Halla-aho on väärinymmärretty intellektuelli
Hienoa että Halla-aho sai näin muhkean äänisaaliin. Työ tekijäänsä kiittää. Ihailen sitä, että vuosikausien ajan jatkuneesta median ja punavihersokean 'älymystön' ajojahdista huolimatta mies jaksaa puolustaa tosiasioiden tunnustamista omalla nimellään ja naamallaan.
Terveisin nuori, kansainvälinen ja akateeminen kaappi-halla-aholainen
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:27"]
Olen aivan samaa mieltä. Jätkä on sairas kusipää, mutta 80529 ihmistä on niin tyhmiä ja rasisteja, ettei ymmärrä häntä sellaiseksi. Plus muutama idioottimainen sala-halla-aholainen päälle.
[/quote]
Tai sitten 80529 suomalaista osaavat lukea ja ymmärtää lukemansa kokonaisuutena, eivätkä takerru yksittäisiin kontekstistaan irroitettuihin lauseisiin. Samat ihmiset kykenevät myös tarkastelemaan ympäröivää reaalimaailmaa ja sen ilmiöitä sekä syy-seuraussuhteita. Kyllä ne lähiöt tulevat vielä palamaan meilläkin, ihan samaan tapaan kuin muualla euroopassa on jo tapahtunut. Olemme jonkin verran jälkijunassa, mutta täsmälleen samat virheet on jo tehty.
Lähiöt palaa juu aivan varmasti tottahan toki palaa ihan saletisti. :D Ja jos ei pala niin se on Halla-ahon torjuntavoitto jee hip hip huraa mitali miehelle kaulaan ei kun Halis onkin silloin jo pressa niin se antaa mitskun itse itselleen jee jee jee! :D Aikuinen mies tollasta paskaa kirjoittelee netin täyteen. :) :) :)
Hallis hautautuu Brysselin byrokratiaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:27"]
Olen aivan samaa mieltä. Jätkä on sairas kusipää, mutta 80529 ihmistä on niin tyhmiä ja rasisteja, ettei ymmärrä häntä sellaiseksi. Plus muutama idioottimainen sala-halla-aholainen päälle.
[/quote]
Kyllä ne lähiöt tulevat vielä palamaan meilläkin, ihan samaan tapaan kuin muualla euroopassa on jo tapahtunut. Olemme jonkin verran jälkijunassa, mutta täsmälleen samat virheet on jo tehty.
[/quote]
Näin on. En ostaisi Kontulasta yksiötä, vaikka se maksaisi vain 50 000 €, koska sen arvo tulee olemaan tulevaisuudessa 20 000 €. Katsokaa http://hemnet.se ja sieltä esimerkiksi Rosengård, Rinkeby, Tensta, Norsborg...
Halla-aho on verovaroilla koulutettu kirkkoslaavin osaaja
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:49"]Lähiöt palaa juu aivan varmasti tottahan toki palaa ihan saletisti. :D Ja jos ei pala niin se on Halla-ahon torjuntavoitto jee hip hip huraa mitali miehelle kaulaan ei kun Halis onkin silloin jo pressa niin se antaa mitskun itse itselleen jee jee jee! :D Aikuinen mies tollasta paskaa kirjoittelee netin täyteen. :) :) :)[/quote]
En yleensä vastaile "teinixxx jee jee :D :) "-viesteihin, mutta menkööt nyt tämän kerran. Onko sinulla esittää jokin uskottava mekanisni, miksi lähiöt eivät tule koskaan Suomessa palamaan, vaikka näin on maahanmuutossa Suomea edellä olevissa maissa tapahtunut? Olen erittäin halukas kuulemaan sen maagisen keinon, jolla kolmannen maailman lukutaidottomat, kouluttautumattomat ja sukupolvesta toiseen syrjäytyneet maahanmuuttajayhteisöt saadaan elämään rauhallista ja ongelmatonta lähiöelämää vielä siinäkin vaiheessa, kun kyseisissä lähiöissä ei kantaväestöä enää asu. Ongelmat eivät valitettavasti tule katoamaan työntämällä pää per.. pensaaseen ja toivomalla parasta.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 23:00"]
Halla-aho on verovaroilla koulutettu kirkkoslaavin osaaja
[/quote]
Kaikki suomalaiset ovat verovaroilla koulutettuja (paitsi sinä, mikäli koulut jäivät käymättä).
No tulihan se palstapersu taas... Nythän halla-aho pääsee muuten itse mamuksi! :D mitäs siihen sanot?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:47"] Ihailen sitä, että vuosikausien ajan jatkuneesta median ja punavihersokean 'älymystön' ajojahdista huolimatta mies jaksaa puolustaa tosiasioiden tunnustamista omalla nimellään ja naamallaan.
[/quote]
Älä tapa nauruun :D
Hitler oli väärinymmärretty kuvataiteilija, Mao väärinymmärretty runoilija kuten on Mugabekin...
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:47"]
[/quote]
Eli toisin sanoen 40+ työtön amis Kiihtelysvaaralta joka ei ole koskaan poistunut Suomen rajojen ulkopuolelle eikä osaa kieliä, haaveilee intiimistä kanssakäymisestä punaposkisen Halla-ahon kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:51"]
No tulihan se palstapersu taas... Nythän halla-aho pääsee muuten itse mamuksi! :D mitäs siihen sanot?
[/quote]
Jahas, en oo koskaan kyllä kirjoittanut persuista / Halla-ahosta palstalle aiemmin mitään :) olen itsekin tällä hetkellä mamuna toisessa Euroopan maassa.
ap
En kannata Persuja, mutta Halla-aho on jotenkin seksikäs :D Se olemus on jotenkin juurikin intellektuellin oloinen. Mua on halla-ahottanut jo vuosia.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:47"]
[/quote]
Eli toisin sanoen 40+ työtön amis Kiihtelysvaaralta joka ei ole koskaan poistunut Suomen rajojen ulkopuolelle eikä osaa kieliä, haaveilee intiimistä kanssakäymisestä punaposkisen Halla-ahon kanssa.
[/quote]
Varmasti Halla-aho saa ääniä myös keski-ikäisiltä amiksilta. Itse olen kuitenkin useammassa maassa asunut parikymppinen yliopisto-opiskelija.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:51"]
[/quote]
Jahas, en oo koskaan kyllä kirjoittanut persuista / Halla-ahosta palstalle aiemmin mitään :) olen itsekin tällä hetkellä mamuna toisessa Euroopan maassa.
ap
[/quote]
Etpä joo, muuten vaan ihan tätä samaa jauhantaa suollat täällä päivästä toiseen.
Ps. Ei se hei tarkoita mamuna olemista jos muuttaa Kiihtelysvaaralta Tohmajärvelle.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:55"]
Varmasti Halla-aho saa ääniä myös keski-ikäisiltä amiksilta. Itse olen kuitenkin useammassa maassa asunut parikymppinen yliopisto-opiskelija.
ap
[/quote]
Ja minä olen Napoleon.
Mikseivät tyhmät ihmiset tajua sitä että Jussilla ei ole mitään maahanmuuttoa vastaan ilmiönä. Tavoitteena on rajoittaa kolmannen maailman tulijoiden määrää, joita eurooppa ei voi kaikkia ottaa vastaan mitenkään. Ei kukaan teistäkään oikeasti halua sitä, että maailman kaikista kehitysmaista olisi vapaa mahdollisuus tulla eurooppaan. Tulijat eivät lopu, mutta resurssit loppuvat.
"nyt se on itekkin maahanmuuttajaa höhöhöhö"
Jussilla ei ole mitään Belgiasta Suomeen töihin muuttavaa tai työkomennuksen saanutta insinööriä tms. osaajaa vastaan. Tuskin heilläkään on mitään Jussin kaltaista maahanmuuttajaa vastaan.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:51"]No tulihan se palstapersu taas... Nythän halla-aho pääsee muuten itse mamuksi! :D mitäs siihen sanot?
[/quote]
Niin Halla-Aho menee mamuksi TÖIHIN toiseen maahan, maksaa itse asumisensa, syömisensä jne jne. Eikä mene loisimaan toisten verorahoilla ja tekemään rikoksia. Se pieni ero...
Huvitun todella siitä, ettette voi uskoa allekirjoittavan olevan akateeminen ja asuvan ulkomailla. :D Onko se oikeasti niin ihmeellistä että nuori akateeminen opiskelija asuu toisessa EU-maassa ja on aiemmin asunut useassa maassa? Tämä kertoo juuri siitä, kuinka kapeakatseista ajatusmaailmanne on. Ei ihme, että Halla-ahon kirjoitukset menevät teiltä yli hilseen.
ap
Järkivihreitä on mutta järkipersuja ehkä vähemmän.