Halla-aho on väärinymmärretty intellektuelli
Hienoa että Halla-aho sai näin muhkean äänisaaliin. Työ tekijäänsä kiittää. Ihailen sitä, että vuosikausien ajan jatkuneesta median ja punavihersokean 'älymystön' ajojahdista huolimatta mies jaksaa puolustaa tosiasioiden tunnustamista omalla nimellään ja naamallaan.
Terveisin nuori, kansainvälinen ja akateeminen kaappi-halla-aholainen
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:47"]
Hienoa että Halla-aho sai näin muhkean äänisaaliin. Työ tekijäänsä kiittää. Ihailen sitä, että vuosikausien ajan jatkuneesta median ja punavihersokean 'älymystön' ajojahdista huolimatta mies jaksaa puolustaa tosiasioiden tunnustamista omalla nimellään ja naamallaan.
Terveisin nuori, kansainvälinen ja akateeminen kaappi-halla-aholainen
[/quote]
Yli 80 000 suomalaista on todellakin ymmärtänyt Halla-ahon väärin. Muuten hän ei olisi saanut ainuttakana ääntä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:58"]Vapaasta liikkuvuudesta ja sen haitoista hän puhuu asiaa.
Kukaan ei varmaan kritisoisi tätä systeemiä jos ne maasta toiseen liikkuja olisivat kunnollisia ihmisiä jotka vain haluaisivat nähdä maailmaa.
Tämä vapaa liikkumis oikeus aiheuttaa suojattomille ihmisille kärsimystä. Rikollisten kohteeksi valikoituu tietenkin ne joiden oletetaan olevan helppoja kohteita. On törkeää, että muut puolueet ummistavat silmänsä tältä.
Minä en kuitenkaan voi äänestää tätä Halla-ahon puoluetta kun moni muu asia on täysin vinkurallaan. Naisena minun on mahdoton äänestää puoluetta jonka mies jäsenistö kalastelee ääniä naisvihalla.
Eli hassua kyllä äänestän toisia, mutta tässä vapaan liikkuvuden vastustamisessa olen Perussuomalaisten kanssa samaa mieltä.
Vaikka olen vapauden kannalla niin realismia on se, että tämä systeemi antaa rikollisille vapaat kädet ynnä aiheuttaa hirvittäviä kärsimyksiä syyttömille ihmisille.
[/quote]
Jos eduskuntavaaleissa voin äänestää nuorta naista persujen ehdokkaista, joka ei ole liian konservatiivinen (homo- ja aborttivastainen), ääneni menee hänelle. Persuissa häiritsee liikaa sovinistinen viba. Sitä ei tosin kaikista saa, kuten Halla-ahosta.
Ei Halla-ahon älykkyyttä voi kiistää, mutta enpä silti pidä häntä joissain asioissa älykkäänä kuten laukomissaan jutuissa mitä täällä jo aiemmin mainittu... Että varmasti on älykäs siten kuten älykkyyttä mitataan, mutta sitten sellainen sydämen älykkyys tuntuu puuttuvan, aika pidättäytyvän oloinen muutenkin. Olikos se muuten Halla-ahosta kyse jonka naisen vei aikanaan maahanmuuttaja vai onko vain juoru?
Suhtaudun itsekin kriittisesti maahanmuuttoon kuten muihinkin yhteiskunnallisiin aiheisiin ja mielestäni maahanmuuttoa pitäisi vähentää Lähi-Idän ja Afrikan maista, tai ottaa mieluummin naisia. Epäreilua että aasialaiset karkotetaan Suomesta vaikka tienaisivat paljon enemmän kuin millä suomalaiset saavat pärjätä, mutta sitten tuilla kyllä tulee elämään rikollisia... Pitäisi taustat tsekata tarkemmin ja työperäistää se maahanmuutto ihan oikeasti. Auttaa pitäisi siellä missä on ihmiset, ratkaisu ei voi olla että kaikki muuttavat Eurooppaan ja Suomeen. Muutenkin pitäisi ottaa ihmisiä jotka tänne haluavat sopeutua, ei miehiä jotka pitävät Suomessakin vaimonsa kotona käskyvallan alla ja kieltäytyvät tekemästä töitä "alempiarvoisten" naisten kanssa. Jotenkin en vain halua tuota kulttuuria Suomeen yhtään enempää. Jos katsoo maailman karttaa, on huonoimmat ihmisoikeudet ja naisten asema siellä missä on eniten muslimeja... Että ehkä voisi pitää jonkun rajan noissa vähemmistöissäkin, voisi olla muutkin edustettuina enemmän kuin muslimit, kaikki kulttuurit vain eivät tule toimeen. Ei ole mitään vastaan kunnollisia töitä tekeviä ihmisiä jotka oikeasti haluavat kotiutua Suomeen ja elää ihmisiksi, mutta harvassa tuntuu olevan näissä islamistimaista tulevissa miehissä...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:02"]
Törmäsin tähän hauskaan vanhaan videoon. Halla-aho arvostelee Palefacen biisin.
[/quote]
Aina täällä väitetään, että olisi huumorintajuton. Kuivakkaa älykköhuumoria, kyseenalaistaa oman statuksensa ja haluaa sillä osoittaa olevansa "ihan hyvä tyyppi" eikä ryppyotsainen niuhottaja.
Puhuu niin harkitusti, että puhe vaikuttaa yleensä aina käsikirjoitetulta jos sitä alkaa miettimään. Siitä puuttuu tietty spontaanius, koska se on niin harkittua.
[/quote]
Mitää varoa mitä sanoo kun hyysärit taikoo kaikista perussuomalaisten sanomisista rasismia.
kuka perussuomalaisista (sellasia suht tunnettuja eli on mahollisuus päästä myös eduskuntaan) vastais halla-ahoa? oon viimeset pari vuotta päättäny että äänestän halla-ahoo enkä oo kauheesti miettiny muita ja nyt kun ei ookkaan ehdokkaana eduskuntaan, mietin ketä äänestäisin. en tietenkään av palstan mukaan ala äänestämään, olis kiva vaan tietää kuka perussuomalaisista olis hyvä jussin "korvike" ja sit voisin ite googletella lisää kys.henkilöstä :)
löytyispä joku ehokas jostain puolueesta mikä on nytki eduskunnassa (paremmat mahikset et saa äänensä kuuluvii äänestämällä vaikka persuja ennemmin ku muutosta), ois maahanmuuttokriittinen mut ei vastustais homoja tai aborttia. plussaa ois jos haluais paremmat olot vanhuksille ja opiskelijoille (heh, täähän toisaalta ratkeis itestään ku mamutus loppuis, säästyis siinäki mukavasti rahaa ku ei tarttis niitä hyysätä) ja kannabiksen laillistamisen puolella oleva. noi kriteerit siis tossa järjestyksessä, maahanmuuttokriittisyys siis kaikkein tärkeintä, muut vaan plussaa.
Mikä puolue ajaa kunnolla koulutusta mamuille ja syrjäytetyille poikalapsille.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 04:46"]
kuka perussuomalaisista (sellasia suht tunnettuja eli on mahollisuus päästä myös eduskuntaan) vastais halla-ahoa? oon viimeset pari vuotta päättäny että äänestän halla-ahoo enkä oo kauheesti miettiny muita ja nyt kun ei ookkaan ehdokkaana eduskuntaan, mietin ketä äänestäisin. en tietenkään av palstan mukaan ala äänestämään, olis kiva vaan tietää kuka perussuomalaisista olis hyvä jussin "korvike" ja sit voisin ite googletella lisää kys.henkilöstä :)
löytyispä joku ehokas jostain puolueesta mikä on nytki eduskunnassa (paremmat mahikset et saa äänensä kuuluvii äänestämällä vaikka persuja ennemmin ku muutosta), ois maahanmuuttokriittinen mut ei vastustais homoja tai aborttia. plussaa ois jos haluais paremmat olot vanhuksille ja opiskelijoille (heh, täähän toisaalta ratkeis itestään ku mamutus loppuis, säästyis siinäki mukavasti rahaa ku ei tarttis niitä hyysätä) ja kannabiksen laillistamisen puolella oleva. noi kriteerit siis tossa järjestyksessä, maahanmuuttokriittisyys siis kaikkein tärkeintä, muut vaan plussaa.
[/quote]
Halla-aho ihän vastikään bloggasi vaalivinkkejä lukijoilleen:
http://www.halla-aho.com/scripta/vaalivinkkeja_lukijoille.html
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:31"]
Yleensä Halla-ahoa kritisoivat eivät ole hänen kirjoituksiaan edes lukeneet....
[/quote]
Yleensäkin heitä ärsyttää tämän yleinen pätevyys. Raivostuttavan sanavalmis, raivostuttavan oikeassa, eikä muille jää mitään lisättävää. Alemmuudentunteita paljon kokeneet ja niitä pakenevat ihmiset vihaavat yli kaiken sellaisia, jotka he kokevat besserwissereiksi. Tähän ei vaikuta se, onko henkilö oikeasti besserwisseri vai haluaako vain ratkaista yhteisiä ongelmia.
Loogiset ja terveen itsetunnon omaavat ihmiset näkevät Halla-ahossa järkiperäisen ja objektiivisen persoonan. Tunteiden vietävinä olevat, omia heikkouksiaan itseltään piilottelevat ja itselleen epärehelliset taas raivostuvat aivan kuten arbuusit konsanaan. Vääristelevät asioita kuin demarit, tarkoitus pyhittää keinot. Sietämättömintä silti on, että Halla-aho ei provosoidu. Nautintoa raivokohtauksesta ei heru, ja se syö miestä sekä naista.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 00:02"]
Törmäsin tähän hauskaan vanhaan videoon. Halla-aho arvostelee Palefacen biisin.
[/quote]
Aina täällä väitetään, että olisi huumorintajuton. Kuivakkaa älykköhuumoria, kyseenalaistaa oman statuksensa ja haluaa sillä osoittaa olevansa "ihan hyvä tyyppi" eikä ryppyotsainen niuhottaja.
Puhuu niin harkitusti, että puhe vaikuttaa yleensä aina käsikirjoitetulta jos sitä alkaa miettimään. Siitä puuttuu tietty spontaanius, koska se on niin harkittua.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:20"]
Itselläni ei ole hirveästi kunnioitusta tyyppiä kohtaan, koska vaikka hän käyttää jatkuvasti esim. aihetta seksuaalinen väkivalta keppihevosena maahanmuuttokysymyksissä, on hän itse kirjoittanut että olisi yksinomaan iloinen jos eräs naispoliitikko raiskattaisiin. Eli ilmeisesti seksuaalinen väkivalta ei olekaan niin huono asia silloin, jos kohteena on joku, josta hän ei pidä? Mielestäni aika karmivaa. Lisäksi tämä blogiteksti oli itse asiassa ensimmäisiä, mitä hänen blogistaan aikoinaan luin: joku mies oli tullut ehdottamaan hänelle suihinottoa, ja hän kirjoitti näin, löytyy edelleen blogista:
"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."
siis oikeasti - ampua päähän? Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino?
[/quote]
Halla-ahon kirjoituksethan ovat pelkkää vihaa täynnä ja myös naisvihamielisiä. En ole erityisen maahanmuuttajamyönteinen, mutta persut ovat löytäneet maahanmuuttajista kestosyntipukin, jota syyttää kaikesta.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:20"]
Itselläni ei ole hirveästi kunnioitusta tyyppiä kohtaan, koska vaikka hän käyttää jatkuvasti esim. aihetta seksuaalinen väkivalta keppihevosena maahanmuuttokysymyksissä, on hän itse kirjoittanut että olisi yksinomaan iloinen jos eräs naispoliitikko raiskattaisiin. Eli ilmeisesti seksuaalinen väkivalta ei olekaan niin huono asia silloin, jos kohteena on joku, josta hän ei pidä? Mielestäni aika karmivaa. Lisäksi tämä blogiteksti oli itse asiassa ensimmäisiä, mitä hänen blogistaan aikoinaan luin: joku mies oli tullut ehdottamaan hänelle suihinottoa, ja hän kirjoitti näin, löytyy edelleen blogista:
"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."
siis oikeasti - ampua päähän? Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino?
[/quote]
Taidat olla melkoinen tosikko... Eiköhän tuo ollut vain blogiin vuodatettu ensituntemus, eikä kannanotto siihen että oikeasti olisi tappamassa jotain tai yleensä kannattaisi väkivaltaa ja tappamista ratkaisukeinona ongelmiin.
[/quote]
Oikeastihan tuo kuitenkin on aivan järjetöntä raivoamista, jolle ei ole edes mitään erityistä perustetta. Vihanhallintakurssille?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:31"]up
[/quote]
Onko Halla-aho ehdolla tulevissa vaaleissa (pitää saada nimi huulille) vai miksi nostit melkein vuoden vanhan keskustelun?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:31"]up [/quote] Onko Halla-aho ehdolla tulevissa vaaleissa (pitää saada nimi huulille) vai miksi nostit melkein vuoden vanhan keskustelun?
[/quote]
Ei ole ehdolla eduskuntavaaleissa. Sekös Soinia harmittaa. Halla-Aho olisi tuonut puolueelle paljon ääniä. Vaan Halla-Ahopa jäi EU-byrokraatiksi korkoa kasvamaan. Hän tulee aikanaan takaisin perssuomalaisten puheenjohtajaksi.
Persun johto saisi tosiaan muuttua edustamaan Halla-ahon-Terhon linjaa :) aika näyttää..
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:34"]
sen raiskausjutun jälkeen minä en voi arvostaa halla- ahoa yhtään. Kuinka kujaan rakastava mies ja tyttären isä voi vihjastakaan tuollaista. Entä jos joku kirjoittaisi vastaavaa hänen vaimostaan tai tyttärestään? Oksettaa
[/quote]
Halla-aho ei näköjään tiedä yhtään, mitä puhuu. Karkeaa ja hävytöntä
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:34"]
sen raiskausjutun jälkeen minä en voi arvostaa halla- ahoa yhtään. Kuinka kujaan rakastava mies ja tyttären isä voi vihjastakaan tuollaista. Entä jos joku kirjoittaisi vastaavaa hänen vaimostaan tai tyttärestään? Oksettaa
[/quote]
Halla-aho ei näköjään tiedä yhtään, mitä puhuu. Karkeaa ja hävytöntä
[/quote]
Lukekaa hyvät ihmiset se kirjoitus ennen kuin sanotte mitään.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:12"]
Olen samaa mieltä aloituksen kanssa. Äänestin Halla-Ahoa juuri eurovaaleissa, tutustuttuani oikeasti hänen kirjoituksiinsa, kun ennen vain luin inhoajien väitteitä. Osoittautui, että Halla-Ahohan on ihan fiksu mies eikä ollenkaan rasistikaan, vaikka suhtautuukin tietynlaiseen maahanmuuttoon kriittisesti.
Itsekin olen tyyppi jota ei ehkä moni uskoisi Halla-Ahon äänestäjäksi. Ensinnäkin olen maahanmuuttaja (avioliiton takia). Olen akateemisesti koulutettu ja teknisellä alalla. Puoluekannaltani olen yleensä enemmän vasemmalle kuin oikealle kallellaan.
[/quote]
Eikös persut ole muutoinkin enemmän vasemmistoa kuin oikeistoa? Näin muistaisin lukeneeni. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
no se että olet kaappi-halla-aholainen kertoo jo jotain.