Hahhaa! Porvarispentu jäi ilman paikkaa!!!!
Ai että mä nautin, ai että mä naaaaaatin, kun Li Andersson jäi ilman paikkaa.
Suomen ainoa kunnon vassari ja ainoa jolla on munat, Merja Kyllönen, sen sijaan pääsi. Kyllä vaalikarja loppumetreillä fiksuuntuu ja tietää, mikä on aidosti pätevä ja mikä pelkkä wanna-be-wassari.
Tulevaisuuden vaaleja silmällä pitäen, muistakaa: Li Andersson on suomenruotsalainen, apurahoilla elävän taiteilijan pentu ja isoisäkin taitaa olla merikapteeni. Haloo, eikö tuolla taustalla ole selvä, että vasemmistolaisuus on yhtä epäaitoa ja päälleliimattua kuin kokoomusräppäri Cheekissä se räppäriys.
Pelkkä nuori ikä ja "kirkas otsa"", jota mökin muorit kyynelsilmin niin Li-tyttösessä ihailevat, ei politiikassa riitä sittenkään. Äänestäjä on mainettaan fiksumpi, siitä kiitos.
Vasemmistolaisuus on aito aate, ei mikään feikkitarra rintapielessä, jolla porvarin pentukin sminkataan muka työväestön ideologien esipuhjukaksi. Kaikkia pyrkyreitä sitä onkin. Vaan ei ole enää, muahhaahhaa!
Kommentit (111)
Herranjumala tätä tyhmyyttä, no, mitäpä vasurilta olisi voinut odottaakaan.
Kerran kun teillä olisi tarjota uskottavaa (lue: ei öykkäriä tai herravihaista) nuorta poliitikkoa niin omat kivittävät, koska vanhempien ja isovanhempien ammatit.
Sitä paitsi luulin, että eivätkö kaikista hyvin toimeen tulevista vasemmistolaiset juuri ihailisivat menestyneitä taiteilijoita? Vai pitääkö taiteilijan kärvistellä nälässä ja rahan puutteessa ollakseen oikea taiteilija?
Täh. En nyt tunne kumpaakaan noista, li andersson vähän tutumpi nimi, mutta aika köyhä pitää olla, jos tuntee noin suurta riemua siitä, että joku köyhyysrajalla elävän taiteilija-apurahaa saavan ihmisen lapsi ei päässyt edustajaksi.
Siis tiedätkö mitä suuruusluokkaa kulttuurin tuet ovat? Pikkaisen eri luokkaa kuin joukkuepelien harrastajien tuet.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 10:21"]
Oletpa harvinaisen katkera.
Sulla on keskustelun kulku vähän epäselvä. Keeskustellessa kysytään ja vastataan ja niin edelleen. Sinun tolkuton vihanpitosi ei kuitenkaan näytä järkipuheella asettuvan, niin annetaan olla.
[/quote]
:D ELi kun todellisia argumentteja ei ole, sanotaan, että vastapuoli on kyvytön?
Right. Nice. Todistit oman väittelykapasiteettisi pyöreäksi nollaksi. Mene nolla töihisi... jos sulla on. Vai isikö sutkin elättää?
[/quote]
u mad bro?
Outoa juttu tuo "porvarin pentu" jne. Olen itsekin porvarin pentu, ja akateemisesti koulutettu, ja kannatan Vasemmistoliittoa. En koe olevani mitenkään epäaito asiassani siksi, ettei minulla ole työläistaustaa. Ihminen voi muutakin kautta päätyä siihen lopputulokseen, että vähäosaisempien asia se on joka tässä maassa eniten kaipaa ajamista, eikä oma ja muiden hyvätuloisten asia.
[/quote]
Jeah. Sä olet niin kuin ne missit, jotka toivovat, että maailmaan tulisi rauha hänen misseytensä ansiosta, ja nälänhätä lähtisi sieltä kaukaa Afrikastakin pois.
Ihanaa, hyvätuloinen koulutettu, että jaksat olla hengessä mukana. Pidä kruunu kiiltävänä!
Juuri te, jotka ette tiedä, mistä puhutte, ja olette vain hengessä mukana, pilasitte koko aatteen. Juuri teidän ansiostanne vasemmistolaisuus on vain sellainen vähän eksoottisempi Hyvän Ihmisen Rinta Nappi jolla saadaan hyvä omatunto itselle.
Tee palvelus ja äänestä ensi kerralla kokoomusta. Sinne tarvittaisiin samanlainen hyväntahtoisten dorkien rapauttava voima mikä tuhosi vasemmiston
Ja ei siis mitään hajua li anderssonin taustasta, oli rikas tai köyhä, niin miksi ei saisi kuulua tai kannattaa vasemmistoa?
Onneksi itse tulen rehellisesti köyhästä perheestä, niin saan valita vapaasti mitä ääneestän, vai saanko?
Sulla on keskustelun kulku vähän epäselvä. Keeskustellessa kysytään ja vastataan ja niin edelleen. Sinun tolkuton vihanpitosi ei kuitenkaan näytä järkipuheella asettuvan, niin annetaan olla.
[/quote]
:D ELi kun todellisia argumentteja ei ole, sanotaan, että vastapuoli on kyvytön?
Right. Nice. Todistit oman väittelykapasiteettisi pyöreäksi nollaksi. Mene nolla töihisi... jos sulla on. Vai isikö sutkin elättää?
[/quote] Menisit sinäkin töihin, vaikka tiskaamaan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 10:24"]
Mitä hyötyä on juoposta sossupummi vassarista, joka kossupullo kourassa ja paskat housuissa uhoaa kuolemaa lahtareille?
[/quote]
Missä olet nähnyt sellaisen? Oletko kuullut koskaan käsitteestä "olkinukke"?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 10:27"]
Täh. En nyt tunne kumpaakaan noista, li andersson vähän tutumpi nimi, mutta aika köyhä pitää olla, jos tuntee noin suurta riemua siitä, että joku köyhyysrajalla elävän taiteilija-apurahaa saavan ihmisen lapsi ei päässyt edustajaksi.
[/quote]
No katsos kun ei vian tarvitse olla iso kun se on päässä. Ap on siitä elävä todiste.
Li sai Helsingissä toiseksi eniten ääniä.Hyvä Li!Vanhempien poliittisella kannalla ei ole väliä.Meidän suvussa kaikkea sekaisin.Duunarien tyttärillä on samat mopoautot,älypuhelimet ja lomamatkat kuin muillakin,suurta keskiluokkaa koko Suomi.
Perustelepa arvon 7 väitettäsi, ettei Kyllönen muka olisi lähdössä Brysseliin. Mistä olet saanut moista tietoa? Olisi todella kiinnostava tietää, kun mitkään tiedotusvälineet eivät ainakaan toistaiseksi ole uutista kertoneet. Jos tietosi on faktaa, niin kiireesti nyt yhteys STT:oon, Hesariin ja iltapäivälehtiin nyt näin aluksi, sitten kai numerolehteen ja ilmelehteen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 10:28"]
Outoa juttu tuo "porvarin pentu" jne. Olen itsekin porvarin pentu, ja akateemisesti koulutettu, ja kannatan Vasemmistoliittoa. En koe olevani mitenkään epäaito asiassani siksi, ettei minulla ole työläistaustaa. Ihminen voi muutakin kautta päätyä siihen lopputulokseen, että vähäosaisempien asia se on joka tässä maassa eniten kaipaa ajamista, eikä oma ja muiden hyvätuloisten asia.
[/quote]
Jeah. Sä olet niin kuin ne missit, jotka toivovat, että maailmaan tulisi rauha hänen misseytensä ansiosta, ja nälänhätä lähtisi sieltä kaukaa Afrikastakin pois.
Ihanaa, hyvätuloinen koulutettu, että jaksat olla hengessä mukana. Pidä kruunu kiiltävänä!
Juuri te, jotka ette tiedä, mistä puhutte, ja olette vain hengessä mukana, pilasitte koko aatteen. Juuri teidän ansiostanne vasemmistolaisuus on vain sellainen vähän eksoottisempi Hyvän Ihmisen Rinta Nappi jolla saadaan hyvä omatunto itselle.
Tee palvelus ja äänestä ensi kerralla kokoomusta. Sinne tarvittaisiin samanlainen hyväntahtoisten dorkien rapauttava voima mikä tuhosi vasemmiston
[/quote]
En tajua mitä ajat takaa.
Kyllähän kaupungissa pienesti asuva julkista käyttävä ihminen oli tausta rikas tai köyhä, oli koulutus akateeminen tai mikä tahansa, joka haluaa ajaa vasemmiston asiaa, on enemmän vasemmistoon kuuluva kuin tehdasduunari, jolla pekkaset ja moninkertaiset palkat vuorotyöstä ja palkka vähintään 5000 ja on talo, kesämökki ja etelänlomat.
Mitä väliä sillä vanhempien taustalla on ?
44
Vieläkö löytyy vassarivanhempia, jotka eivät päästä lapsiaan opiskelemaan "herrojen ammatteihin"?:D:D
Niin, aatelkaas, suomenruotsalainen turkulainen vasuri saa toiseksi eniten ääniä HELSINGISSÄ. Siinä tyypissä täytyy oikeasti olla jotain.
Tehdasduunari saa palkkaa 5000 euroa.
Kirjailija saa valtion apurahaa saman vuodessa.
Taiteilija saa saman vuodessa. Mitä helvettiä.
Tarkoitatko ap että "duunari" tietää köyhien asian ja on muiden kuin itsensä puolella aidosti?
Sori, voitko vääntää mulle rautalangasta koska minä en käsitä sinun logiikkaa.44
Siis tiedätkö mitä suuruusluokkaa kulttuurin tuet ovat? Pikkaisen eri luokkaa kuin joukkuepelien harrastajien tuet.
[/quote]
Tiedän erään kuvanveistäjäisukin. Hän kehuskeli, miten sai etelänmatkan : perusteli sen siten, että se oli aivan tarpeellinen hänen teoksensa kannalta. Perustelu siis oli, että hän otti mukaansa yhden laavakiven tältä lomareissultaan. Teos ei sitä tarvinnut mutta hän otti sen jotta matka saatiin naamioitua asialliseksi. Naureskeli minulle tällä ja piti kusetustaan hienona tapana kupata yhteiskunnalta rahaa.
Osa apurahoista on pieniä. Tällä tyypillä ne olivat kauttaaltaan ISOJA. Kaikissa onneloissa on ne, jotka saavat ja ne jotka saavat PALJON. Ja ne, jotka saavat paljon, katsovat että heidän kuuluu saada se ja vielä huijatut päälle. He ovat jotenkin ansainneet sen, koska he ovat erityisiä.
Tässä kaiken vasemmistolaisuuden ydin ja ongelma: mitään todellista tasa-arvoa ei ole. Joo, ja siis vasemmistolaisia asioita ja köyhien asioita toki tämäkin veistäjä arvosti. Ainakin juhalpuheissa.
Li on tulevaisuuden nainen. Menneen maailman vassarijäärät kuolevat vitutukseen ja uusi vasemmisto nousee vielä. Li saa minun ääneni joka vaaleissa. :-)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 10:37"]
[/quote]
Tiedän erään kuvanveistäjäisukin. Hän kehuskeli, miten sai etelänmatkan : perusteli sen siten, että se oli aivan tarpeellinen hänen teoksensa kannalta. Perustelu siis oli, että hän otti mukaansa yhden laavakiven tältä lomareissultaan. Teos ei sitä tarvinnut mutta hän otti sen jotta matka saatiin naamioitua asialliseksi. Naureskeli minulle tällä ja piti kusetustaan hienona tapana kupata yhteiskunnalta rahaa.
Osa apurahoista on pieniä. Tällä tyypillä ne olivat kauttaaltaan ISOJA. Kaikissa onneloissa on ne, jotka saavat ja ne jotka saavat PALJON. Ja ne, jotka saavat paljon, katsovat että heidän kuuluu saada se ja vielä huijatut päälle. He ovat jotenkin ansainneet sen, koska he ovat erityisiä.
Tässä kaiken vasemmistolaisuuden ydin ja ongelma: mitään todellista tasa-arvoa ei ole. Joo, ja siis vasemmistolaisia asioita ja köyhien asioita toki tämäkin veistäjä arvosti. Ainakin juhalpuheissa.
[/quote]
En ymmärrä. Mieti jumalauta yritystukia, ne ne vasta osaavat perustella miksi juuri heille pitää antaa miljardeja ja ilmainen tontti ja kunta tekee tilat. "työllisyyden" takia.
Ja kun on investoinnit tehty meidän veronmaksajien piikkiin ja herrat ottaneet omansa, miljoonansa, laitetaan väki pihalle tai tulee konkurssi.
Kulttuurin tukia on tutkittu ja toki on kuten sanoit, jotkut saavat, yleensä miehille annetaan isot työt, jos kunta tarvitse tilateoksen, niin sen saa mies ja tunnettu nimi.
Mutta oikeasti, jos tietoa haluat, niin kyllä kulttuurin alalla ihmiset keskimäärin elävät alle köyhyysrajan. Reilusti. Ilman mitään sosiaaliturvaa ja oikeuksia, joita nykyajan "duunareilla" on, tai oli ainakin vielä joku aika sitten.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 10:28"]
[/quote]
[/quote]
No, itse en ainakaan ole hyvän ihmisen kunniaa tällä hankkinut, en mainosta mitä puoluetta äänestän jne. Mutta toki kun keskustelu menee yhteiskunnallisiin asioihin, on varmasti mielipiteistäni pääteltävissä että olen vasemmalle kallellaan. Ja suurin osa tutuistani on joko kokoomuslaisia tai jotkut vihreitä, joten mitään kunniaa en saa näiden arvojen esilläpitämisellä, päinvastoin...
Eikä se yhden ääni äänestyksessä ole huonompi kuin toisenkaan. Eri asia ehkä jos pyrkisin aktiivisesti esille politiikkaan, sitten voisi ajatella että on jonkinlaista uskottavuusongelmaa. Mutta vaalisalaisuuden turvin kopissa Vasemmistoliitolle nimettömänä annettu ääni tuskin saastuu taustastani, koulutuksestani tai ammatistani.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 10:36"]
Tehdasduunari saa palkkaa 5000 euroa.
Kirjailija saa valtion apurahaa saman vuodessa.
Taiteilija saa saman vuodessa. Mitä helvettiä.
Tarkoitatko ap että "duunari" tietää köyhien asian ja on muiden kuin itsensä puolella aidosti?
Sori, voitko vääntää mulle rautalangasta koska minä en käsitä sinun logiikkaa.44
[/quote]
sinullekin, vänkääjä: oletko kuullut termiä "olkinukke"? Googlaa ja sivisty. Olet pyöräyttänyt nätin olkinuken, maagisen erityispalkansaajan, joka nauttii 5000 palkkaa (itse asiassa ne parhaiten tienaavat paperityöntekijät jäivät jonnekin 4:lla alkavaan lukuun). Tällä päättömällä yleistykselläsi yrität kumota sen, että suurin osa duunareista saa alle keskpalkkaa, jopa alle mediaanipalkkaa (googleta nuokin sanat).
Sitten rinnastat tämä 5000 kuussa tienaavan duunarin toooooosi köyhään taiteilijaan, joka ei saa edes vuodessa niin paljon. Ihanko totta tämä on se tilanne? Kaikki duunarit tienaavat 5000 kuussa, kukaan taiteilija ei tienaa edes vuodessa samaa?
Vou. Oikeasti, minä en tajua sinun logiikkaasi. Sen kyllä tajuan että sitä ei ole. VÄnkäät lapsellisen vänkäämisen ilosta ja esität naurettavia yleistyksiä.
Vielä kerran pointti:
vasemmiston ongelma on se mitä sanoin. Siitä tuli herranpentujen puolue. Siitä tuli akateemisten, vasemmistolaisten puolue, jossa esiintymistaitoinen mutta ulkokultainen eliittivasemmisto, ne herran pennut, akateemisesti koulutetu jne., kasvoivat eroon siitä toisesta vasemmistosta, joka oli sitä köyhien pientilallisten ja tehtaanduunarien vasemmistoa.
Tämä railo syveni syvenemistään, kunnes todellinen duunaripohjainen vasemmistolainen ei voinut enää tunnistaa itseään siinä Arhinmäkien vasemmistossa, jossa otetaan 60-luvulta sammaritakki, poolopaita ja rasvainen moppitukka ja luullaan, että se riittää ideaologiaksi.
Tulos on se, että vasemmisto on akateemisten tätien, apurahataiteilijoiden ja wanna-be-tyrkkypoliitikkojen areena.
Osa vanhoista kannattajista on karannut persuihin, ja ne jotka eivät kestä persujen kammottavaa ideologiaa mutta eivät nykyvasemmistoakaan, jäivät ilman puoluetta.
Onneksi siihen ei kuole, vaikuttaa voi muuallakin tai pikemminkin missä tahansa muualla vaikuttaa paremmin kuin politiikassa. Jätetään politiikka hyvältä näyttäville lucia-neidoille ja komeille kokoomusnuorukaisille, ne näyttävät niin ihanilta yhdessä naistenlehden haastiksessa!
[/quote]