Hahhaa! Porvarispentu jäi ilman paikkaa!!!!
Ai että mä nautin, ai että mä naaaaaatin, kun Li Andersson jäi ilman paikkaa.
Suomen ainoa kunnon vassari ja ainoa jolla on munat, Merja Kyllönen, sen sijaan pääsi. Kyllä vaalikarja loppumetreillä fiksuuntuu ja tietää, mikä on aidosti pätevä ja mikä pelkkä wanna-be-wassari.
Tulevaisuuden vaaleja silmällä pitäen, muistakaa: Li Andersson on suomenruotsalainen, apurahoilla elävän taiteilijan pentu ja isoisäkin taitaa olla merikapteeni. Haloo, eikö tuolla taustalla ole selvä, että vasemmistolaisuus on yhtä epäaitoa ja päälleliimattua kuin kokoomusräppäri Cheekissä se räppäriys.
Pelkkä nuori ikä ja "kirkas otsa"", jota mökin muorit kyynelsilmin niin Li-tyttösessä ihailevat, ei politiikassa riitä sittenkään. Äänestäjä on mainettaan fiksumpi, siitä kiitos.
Vasemmistolaisuus on aito aate, ei mikään feikkitarra rintapielessä, jolla porvarin pentukin sminkataan muka työväestön ideologien esipuhjukaksi. Kaikkia pyrkyreitä sitä onkin. Vaan ei ole enää, muahhaahhaa!
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:17"]
Tämän ketjun ap on koomisin hahmo, johon olen aikoihin internetin syövereissä törmännyt. Ei mulla muuta.
[/quote]
Onpa lapsellinen kommentti.
Ketjussa on esitetty ap:n, minun, toimesta järkeviä argumentteja siitä, miten äänestäjät hurahtavat poliitkkoihin, joilla on nätti naama eivätkä huoli tarkistaa, onko henkilöllä oikeita konkreettisia saavutuksia.
Lisäksi kunnoitin Merja Kyllöstä hyvän, aidon perinteisen nälkämään vasemmistolaisuuden edustajana, jolla on selkärankaa seistä päätöstensä takana ja jolla on oikeasti politiikan kokemusta.
Kolmanneksi kannoin huolta vasemmistosta, joka repesi kahteen eri leiriin, hyvin toimeentuleviin, laiskan pulskeisiin hyvän omantunnon / kapina porvari-isukki vastaan / moppitukalla ideologiksi -vasemmistolaisiin ja toisaalta esimerkiksi pientilallisten köyhiin palkansaajajälkeläisiin ym. matalan sosiaalisen statuksen duunareihin, joiden ideologia vasemmisto aikoinaan oli. Lisäksi korostin, että väistämättä se, että köyhän duunarivasemmistolaisen rooliksi jäi lopulta vain äänestää näitä itseään parempia akateemisia sammarihousuvasemmistolaisia, johti mahdottomaan tilanteeseen monen äänestäjän kannalta.
Niin että mikä tarkalleen näissä ajatuksissa oli ihan koomisinta, mitä internetissä on aikoihin nähty? Ihan oikeasti, mikä?
PS. Miksi kukaan ei kertonut tässä ketjussa, mitkä olivat aloituksessa kyseessä olleen poliitikon ansiot? Ei ensimmäistäkään vastausta siihen. :D. Eiköhän jo se todistanut oikeaksi pääväittämän typeristä ämmistä, jotka kyynelsilmin palvovat kirkasotsaista viattomuuden lapsukaista ja vähät välittävät siitä, mitä politiikassa oikeasti pitäisi tehdä. Ei tätä tyhmyyden määrä tajua. Ja minä olen koomisinta mitä netistä löytyy. Hohhhoooooooo.
He ovat kaikki,aivan kaikki persensa myyneet,vassari ja kokoomus ja SDP joten ei meille tänne mitään jää. Kaikki saavat huipput tulot-ELÄVÄT MEIDÄN VERONMAKSAJIN PIIKKIIN-puhuvat komeasti jotta pääsevät rahoiksi...Ihmisien pitäis tajuta että me tavalliset köyhät maksamme ELITTIN huvit ja reissut ja kaljasaunat ja huorat...Sama juttu kun elettiin Ranskassa 1700 luvulla-Kuningaskunta velkantui ja kansa vajonut kurjuuden kuiluun!!! Silloin kokonaisia kyliä näänyttiin veroilla Ranskassa ja Hovi joi parasta champagne ja keräsi jalokivia ja eivät tehneet muuta kun harrastivat irstailua ja uhkapeleja.. KANSASTA VÄLITTÄMÄTTÄ....eikö tuttua ole. Tavallisen poliisipäälikön palkka Brysselin EUnionilla on 15.000 -pitävät leivissä poliisija ja tyytyväisinä...jos vaikka sattuu kansan Nälkänousu niin poliisi saa sen nopeasti vaikka kaasulla tukahdettuna. Suomessakiin poliiseja supistetaan,koska halutaan saastä-raha tarvitaan Natoa varten,poliisia ei poliisia kohta tarvitaan kun täällä on kohta NATO joukkuetta tykkinen ja panssarivaunuinen niin kyllä me täällä ihan nätisti sitten ollaan ja hiljaa. Tietäkö joku mikä on Militari diktaturs.... Latviassa ja Liettuassa ja Virossa on täällä hetkella sellainen-kansa pidetään tyytyväisenä näennäisinä demokrattisilla vaaleilla....mutta jos jotain sattu niin ilmasta on helppo pommitta-pari kolme pommitusta niin pysyvät hiljaa. ...Niin kun Bagdadissa tehtiin ,vaikka EIHAN siinä mitää joukkotuhoaseita koskaan ollutkaan.. Militari diktaturs und Polis States...vai miten se nyt olikaa... Asia on kummiskiin selvä....Suomesta pitää häipyä kohta tule ISO JYTKY.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 10:27"]
Siis tiedätkö mitä suuruusluokkaa kulttuurin tuet ovat? Pikkaisen eri luokkaa kuin joukkuepelien harrastajien tuet.
[/quote]
Tiedän erään kuvanveistäjäisukin. Hän kehuskeli, miten sai etelänmatkan : perusteli sen siten, että se oli aivan tarpeellinen hänen teoksensa kannalta. Perustelu siis oli, että hän otti mukaansa yhden laavakiven tältä lomareissultaan. Teos ei sitä tarvinnut mutta hän otti sen jotta matka saatiin naamioitua asialliseksi. Naureskeli minulle tällä ja piti kusetustaan hienona tapana kupata yhteiskunnalta rahaa.
Osa apurahoista on pieniä. Tällä tyypillä ne olivat kauttaaltaan ISOJA. Kaikissa onneloissa on ne, jotka saavat ja ne jotka saavat PALJON. Ja ne, jotka saavat paljon, katsovat että heidän kuuluu saada se ja vielä huijatut päälle. He ovat jotenkin ansainneet sen, koska he ovat erityisiä.
Tässä kaiken vasemmistolaisuuden ydin ja ongelma: mitään todellista tasa-arvoa ei ole. Joo, ja siis vasemmistolaisia asioita ja köyhien asioita toki tämäkin veistäjä arvosti. Ainakin juhalpuheissa.
[/quote]
"Yksi kuvanveistäjäisukki" onkin varsin vakuuttava todistusaineisto. Normaali apurahansaajan kuukausitulo on runsaan tonnin luokkaa, ja tälalsia (näin isoja) saavat vain harvat. Tiesitkö muuten, etä suuri osa apurahoista on yksityisten säätiöiden myöntämiä, eivätkä liity millään lailla veronmaksajien rahoihin?
[/quote]
arvaa kenen isukki se kuvanveistäjä oli?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 09:03"]
Olen aina pitänyt vassareita idiootteina ja sä todella vahvistat käsitystäni. Onhan se uskottavampaa olla kolmannen polven työtön ja aito vassari (lue luuseri).
[/quote]
Niin kuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:17"]
Tämän ketjun ap on koomisin hahmo, johon olen aikoihin internetin syövereissä törmännyt. Ei mulla muuta.
[/quote]
Onpa lapsellinen kommentti.
Ketjussa on esitetty ap:n, minun, toimesta järkeviä argumentteja siitä, miten äänestäjät hurahtavat poliitkkoihin, joilla on nätti naama eivätkä huoli tarkistaa, onko henkilöllä oikeita konkreettisia saavutuksia.
Lisäksi kunnoitin Merja Kyllöstä hyvän, aidon perinteisen nälkämään vasemmistolaisuuden edustajana, jolla on selkärankaa seistä päätöstensä takana ja jolla on oikeasti politiikan kokemusta.
Kolmanneksi kannoin huolta vasemmistosta, joka repesi kahteen eri leiriin, hyvin toimeentuleviin, laiskan pulskeisiin hyvän omantunnon / kapina porvari-isukki vastaan / moppitukalla ideologiksi -vasemmistolaisiin ja toisaalta esimerkiksi pientilallisten köyhiin palkansaajajälkeläisiin ym. matalan sosiaalisen statuksen duunareihin, joiden ideologia vasemmisto aikoinaan oli. Lisäksi korostin, että väistämättä se, että köyhän duunarivasemmistolaisen rooliksi jäi lopulta vain äänestää näitä itseään parempia akateemisia sammarihousuvasemmistolaisia, johti mahdottomaan tilanteeseen monen äänestäjän kannalta.
Niin että mikä tarkalleen näissä ajatuksissa oli ihan koomisinta, mitä internetissä on aikoihin nähty? Ihan oikeasti, mikä?
[/quote]
Tämä on kyllä totta. Keskustelu on velloillut osin aika värikkäin sanankääntein, mutta on vähän outoa sanoa, että nämä asiat nyt olisivat mitenkään erityisen koomisia verrattuna esim. persuketjuun tai johonkin muihin aloituksiin tänään.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:36"]
PS. Miksi kukaan ei kertonut tässä ketjussa, mitkä olivat aloituksessa kyseessä olleen poliitikon ansiot? Ei ensimmäistäkään vastausta siihen. :D. Eiköhän jo se todistanut oikeaksi pääväittämän typeristä ämmistä, jotka kyynelsilmin palvovat kirkasotsaista viattomuuden lapsukaista ja vähät välittävät siitä, mitä politiikassa oikeasti pitäisi tehdä. Ei tätä tyhmyyden määrä tajua. Ja minä olen koomisinta mitä netistä löytyy. Hohhhoooooooo.
[/quote]
Kerrotko taas, mitä pitää tehdä ja mitä ei?
Mitä jäi hoitamatta, kun Li haki mepiksi?
Taidat taas vain vetää jonkun OMG, olkinukke, argumentaatiovirhe, Google, keskusteluissa ei saa kysyä -läpän tähänkin. :)
Ap, jos olisit aloittanut asiallisen keskustelun, jossa pohditaan vasemmiston nykytilaa ja Li Anderssonin mahdollisia poliittisia ansioita, sinut olisi saatettu ottaa vakavasti. Sen sijaan kutsut muita keskustelijoita dorkiksi ja julistat, ettei merikapteenin tyttärentytär voi olla aito vasemmistolainen. Ehkä se koomisuusaspekti avautuu sinullekin joskus. Tai sitten ei. En kuitenkaan kehoita sinua googlaamaan mitään.
Eiköhän ap:n menneisyydestä löydy joku tahra, joka estää häntä olemasta aito vassari tai olevan jäävi kommentoimaan Lin juttuja.
Mutta jos haluaa tehdä itsestään pellen, niin tämä on ollut AP:lta juuri oikea taktiikka.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:30"]
Oooooouuuumaiiigaad! Siis musta tuntuu että ap on inasen dorka. Jos ette dorkat tiiä mitä on dorka, niin googlatkaa ja sivistykää!
:DDDDDD
[/quote] mikä se google on?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:47"]
Eiköhän ap:n menneisyydestä löydy joku tahra, joka estää häntä olemasta aito vassari tai olevan jäävi kommentoimaan Lin juttuja.
Mutta jos haluaa tehdä itsestään pellen, niin tämä on ollut AP:lta juuri oikea taktiikka.
[/quote] Taitaa hihitellä itsekseen, kun saanut viestiketjun näinkin pitkäksi:D narsistinen luonne taitaa olla.
:D tyylistä päätellen tasan yksi tyyppi heittää noita lyhyitä oletpa koominen - tyylisiä viestejä ap:lle.
Miksi et itse heitä asiallisia kommentteja, jos koet olevasi niin paljon ap:n yläpuolella?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:50"]
:D tyylistä päätellen tasan yksi tyyppi heittää noita lyhyitä oletpa koominen - tyylisiä viestejä ap:lle.
Miksi et itse heitä asiallisia kommentteja, jos koet olevasi niin paljon ap:n yläpuolella?
[/quote]
Tyylistä päätellen sinä olet ap.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:30"]
Oooooouuuumaiiigaad! Siis musta tuntuu että ap on inasen dorka. Jos ette dorkat tiiä mitä on dorka, niin googlatkaa ja sivistykää!
[/quote] mikä se google on?
[/quote]
Porvaripenikoiden salajuoni! Mutta voittaa silti yliopistokoulutuksen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:03"]
Jos Kyllönen on parasta mitä Suomen vasemmistolla on tarjota, niin morjesta vaan vasemmalle. :D :D :D :D
[/quote]
Mä en äänestä vassareita, mutta Kyllönen oli mielestäni erinomainen ministeri. Oletteko te haukkujat ollenkaan selvitääneet hänen tekemisiään, vai arvioitteko lähinnä ulkoisen naisellisuuden astetta kuten naisten ammattitaitoa arvioitaessa valitettavan usein yleensä tavataan tehdä? Vai oletteko niin nössöjä, että teitä hävettää ne kerrat kun Kyllönen seisoi päätöksensä takana eikä antanut periksi paineen alla - koska ajattelette että nainen ei saa ruveta hankalaksi? Vai ärsyttääkö se, että joskus Kyllönen muutti perustellusti kantaansa saadessaan lisää tietoa?
Minun mielestäni hän oli harvinaisen hyvä, asiallinen ja pätevä ministeri ja toivon hänen pysyvän politiikassa pitkään.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:39"]
[/quote]
TOUCHÉ.
Tuttaviini kuuluu esim. kolmannen polven akateemisia vassareita ja kansakoulupohjaisia matalapalkkaisia duunareita, jotka kokoomuslaisia.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:50"]
[/quote]
Tyylistä päätellen sinä olet ap.
[/quote]
Pakko sanoa: väärin, olin ohis ja näköjään aina samat syytökset, kun yrittää olla jonkun ap:n puolella. Kaikkienhan pitää olla sitä vastaan, oli aihe mikä hyvään. Mielestäni ap:n pointit ovat järkeviä. Olen ihmeissäni, että täällä ei muuta saatu aikaan kuin että pilkataan jostain englannin kielen käyttämisestä ja googlesta? Enpä tiedä... taisi ap:n näkemys vasemmistolaisten nykytasosta tulla todistetuksi...
Vetiköhän Paavo A eilen lärvit, kun Suomi hävisi jääkiekko-ottelun?:D
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:39"]
[/quote]
TOUCHÉ.
[/quote]
Miten niin? (: Tottakai arvaan. Miten se olisi todiste siitä että Li Andersson ei voisi ola pätevä vasemmiston ehdokas? Tai siitä, että taiteilijoiden apurahat noin yleisesti ottaen olisivat joku valtava menoerä jonka takia kannattaisi olla kateellinen mielensäpahoittaja? Li Anderssonin isän viisivuotinen Taikelta? Anteeksi nyt mutta ei vakuuta. Olisin myös oikeasti kiinnostunut tietämään, ovatko apurahat teistä ok, jos ne myöntää vaikka Kulttuurirahasto, Wihuri, Kordelin tai Kone?