Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halla-aho on väärinymmärretty intellektuelli

Vierailija
27.05.2014 |

Hienoa että Halla-aho sai näin muhkean äänisaaliin. Työ tekijäänsä kiittää. Ihailen sitä, että vuosikausien ajan jatkuneesta median ja punavihersokean 'älymystön' ajojahdista huolimatta mies jaksaa puolustaa tosiasioiden tunnustamista omalla nimellään ja naamallaan.

Terveisin nuori, kansainvälinen ja akateeminen kaappi-halla-aholainen

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile Halla-ahon älykkyyttä, mutta ei se intellektius vielä tarkoita, että olisi myös oikeassa.

Vierailija
42/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, että Jussikin rupeaa saamaan kunnon palkkaa ja kulukorvauksia, niin ei tunnu niin pahalta elää vaimon perinnön varassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu edustajien vaalilupaukset kunnallisvaaleissa: "en lupaa mitään" salli mun nauraa! :D huono vitsi koko puolue! Ja sitten kaikki tyhmät vielä uskovat sen kansankiihottamispaskan mitä ne suoltaa.

Vierailija
44/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä nyt vaan pääse mihinkään että on kyllä edustavin ja älykkäimmän tuntuinen ketä sinne nyt lähtee jengiä ylipäätänsä.

Vierailija
45/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee se briteissä asuva tyyppi joka suoltaa tänne tätä samaa, on pitänyt vähän matalampaa profiilia viime aikoina. Raportoi lähiönsä mamu-uutisia ja on itse kertonut viettävänsä kaikki päivät sängyssä.

Vierailija
46/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö toimia niin että tulisi ymmärretyksi.

Vierailija
47/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ulkomaillakin asunut yliopisto-opiskelija, nainen, humanisti, koulutus myös taideteollisuusalalta, joka pitää Halla-ahoa älykkäänä. Hyvin on propaganda toiminut, kun luulette että vain työttömät vanhat miehet tykkää Halla-ahosta.

Vierailija
48/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:46"]

Ap lienee se briteissä asuva tyyppi joka suoltaa tänne tätä samaa, on pitänyt vähän matalampaa profiilia viime aikoina. Raportoi lähiönsä mamu-uutisia ja on itse kertonut viettävänsä kaikki päivät sängyssä.

[/quote]

En asu Brittein saarilla ja ihan aktiivista elämää vietän. ;)

ap

Vierailija
49/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho opiskellut venäjää ja jotain muinaistiedettä, ei edes filosofiaa. siinä teidän intellektualli persu. Itse äänestin miestä jonka juuret vahvasti mullassa ja pääsi.

Vierailija
50/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä aloituksen kanssa. Äänestin Halla-Ahoa juuri eurovaaleissa, tutustuttuani oikeasti hänen kirjoituksiinsa, kun ennen vain luin inhoajien väitteitä. Osoittautui, että Halla-Ahohan on ihan fiksu mies eikä ollenkaan rasistikaan, vaikka suhtautuukin tietynlaiseen maahanmuuttoon kriittisesti. 

Itsekin olen tyyppi jota ei ehkä moni uskoisi Halla-Ahon äänestäjäksi. Ensinnäkin olen maahanmuuttaja (avioliiton takia). Olen akateemisesti koulutettu ja teknisellä alalla. Puoluekannaltani olen yleensä enemmän vasemmalle kuin oikealle kallellaan. 

Vierailija
51/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahon "väitöskirja" niin harvinaisesta ja yhteiskunnallisesti merkityksettömästä aiheesta, ettei siihen tarvinnut edes vastaväittäjää.

Mutta kansainvälisten yliopisto-opiskelijoiden silmissä Jussi Halla-aho on jumalan poika, Mestari.

:D

Vierailija
52/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:54"]En kannata Persuja, mutta Halla-aho on jotenkin seksikäs :D Se olemus on jotenkin juurikin intellektuellin oloinen. Mua on halla-ahottanut jo vuosia.

[/quote]

Sama täällä! Tosin olen akateeminen ja äänestän vihreitä, mutta kyllä esim. Hakkaraista voisin laittaa ;) Grr

Vierailija
53/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen yliopisto-opiskelija ja asun ulkomailla, äänestin Halla-ahoa.

Minäkin olen mamu ja tietysti mamuja vastaan minulla ei ole mitään, jos tullaan opiskelemaan/töihin. En mäkään elele täällä tuilla.

Vierailija
54/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole hirveästi kunnioitusta tyyppiä kohtaan, koska vaikka hän käyttää jatkuvasti esim. aihetta seksuaalinen väkivalta keppihevosena maahanmuuttokysymyksissä, on hän itse kirjoittanut että olisi yksinomaan iloinen jos eräs naispoliitikko raiskattaisiin. Eli ilmeisesti seksuaalinen väkivalta ei olekaan niin huono asia silloin, jos kohteena on joku, josta hän ei pidä? Mielestäni aika karmivaa. Lisäksi tämä blogiteksti oli itse asiassa ensimmäisiä, mitä hänen blogistaan aikoinaan luin: joku mies oli tullut ehdottamaan hänelle suihinottoa, ja hän kirjoitti näin, löytyy edelleen blogista:

"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

siis oikeasti - ampua päähän? Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino?

Vierailija
55/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:20"]

Itselläni ei ole hirveästi kunnioitusta tyyppiä kohtaan, koska vaikka hän käyttää jatkuvasti esim. aihetta seksuaalinen väkivalta keppihevosena maahanmuuttokysymyksissä, on hän itse kirjoittanut että olisi yksinomaan iloinen jos eräs naispoliitikko raiskattaisiin. Eli ilmeisesti seksuaalinen väkivalta ei olekaan niin huono asia silloin, jos kohteena on joku, josta hän ei pidä? Mielestäni aika karmivaa. Lisäksi tämä blogiteksti oli itse asiassa ensimmäisiä, mitä hänen blogistaan aikoinaan luin: joku mies oli tullut ehdottamaan hänelle suihinottoa, ja hän kirjoitti näin, löytyy edelleen blogista:

"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

[/quote]

Taidat olla melkoinen tosikko... Eiköhän tuo ollut vain blogiin vuodatettu ensituntemus, eikä kannanotto siihen että oikeasti olisi tappamassa jotain tai yleensä kannattaisi väkivaltaa ja tappamista ratkaisukeinona ongelmiin.

Vierailija
56/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:20"]

[/quote]

Taidat olla melkoinen tosikko... Eiköhän tuo ollut vain blogiin vuodatettu ensituntemus, eikä kannanotto siihen että oikeasti olisi tappamassa jotain tai yleensä kannattaisi väkivaltaa ja tappamista ratkaisukeinona ongelmiin.

[/quote]

Noh, fantasianakin tuo on melko erikoinen.

Vierailija
57/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:18"]

Mäkin olen yliopisto-opiskelija ja asun ulkomailla, äänestin Halla-ahoa.

Minäkin olen mamu ja tietysti mamuja vastaan minulla ei ole mitään, jos tullaan opiskelemaan/töihin. En mäkään elele täällä tuilla.

[/quote]

siis opiskelet ja elättää itsesi samalla työtätekemällä ja maksat vielä lukukausimaksutkin ( eihän yhteiskunta vaan niitä maksa...)

Vierailija
58/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen Halla-aho fani! T. 26 v. Korkeakoulutettu sosiaalialalla työskentelevä perheenäiti :)

Vierailija
59/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:20"]

[/quote]

[/quote]

Riippuu miten "tosikko" määritellään - en tietenkään usko että kyseessä on mikään vakava kannanotto siitä, kuinka homot pitäisi ampua, mutta kyllä se jonkinlaista maailmankuvaa peilaa tuo postaus. Mä (ja varmaan useimmat naiset) olen kohdannut vastaavaa kommentointia miehiltä teinistä asti satunnaisesti, ja jos mä olisin poliitikko ja kirjoittaisin blogiin että mun mielestä joku mies joka ehdotteli julkisella paikalla pitäis ampua, niin olisikohan Halla-aho mua puolustamassa? Ottaen huomioon että ns. vääräuskoisten raiskaaminenkin on hänen mielestään ok.

Siis, mun täytyy vielä sanoa että oikeassa elämässä en jaksa paasata näistä asioista samalla intensiteetillä :D mutta tätä varten on Internet!

Vierailija
60/85 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen raiskausjutun jälkeen minä en voi arvostaa halla- ahoa yhtään. Kuinka kujaan rakastava mies ja tyttären isä voi vihjastakaan tuollaista. Entä jos joku kirjoittaisi vastaavaa hänen vaimostaan tai tyttärestään? Oksettaa

Ketju on lukittu.