
Taidat olla melkoinen tosikko... Eiköhän tuo ollut vain blogiin vuodatettu ensituntemus, eikä kannanotto siihen että oikeasti olisi tappamassa jotain tai yleensä kannattaisi väkivaltaa ja tappamista ratkaisukeinona ongelmiin.
[/quote]
Eiköhän? Ihmetyttää nämä neidit jotka selittävät kaikki Mestarin lauaeet mustasta valkoiseksi
Voisiko juitenkin olla että yliälykäs ja rationaalinen Mwstari olisi kirjoittanut mitä oikeasti ajattwlee eikä oelaa mitään teinix ironiapelejä?
Jos olisin Halis, mua hävettäis teidän kaltaiset perseennuolijaneidit.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:23"]Mestari itse.
[/quote]
Mitä jäbä duunaa? Ihan hillitöntä läppää. :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:52"]Luulen että 10-20v päästä jo suurempi osa suomalaisista on laskenut punaviherlasit päästään ja alkanut tunnustaa tosiasioita. Kiva että tällaiseltakin palstalta löytyy samanhenkisiä Halla-ahon kannattajia :)
ap
[/quote]Kerro miten äänestystuloksen perusteella suomalaisilla on punaviherlasit päässä? Miten vasemmisto ja porvarilliset vihreät mahtuvat samaan sanaan? Mitkä lasit sulla on päässä, scriptalasit joiden mukaan raiskaus on ok, arjalaisten neeketeiden oiiskaus on ok, homojen ampuminen on ok?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:27"]
[/quote]
Mun mielestäni vihervassarit, jotka vihaavat maataan ja länsimaisia ihmisoikeuksia niin paljon, että ovat valmiita muuttamaan väestön ja maan islamilaisiksi, ovat idiootteja.
[/quote] Maan ja väestön muuttaminen islamilaiseksi? :D :D :D Ei vittu mitä läppää. Miten pystyt nukkumaan öisin peloiltasi? :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:52"]Luulen että 10-20v päästä jo suurempi osa suomalaisista on laskenut punaviherlasit päästään ja alkanut tunnustaa tosiasioita. Kiva että tällaiseltakin palstalta löytyy samanhenkisiä Halla-ahon kannattajia :)
ap
[/quote]Kerro miten äänestystuloksen perusteella suomalaisilla on punaviherlasit päässä? Miten vasemmisto ja porvarilliset vihreät mahtuvat samaan sanaan? Mitkä lasit sulla on päässä, scriptalasit joiden mukaan raiskaus on ok, arjalaisten neeketeiden oiiskaus on ok, homojen ampuminen on ok?
[/quote]
Vihreää on montaa sorttia. On onneksi myös ns. järkivihreitä. Mä koen olevani pragmaatikko ja katselen poliittisia kysymyksiä asiakohtaisesti, en niinkään minkään ideologian lävitse - tosin vapaus (johon ei sisälly vapaus loukata muiden vastaavaa vapautta) on mielestäni arvo ylitse muiden. :)
ap
Hyvin meni vaalit paitsi Halla-aho sai liikaa ääniä.
Yleensä Halla-ahoa kritisoivat eivät ole hänen kirjoituksiaan edes lukeneet....
Halla-aho on niitä harvoja täysijärkisiä poliitikkoja jotka elävät reaalimaailmassa.
Onhan esim se että maahanmuuttajista puhutaan yhtenä ryhmänä suorastaan törkeää oikeita maahanmuuttajia kohtaan eli niitä jotka tulevat tänne töihin eivätkä loisimaan kuten useimmat ns.turvapaikanhakijat afrikan sarvesta.
Onhan somaleita ollut täällä jo reilusti yli 20v ja silti vain murto-osa on integroitunut maahan ja ylivoimainen enemmistö heistä vain rasittaa yhteiskuntaa.
Ja muutosta asiaan ei ole näköpiirissä, päinvastoin. Joka päivä tulee uusia elättejä.
Typerää höpistä tyyliin "kyllä meillä on varaa" maassa joka elää itsekin velaksi.