Halla-aho on väärinymmärretty intellektuelli
Hienoa että Halla-aho sai näin muhkean äänisaaliin. Työ tekijäänsä kiittää. Ihailen sitä, että vuosikausien ajan jatkuneesta median ja punavihersokean 'älymystön' ajojahdista huolimatta mies jaksaa puolustaa tosiasioiden tunnustamista omalla nimellään ja naamallaan.
Terveisin nuori, kansainvälinen ja akateeminen kaappi-halla-aholainen
Kommentit (85)
Siis oli ehdottanut vai yritti pakottaa? Ihan pikku ero.
Vapaasta liikkuvuudesta ja sen haitoista hän puhuu asiaa.
Kukaan ei varmaan kritisoisi tätä systeemiä jos ne maasta toiseen liikkuja olisivat kunnollisia ihmisiä jotka vain haluaisivat nähdä maailmaa.
Tämä vapaa liikkumis oikeus aiheuttaa suojattomille ihmisille kärsimystä. Rikollisten kohteeksi valikoituu tietenkin ne joiden oletetaan olevan helppoja kohteita. On törkeää, että muut puolueet ummistavat silmänsä tältä.
Minä en kuitenkaan voi äänestää tätä Halla-ahon puoluetta kun moni muu asia on täysin vinkurallaan. Naisena minun on mahdoton äänestää puoluetta jonka mies jäsenistö kalastelee ääniä naisvihalla.
Eli hassua kyllä äänestän toisia, mutta tässä vapaan liikkuvuden vastustamisessa olen Perussuomalaisten kanssa samaa mieltä.
Vaikka olen vapauden kannalla niin realismia on se, että tämä systeemi antaa rikollisille vapaat kädet ynnä aiheuttaa hirvittäviä kärsimyksiä syyttömille ihmisille.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 05:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:12"]
Olen samaa mieltä aloituksen kanssa. Äänestin Halla-Ahoa juuri eurovaaleissa, tutustuttuani oikeasti hänen kirjoituksiinsa, kun ennen vain luin inhoajien väitteitä. Osoittautui, että Halla-Ahohan on ihan fiksu mies eikä ollenkaan rasistikaan, vaikka suhtautuukin tietynlaiseen maahanmuuttoon kriittisesti.
Itsekin olen tyyppi jota ei ehkä moni uskoisi Halla-Ahon äänestäjäksi. Ensinnäkin olen maahanmuuttaja (avioliiton takia). Olen akateemisesti koulutettu ja teknisellä alalla. Puoluekannaltani olen yleensä enemmän vasemmalle kuin oikealle kallellaan.
[/quote]
Eikös persut ole muutoinkin enemmän vasemmistoa kuin oikeistoa? Näin muistaisin lukeneeni. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
[/quote]
Olet väärässä.
Persut ei ole oikeistoa eikä vasemmistoa vaan populisteja, jotka valitse aatteensa oikealta ja vasemmalta sen mukaan mikä myy parhaiten.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 01:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:20"]
"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."
siis oikeasti - ampua päähän? Väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino?
[/quote]
Taidat olla melkoinen tosikko... Eiköhän tuo ollut vain blogiin vuodatettu ensituntemus, eikä kannanotto siihen että oikeasti olisi tappamassa jotain tai yleensä kannattaisi väkivaltaa ja tappamista ratkaisukeinona ongelmiin.
[/quote]
Oikeastihan tuo kuitenkin on aivan järjetöntä raivoamista, jolle ei ole edes mitään erityistä perustetta. Vihanhallintakurssille?
[/quote]
Ei perustetta? Halla-ahoa häirittiin seksuaalisesti. Jos joku yrittää pakottaa sinut suuseksiin, eikö se ole riittävä peruste vihalle?