Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietkö lapset exälle kun siellä on vatsatautia?

Vierailija
07.06.2014 |

Pöpöjä tarjolla, onko exällä silti tapaamisoikeus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie. Onneksi lapsellani on fiksu isä, joka ei tuossa tilanteessa haluaisikaan lasta luokseen sairastumaan. Samoin toisin päin, eli minun sairastaessani lapsi pysyy isällä kunnes olen ok. Lapsen etu edellä, eli jos lapsen sairastamisen voi välttää jotenkin, Se tehdään.

Vierailija
2/7 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi ja se pitäisi olla itsestäänselvyys myös exälle. Jos asiasta tulisi kuitenkin rähinää, printtaisin netistä hoito-ohjeet vatsataudista hänelle, siinähän löytyy myös aika, jolloin vatsatauti ei enää periaatteessa tartu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, mutta eipä moinen kävisi kyllä exälläkään mielessä.

Vierailija
4/7 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veis vaan yhdessä sopisimme sopivamman ajankohdan kyläilylle (tapaaminen ei siis jäis välistä, vaan siirtyis) ja ex olis myös tyytyväinen, että saa tavata terveenä.

Vierailija
5/7 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän tapaamisoikeus ei poistu, vaikka oliskin sairaana. Kai te nyt voitte ihan puhumalla sopia uuden ajan?

Vierailija
6/7 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:11"]

En vie. Onneksi lapsellani on fiksu isä, joka ei tuossa tilanteessa haluaisikaan lasta luokseen sairastumaan. Samoin toisin päin, eli minun sairastaessani lapsi pysyy isällä kunnes olen ok. Lapsen etu edellä, eli jos lapsen sairastamisen voi välttää jotenkin, Se tehdään.

[/quote]

sori, alapeukutin vahingossa :) Täysin samaa mieltä siis, näin sen pitäisi aina mennäkin :)

Vierailija
7/7 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie.

Ja jos joskus kävisi niin, että etävanhemman luona vieraillessaan sairastuvat mahatautiin, en ota kotiin ennen kuin ovat tervehtyneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi