Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikaystävä lähtee 3viikoksi espanjaan

Vierailija
26.05.2014 |

Onko teistä okei, että poikaystävä lähtee 3 viikoksi ja 3 päiväksi Espanjaan kaverin talolle heinäkuussa. Matkaan lähtee n 4 henkilöä. Mitä mieltä olisitte jos teidän kumppani lähtisi toksi ajaksi ulkomaille?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saisi lähteä!

Vierailija
2/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei varmastikaan lähtisi ulkomaille noin pitkäksi ajaksi ilman minua, ellei kyseessä olisi työmatka. Ei siksi, että minä kieltäisin tai edes nyrpitselisin ajatukselle, mutta ei haluaisi jättää minua yksin kotiin siksi ajaksi, kun itse lomailee. Veikkaan, että mieheni olisi tuollaisessa tapauksessa lomalla viikon ja tulisi kotiin. Meidän kohdalla homma todennäköisesti menisi niin, että mies olisi jonkin aikaa kavereiden kanssa ja sitten minä lentäisin perässä sinne samaan maahan ja menisimme yhdessä siitä lomailemaan johonkin kaupunkiin kahdestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomieheni/poikaystäväni on käynyt jo parina kesänä kahden viikon matkoilla, liittyen jatko-opintoihinsa. Mikäs siinä vaikka ikävä tulikin, mutta Skype on keksitty. Kolme viikkoa voisi olla jo aika paljon...

No, nyt olemme yhdessä ulkomailla. Viittä kuukautta ei varmaan kumpikaan olisi kestänyt :D

Vierailija
4/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:15"]

Mun mies ei varmastikaan lähtisi ulkomaille noin pitkäksi ajaksi ilman minua, ellei kyseessä olisi työmatka. Ei siksi, että minä kieltäisin tai edes nyrpitselisin ajatukselle, mutta ei haluaisi jättää minua yksin kotiin siksi ajaksi, kun itse lomailee. Veikkaan, että mieheni olisi tuollaisessa tapauksessa lomalla viikon ja tulisi kotiin. Meidän kohdalla homma todennäköisesti menisi niin, että mies olisi jonkin aikaa kavereiden kanssa ja sitten minä lentäisin perässä sinne samaan maahan ja menisimme yhdessä siitä lomailemaan johonkin kaupunkiin kahdestaan.

[/quote]

Siis tarkoitin, että jos molemmilla olisi samaan aikaan loma, niin matkuistaisin perässä sitten jatkaisimme lomailua kahdestaan.

Vierailija
5/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni yli 3viikkoa on tosi pitkä aika ja ärsyttää ku hän lähtee niin pitkäksi aikaa.. Itelläni kun ei oo mitään suunnitelmia tolle ajalle. Samalla suututtaa myös, mutta enkai voi sanoa ettei saa lähteä.

Vierailija
6/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ketään kiinnosta sinun yksityiskohtainen tilityksesi parisuhteestasi. Miten jollain edes tulee mieleen alkaa kirjoitella omasta elämästä tuollaisia kertomuksia jollekin Vauva-palstalle?

Vierailija
7/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta ketjusta jos saa lainata: sano ettet usko kaatoa ellei videoi koko panoa.

Jos ei toiseen voi luottaa, ei ehkä kannata koko parisuhde. Silloin olet väärän henkilön kanssa. Avoimet suhteet on sitten erikseen.

Vierailija
8/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huonon itsetunnon omaavana pelkään mitä siellä reissussa tapahtuu, vaikka poika ystäväni onkin kunnollinen.

Vierailija
9/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:20"]

[/quote]

Ei ketään kiinnosta sinun yksityiskohtainen tilityksesi parisuhteestasi. Miten jollain edes tulee mieleen alkaa kirjoitella omasta elämästä tuollaisia kertomuksia jollekin Vauva-palstalle?

[/quote]

No sinua näytti kiinnostavan, kun noin tunteita herätti :D Vituttaako sua joku?

Vierailija
10/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kolmessa viikossa kännissä kerkee panemaan vaikka ketä.

Vierailija
11/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Minun aviomieheni lähtee taas vaihteeksi käymään kotimaassaan PARIKSI KUUKAUDEKSI ja te kehtaatte surkutella parin viikon reissua. :D

Vierailija
12/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kateellinen ja pyytäisin tuliaisia Bershkasta ja Pimkiestä :)

Vierailija
13/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi että mies lähtisi vaikka pidemmäksikin aikaa reissuun. Saisin rauhassa katsoa telkkarista mitä huvittaa, nukkua leveästi, liehua ympäri kaupunkia ja vaikka mitä.

Vierailija
14/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:28"]Mulle sopisi että mies lähtisi vaikka pidemmäksikin aikaa reissuun. Saisin rauhassa katsoa telkkarista mitä huvittaa, nukkua leveästi, liehua ympäri kaupunkia ja vaikka mitä.

[/quote]

ikävää että kumppanisi rajoittaa elämääsi noin paljon

Vierailija
15/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin tyhmältä 'odottaa' poikaystävää sen 3viikkoa. Tekis mieli lähteä jonnekkin pariks päiväks ku hän tulee reissusta et sais vuorostaan olla yksin kotona ja 'odottaa' mua. Säälittävää :D

Vierailija
16/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:28"]Mulle sopisi että mies lähtisi vaikka pidemmäksikin aikaa reissuun. Saisin rauhassa katsoa telkkarista mitä huvittaa, nukkua leveästi, liehua ympäri kaupunkia ja vaikka mitä.

[/quote]

Liehua?

Vierailija
17/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tykkään viettää lomat yhdessä puolisoni kanssa. Emme ole koskaan tehneet pitkiä lomamatkoja erikseen (risteilyillä ollaan käyty).

Vierailija
18/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ap:llä loma samaan aikaan, kun kaveri on Espanjassa? Sitten kyllä harmittaisi.

Vierailija
19/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä porukkaa täälläkin pyörii. Harmittaa miehen loma? Siitähän pitäisi olla iloinen, että mies pääsee reissuun! Olisi kauheaa olla noin epäitsenäinen nainen. Itse ainakin ahdistuisin, jos mies alkaisi lomiani rajoittamaan.

Vierailija
20/23 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih! Mä lähdenkin talvella kolmeksi viikoksi meksikoon. Ja ihan ilman miestä! Ja meitäkin on neljä henkeä. Ei siinä, ettenkö olisi kutsunut miestäni mukaan, mutta häntä ei reissaaminen kiinnosta. Veikkaan, että hänkin nauttii, kun saa olla kuukauden rauhassa kotona. Ja skype/facebook on keksitty.

Mene jonnekkin käymään ja nauti omasta ajasta. Symbioosi ei ole hyvä parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän