Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei juma, mä en vaan saa aloitettua imurointia...

Vierailija
26.05.2014 |

koko päivän tässä jo ihmetellyt koska aloittaisin :( 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aloitat, ja tuu sitten kertoon ku teit. Otan aikaa ;)

Vierailija
2/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta kunnon imuri, niin tekee mieli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen on minun intohimoni; aamulla aloitin imuroimalla kaikki lattiapinnat asunnostamme (n. 80 m2), sitten pyyhin pölyt pinnoilta ja lopuksi lopun pölyn laskeuduttua, kuivamoppasin lattiat. Ihanan siistiä taas meillä, kerran viikossa riittää hyvin. Terveisin siivousintoinen mies.

Vierailija
4/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, homma hoidettu, kiitos tsempeistä kakkonen. Kuten kuluneesta ajasta voi päätellä, en nyt kauhean perusteellinen ollut, mutta tulipa isoimmat pölyt pois.

Kolmoselle, luulin ostaneeni kunnon imurin kun ostin tuon melko hintavan Dysonin, mutta se on ihan kaamee mölyloota, jossa on huono imu. En nyt kuitenkaan ihan heti viitsi taas sijoittaa satasia tähän mun "lempipuuhaan".

-ap

Vierailija
5/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh vahingossa alapeukutin. Itellä just siivooja yläkerrassa hommissa, tulin itte alakertaan vauvan kans evakkoon "laitteleen pyykkejä" ;) lepäillään molemmat.

T.2

Vierailija
6/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 13:56"]

No niin, homma hoidettu, kiitos tsempeistä kakkonen. Kuten kuluneesta ajasta voi päätellä, en nyt kauhean perusteellinen ollut, mutta tulipa isoimmat pölyt pois.

Kolmoselle, luulin ostaneeni kunnon imurin kun ostin tuon melko hintavan Dysonin, mutta se on ihan kaamee mölyloota, jossa on huono imu. En nyt kuitenkaan ihan heti viitsi taas sijoittaa satasia tähän mun "lempipuuhaan".

-ap

[/quote]

Nuo Dysonit on jotain pirun keksintöjä varmaan. Meillä semmonen sai olla pari kuukautta, myin pois ja ostin tilalle Mielen tavallisen pölypussillisen imurin. Huomattavasti parempi! Kiinnostaa jopa imuroida, meillä kun se tehdään eläimen takia joka päivä :)

Vierailija
7/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 13:44"]

Siivoaminen on minun intohimoni; aamulla aloitin imuroimalla kaikki lattiapinnat asunnostamme (n. 80 m2), sitten pyyhin pölyt pinnoilta ja lopuksi lopun pölyn laskeuduttua, kuivamoppasin lattiat. Ihanan siistiä taas meillä, kerran viikossa riittää hyvin. Terveisin siivousintoinen mies.

[/quote]

No sähän sälli olet! :D

Vierailija
8/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Tosin ei huvita, ei todellakaan. Olen laitellut tiskejä ja pyykkejä ja vaihdellut lakanoita ja muita. Imuri sammuilee 15sec välein, koska meillä pieni kämppä niin ostettiin varrellinen rikkaimuri. Oli hyvä niin kauan (lyhyen aikaa, noin ~2v) kuin toimi mutta tuli joku kosketushärö. Jos pikkuimurin irroittaa se pelittää hyvin, mutta imuroi siinä sitten kämppä -.- Matto telinettä ei ole, eikä edes mattopiiskaa, ja muutenkin olisi kiva mielummin imuroida nuo karvalankamatot..

Nyt olen sitten eksynyt imuriviidakkoon eikä tästä tule mitään, en osaa päättää mikä olisi hyvä, varsinkaan kun tottui tuohon, että imuri on ollarissa verhon takana piilossa, eikä hankalasti jossain siivouskaapissa tjs.

Vierailija
9/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sait tehtyä, minäkin imuroin aikaisemmin tänään :)