Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä BMI yli 30, mitä olette syöneet tänään?

Vierailija
26.05.2014 |

Minä:

4 riisipiirakkaa, päällä margariinia, puolikkaat juustosiivut (17 %) ja kurkkua
2 keskikokoista porkkanaa
2 ruisleipäsiivua, päälliset samat kuin ylempänä
pari kourallista viinirypäleitä
Classic-jäätelöpuikko

En laihduta tällä hetkellä, tämä ei ole dieettipäivän ruokavalio jos joku siitä nyt innostuu :)

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vähän porukka syö :O Siis tosi vähän! Mä olen hirveä läskipallo ja syön tosi paljon enemmän. Ja mielestäni syön nykyisin tosi terveellisesti (koitan tsempata kun olen raskaana) ja ns. oikein, vaikka toki edelleen parannettavaa löytyy.

Aamupala: täysjyvä sämpylä (molemmat puolet), tuorejuustoa, tomaattia, 1 kpl jugurtti sekä tuoremehua

Lounas: 1/2 lautasta salaattia, 1 siivu mantelikalaa, 1rkl kermaviilikastiketta ja noin 1dl muussia, maitoa ja vettä

Välipala: rahkajugurtti, rasvaton ja maustamaton+mysliä ja pähkinöitä

Päivällinen: Arnoldsin toast ja puolikas smoothie

Tänään syön varmasti vielä jotain pientä.

Liikuntana tänään tanssia 1h sekä kevyt kävelylenkki.

Miten porukka pärjää jollain parilla kupilla kahvia ja ihan kummallisilla ruuilla? Mä ainakin tarvitsen oikeaa ruokaa joka päivä. Ja siis tarvitsin ennen raskauttakin jo. Tosin syömällä ns. normaalisti olen onnistunut laihtumaan 15kg ilman mitään ponnisteluja ja dieettejä.

Vierailija
102/104 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tähän mennessä.

Aamulla yhden sämpylän, välissä pari kalkkuna- ja juustosiivua.

Päivällä kaksi tortillaa. Myöhemmin vielä kolmannen tortillan. Täytteenä kanaa ja paljon kasviksia.

Juuri nyt söin ruisleivän, jonka päällä oli kalkkunaviipale ja puoli kourallista pähkinöitä ja rusinoita.
BMI:tä ja painoani en tiedä nyt tarkkaan. Se on vaihdellut 29-31 välillä tässä muutamat vuodet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt

aamulla 2 ruisleipäpalaa, päällä margariinia, puolikkaat juustosiivut (17%) ja  kurkkuviipaleita

lounasaikaan 3 riisipiirakkaa (päälliset aamunkaltaiset), puolikas pussi babyporkkanoita ja muutamia viinirypäleitä

välipalana 2 fazerin sinistä suklaapatukkaa, niitä 5 palan eli yhteensä 10 palaa suklaata

päivällisaikaan 4 palaa ruisleipää samoilla päällisillä kuin aiemminkin

ap

Vierailija
104/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sämpylän juustolla ja margariinilla, vaniljajugurtin ja 2dl appelsiinimehua

Välipalaksi vettä, pari sipsiä sekä nappasin jääkaapista nopeesti yhden nakin kiireessä.

Lounaaksi puolikas banaani, kulhollinen mysliä sekä sämpylän margariinilla ja juustolla. +vettä

Päivälliseksi kourallisen sipsejä dipin kanssa ja vettä

Yleensä tulee syötyä kyllä lämmin ruoka ja sen kanssa salaattia + leivänpäälliskasvikset

Kiloja 140

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi