Te keillä BMI yli 30, mitä olette syöneet tänään?
Minä:
4 riisipiirakkaa, päällä margariinia, puolikkaat juustosiivut (17 %) ja kurkkua
2 keskikokoista porkkanaa
2 ruisleipäsiivua, päälliset samat kuin ylempänä
pari kourallista viinirypäleitä
Classic-jäätelöpuikko
En laihduta tällä hetkellä, tämä ei ole dieettipäivän ruokavalio jos joku siitä nyt innostuu :)
Kommentit (104)
Bmi 31
1 croisantin ja pienen riisipiirakan voilla ja kurkulla, 4 kuppia kahvia ja sokerillisen limutölkin. aika peruspäivä. klo 21 syödään illallinen kun teini tulee treeneistä, kanapasta ja raastesalaatti.
Ei pahalla, mutta kaunisteletteko?
Pannullinen kahvia (+maitoa), kaksi jälkiuunileipäpalaa maksamakkaralla ja jäätelötuutti. Ajattelin kohta tehdä tomaatti-tonnikala-kastiketta ja sen kaveriksi riisiä tai makaronia.
Aika kiire päivä ollut, mutta enpä ole viimeiseen neljään kuukauteen syönyt juuri enempää ja silti paino ei tipu. Yleensä siis juurikin voileipää tai salaattia lounaaksi ja illalla lämmin ateria. En ymmärrä.
Just joo, läskit täällä kertoilee, miten vähän ne syö ja voi voi ku oon silti lihava vaikken syö mitään. Kukaan teistä ei pitele yllä yli bmi 30 painoa, jos ei syö paljoa, vähintään 2000-2500 kcal päivässä. Jospa tänne kirjottais joku läski, joka oikeesti syö paljon!
Mä oon syönyt
Ison sämpylän, juustoa ja margariinia
Salaattia jossa kurkkua, tomaattia, sipulia, kurkkua ja salaatinkastiketta
Kaksi kananmunaa
2 dl maitojäätelöä
Pienen suklaapatukan
Proteiinipatukan
Rahkaa, jossa ananasta noin 100 grammaa.
Kaloreiksi arvioin 1600. Liikuntana 40 minuuttia stepperillä ja vatsalihastreeni.
Ja olen dietillä. Laihtunut noin 800 grammaa viikossa, kokonaislaihdutus tällä hetkellä 9 kg, bmi 27 nyt.
Jos söisin ku te läskit, mä laihtuisin varmaan 2 kg viikossa.
Ja en tarvi nyt haukkuja liian vähäisistä kasviksista ja hiiareista, tää päivä nyt vaan meni näin, ja sillä siisti.
Miten te syötte noin vähän??? Syön paljon enemmän ja bmi 19,5.
Salaattia söin. Olen lihonut joskus kauan sitten, nykyään syön sopivasti, mutta ei se riitä laihtumiseen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:54"]Ei pahalla, mutta kaunisteletteko?
[/quote]
Todellakin nää kaunistelee!
En kaunistele. Eipä nuo mun ystävätkään tajua miten vähän mä syön päivässä, tai tietävät sen varsin hyvin kun ollaan kommuunissakin vuosia asuttu yhdessä. Mut juu mulla on sairauksia jotka on edesauttaneet ylipainoa, samoin olen ikäni syönyt 35vuotiaaksi olin hoikka tai todella hoikka. t.8
Teetä, banaani, mustikkajugurtti.
Broilerkastike, pastaa, salaattia, 2xnäkkäri.
Maitokahvi, suklaapatukka.
Lihapullia, muusia, 2xruisleipä juustolla, pepsi maxia.
Iltapalaksi syön mansikoita ja mustikoita.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:54"]
Ei pahalla, mutta kaunisteletteko?
[/quote]
Emmme, mutta huomatkaa, että kyse on yhden ainoan päivän syömisistä. Lihominen tapahtuu vähitellen, kun saa hiukan enemmän kuin tarvitsee. Ei se vaadi armotonta mässäämistä kaksin käsin ja röyhtäilyä ja piereskelyä päälle.
Yksi sämpylä kalkkunaleikkeellä ja minitomaateilla, laktoositonta hedelmäpommijogurttia pieni kulhollinen, vichyä. Tomaattitonnikalakastiketta ja pastaa, salaattia (jossa kurkkua, tomaattia, omenaa,punasipulia). Vielä tulee varmaan jokin hedelmä tai marjarahka syötyä illan mittaan.
Hehheh, mistä 6 voi tietää mitä ap yleensä syö ja paljonko liikkuu?
minun painoindeksi 19 ja tänään olen syönyt: kasvishampurilaisaterian, 3 palaa ruisleipää, kananmunan, 2 riviä suklaata ja banaanikookosananassmoothien. Kohta syön vielä lettuja ja jäätelöä. Ei todellakaan ihan jokapäiväinen ruokavalio ;). Urheilen 4-5 kertaa viikossa.
Neljä ruispalaa juustolla ja voilla. Lautasellisen muikkuja, muusia ja salaattia. Kolme lautasellista kanakeittoa. Karkkia.
Kahvia ja 2 dl jogurttia
2 jauhelihapihviä, kermaperunoita ja salaattia
Suklaapatukan
kanacesarsalaatin
2 viipaletta leipää, raejuustoa, juustoa
2 siideriä
Kahvia, leipää ja juustoa, kananmuna ja vesimelonia. En laihduta, mutta tänään en ehtinyt enkä jaksanut laittaa ruokaa.
1/2 kurkkua
2 tomaattia
1 keitetty kananmuna
1 rkl avokado-oliiviöljjyä
2 siivua ruisleipää, voilla, juustolla ja romainesalaatilla
1 omena
kasvispataa (kesäkurpitsaa, sipulia, paprikaa, valkosipulia tomaatikastikkeessa) ja kvinoaa
2 parapähkinää
2 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla
paljon vettä
Illalla vielä jos mieli tekee syön desin, puolitoista rahkaa, banaaneja ja vähän manteleita.
Vesimelonia aamupalaksi isohko satsi. Monivitamiinipore.
Lounaalla juustopastaa salaattilautasellinen, näkkäri margariinilla ja kurkkua.
Kaksi mehujäätä (niitä, mitä voi jäädyttää itse kotona). Vettä.
Välipalalla pala raparperipiirakkaa (pienehkö pala), kirsikkamehua lasillinen.
Päivällisellä jäähdytettyjä, japanilaisia nuudeleita kera tulisen kastikkeen, salaattia.
Iltapalaksi itsetehty lihapiirakka ja mehujää.
160cm/115kg, rahat vähissä.
2 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla
1,5dl jogurtti
2 porsaanpihviä + aurajuustokasvisgratiinia
Olin lähdössä kauppaan ostamaan karkkia, mutta tämän keskustelun luettuani taidankin järsiä jälkiuunileipää kaapista...
Bmi 32. Aamulla puuroa ja marjoja. Lounaaksi salaattia, jossa salaatinlehtiä, kurkkua, tomaattia, sipulia, mozzarellaa, papuja yms., kahvia maidolla. Illallisella neljä nakkia ja salaattia. Illemmalla syönen ruisleipää juustolla.
Broilerin rintaa ja salaattia, pecorino-juustoa. Kahvia, viinirypäleitä ja minttujäätelöä. Pari lasia kotitekoista jääteetä. Teen vielä couscous-salaattia ja syön sitä persikoiden kanssa. Olen herkkuperse.