Te keillä BMI yli 30, mitä olette syöneet tänään?
Minä:
4 riisipiirakkaa, päällä margariinia, puolikkaat juustosiivut (17 %) ja kurkkua
2 keskikokoista porkkanaa
2 ruisleipäsiivua, päälliset samat kuin ylempänä
pari kourallista viinirypäleitä
Classic-jäätelöpuikko
En laihduta tällä hetkellä, tämä ei ole dieettipäivän ruokavalio jos joku siitä nyt innostuu :)
Kommentit (104)
83 jatkaa että minun annoskokoni ovat ehkä suuria kun syön, tai no siis että salaattia syön ihan täyden lautasellisen, en mitään jättilautasta toki. mutta yleensä syön salaattia joko kanalla tai tonnikalalla niin että lihaa on vähän ja kasviksia paljon ja en lisää salaattiini mitään kastikkeita tms. niissä on niin paljon sokeria ja en tykkää öljyn mausta salaatissa.
olen yrittänyt parantaa tapani ja alkaa syömään säännöllisesti mutta vanhoista tavoista ei ole helppoa päästä eroon. ja viikonloppuna tosiaan menee kyllä karkkia tai sipsejä vaikkei mitään jättipusseja menekään niin siinä tulee kaloreita :D
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:54"]
Ei pahalla, mutta kaunisteletteko?
[/quote]
Emmme, mutta huomatkaa, että kyse on yhden ainoan päivän syömisistä. Lihominen tapahtuu vähitellen
[/quote]
Outoo kun kaikki läskit on just tänään syöny niin vähän...........
Omg oon ihan simoläski ja söin tänään 2 salaatinlehtee ja porkkanan. OMG OMG OMG OMG. Illallisex ajattelin vähän järsiä selleriähh!!!!!!! 1 Ihan normi ruoka-annos tänää. Näin mä syön aina.
Suomeksi: lopettakaa kaunistelu. Ei tommoset nälkäkurjet voi olla noin lihavia..
Omg oon ihan simoläski ja söin tänään 2 salaatinlehtee ja porkkanan. OMG OMG OMG OMG. Illallisex ajattelin vähän järsiä selleriähh!!!!!!! 1 Ihan normi ruoka-annos tänää. Näin mä syön aina.
Suomeksi: lopettakaa kaunistelu. Ei tommoset nälkäkurjet voi olla noin lihavia..
Pudottanut jo 18kg, ja jatkuu...joten aamusella teetä, ½ banaani, reissumiespala, jossa tonnikalaa ja salaattia päällä ja vettä iso lasillinen porevitamiinilla.
Lounaaksi 1 kasvispihvi ja porkkanaraastetta, tomaattia, kurkkua, paprikaa, raejuustoa ja 1 anananrengas.
Töistä tultua syön eilisen lihasopan jämät (noin 2dl), raejuustoa, pienen leipäpalasen, sekä lasillisen rasvatonta piimää.
Välipalaksi omenaa tai appelsiinia, kahvi tai tee, sekä vettä runsaasti.
Illalla pieni annos kaurapuuroa ja sokeritonta mehukeittoa. Vettä.
Töissä kulutan ihan kivasti, ja illalla käyn ½tunnin reippaan lenkin. Hyvä on olo.
Sallin myös pienen herkkupalan joka päivä, esim. keksi, mutta vaan se yksi.
Kas, kun sattui maanantai kyselyn kohteeksi. Näinhän se usein menee, maanantaina aloitetaan 'uusi elämä', syödään tuskin mitään. Tiistaina onkin sitten jo hillitön nälkä ja syömiset ihan uusissa lukemissa...
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:54"]
Ei pahalla, mutta kaunisteletteko?
[/quote]
Emmme, mutta huomatkaa, että kyse on yhden ainoan päivän syömisistä. Lihominen tapahtuu vähitellen
[/quote]
Outoo kun kaikki läskit on just tänään syöny niin vähän...........
[/quote]
Mitä sitten pitäisi syödä, että sinä olisit tyytyväinen. Kerro toki, sinähän tunnut tietävän paremmin toisten asiat.
Itse olen tänään syönyt:
Teetä, banaani, mustikkajugurtti
Iso lautasellinen kalakeittoa, 2xruispala+oivariinia.
Kahvi ja suklaapatukka.
Ap täällä nostelee taas ketjua :)
Tänään oli vähän ahmattipäivä, söin seuraavanlailla:
aamulla mustikka-luonnonjugurttismoothie
lounasaikaan 4 siivua ruisleipää, päällä juustoa 17 % ja margariinia aika paksulti
päivällä kokonainen vegepihvi-Subi
ja Cittarista 350 g salaatti.
Mites muilla lihavilla päivän syömiset?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:53"]
Ap täällä nostelee taas ketjua :)
Tänään oli vähän ahmattipäivä, söin seuraavanlailla:
aamulla mustikka-luonnonjugurttismoothie
lounasaikaan 4 siivua ruisleipää, päällä juustoa 17 % ja margariinia aika paksulti
päivällä kokonainen vegepihvi-Subi
ja Cittarista 350 g salaatti.
Mites muilla lihavilla päivän syömiset?
[/quote]
Ai niin, unohdin vielä mainita Fazerin chilisuklaapatukan, jonka söin päivällä myös!
ap
Tänään söin...
...aamupalaksi/lounaaksi annoksen riisiä jauhelihalla
...päivälliseksi currykastiketta riisillä
Olen juonut teetä, vettä ja vähän mehua. bmi 43
Perjantain syömiset :)
aamupalaksi kaksi riisipiirakkaa, päällä margariinia ja puolikkaat juustosiivut
lounaaksi mustikka-luonnonjugurttismoothie, jossa vielä rkl leseitä
iltapäivällä kokonainen paketti juustoriisikakkuja
puolikas Fazerin sininen suklaalevy
illalla puuroa veteen keitettynä ja soijamaitoa n. 2 dl
ap
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:00"]
Tänään olen syönyt
aamulla 2 ruisleipäpalaa, päällä margariinia, puolikkaat juustosiivut (17%) ja kurkkuviipaleita
lounasaikaan 3 riisipiirakkaa (päälliset aamunkaltaiset), puolikas pussi babyporkkanoita ja muutamia viinirypäleitä
välipalana 2 fazerin sinistä suklaapatukkaa, niitä 5 palan eli yhteensä 10 palaa suklaata
päivällisaikaan 4 palaa ruisleipää samoilla päällisillä kuin aiemminkin
ap
[/quote]
Tuossa 10 palassa suklaata on yhteensä 18 palaa sokeria. Jos haluaa pudottaa painoa, niin paras on aloittaa sokerilakko.
En tällä hetkellä laihduta, vaan syön miten syön miettimättä kaloreita tai sokeripaloja ^
ap
Tää on jotenkin hauskaa. Syöttekö oieasti noin vähän / terveellisesti?
Mun BMI on 25 ja olen syönyt tänään:
- ruisleivänpaloja ja levitteitä
- kauraleivänpaloja ja levitteitä
- Pepsi Maxia
- Kana-aterian Hesburgerissa
- Vähän suklaata ja lakua
- Yhden jogurtin
- Muutaman murosuklaapikkuleivän (kaupan)
- Nyt juon yhden oluen
- Voi olla, että syön vielä jotakin.
Pointtina vaan, että mun BMI on vähemmän kuin 30 ja silti syön näin.
Yhden kasvishampurilaisen ja 5 chilicheesepalloa
2 kirsikkatomaattia
jauhanut 5 Xylitol-purkkaa
Vettä, Pepsi Maxia
En mitään muuta
lasi omenamehua, 3-4 dl marjajäätelöä, proteiinijuoman, 5 pientä kasvispasteijaa. syön ehkä vielä jotain pientä, esim. purkkihedelmiä
olen mennyt tähän tyyliin nyt parisen viikkoa, koska olen kovassa vatsataudissa jo 5viikkoa putkeen. olen laihtunut tänä aikana noin 5 kiloa eli en oikeastaan paljon mitään, koska suurin osa on nesteitä
Savukalasalaattia, raejuustoa, kanaa ja kasviksia, vettä, vichyä.
Tiputan painoa tällä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:40"]lasi omenamehua, 3-4 dl marjajäätelöä, proteiinijuoman, 5 pientä kasvispasteijaa. syön ehkä vielä jotain pientä, esim. purkkihedelmiä
olen mennyt tähän tyyliin nyt parisen viikkoa, koska olen kovassa vatsataudissa jo 5viikkoa putkeen. olen laihtunut tänä aikana noin 5 kiloa eli en oikeastaan paljon mitään, koska suurin osa on nesteitä
[/quote]
Täh, vatsataudissa 5 viikkoa??? Ei mikään vatsatauti kestä niin pitkään,kannattasko suunnata lääkäriin?
T:sh
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:33"]
Minä:
4 riisipiirakkaa, päällä margariinia, puolikkaat juustosiivut (17 %) ja kurkkua 2 keskikokoista porkkanaa 2 ruisleipäsiivua, päälliset samat kuin ylempänä pari kourallista viinirypäleitä Classic-jäätelöpuikko En laihduta tällä hetkellä, tämä ei ole dieettipäivän ruokavalio jos joku siitä nyt innostuu :)[/quote]
Syön huomattavasti enemmän kuin AP. Painoindeksi 24, teen pääasiassa istumatyötä ja en harrasta kuin vähäistä hyötyliikuntaa (kävelyä 2-10km päivässä). AP:lla on pakko olla todella vakava ruuansulatus tms ongelma jos nuo syömiset ovat lähelläkään normaalin päivän määriä. Muuten ei ole missään tapauksessa pitää yllä painoindeksiä 30.
Annoskoko on ratkaiseva asia painon kannalta: täälläkin moni lihava kirjoittaa, että "kanaa ja salaattia" tai "jäätelöä". Sillä on väliä, mitä määriä noita sisuksiinsa vetelee. Itse syön esim. jäätelöä korkeintaan 2 dl annoksen silloin kun syön, ja olen hoikka. Ylipainoinen kaverini ihmettelee, että kun minä herkuttelen, kun hän "lihoo niin helposti". No totta hitossa hän lihoo, kun ne annoskoot on ihan valtavia! Jäätelöä hän vetää litran paketin kerralla! Ja vaikka kanaa ja salaattia menee 4 hengen annos öljyisine kastikkeineen hänen vatsaansa.