Huppari helteellä = vilkas aineenvaihdunta?
Erilaisiahan me kaikki ollaan. Mutta kun itse hikoilen nyt niukoissakin vaatteissa, niin pistäähän se silmään, kun joku toinen tulee vastaan pitkissä housuissa ja hupparissa.
Onko sellaisella hupparityypillä niin vilkas aineenvaihdunta, että meinaa tulla kylmä näin lämpimälläkin? Vai mistä nää erot johtuu?
Kommentit (13)
Anorexia, viiltelyjäljet, narkkarin neulanpistojäljet? Sori, tuli nämä rajuimmat vaihtoehdot mieleen :)
Minä olen sen verran naiivi, etten osiai huumeruiskuja edes ajatella. Vaikka toki jotkin tyypit on sen näköisiä, että heti tulee huumeet mieleen - oli sää mikä hyvänsä. Ap
En tykkää käyttää paljastavia vaatteita. Siksi minulla on huppari ja pitkät housut. Ei mitään tekemistä aineenvaihdunnan kanssa.
Atoopikoilla, joilla iho on auki on usein kylmä myös helteellä.
Ulkomaalaiset, hyvin herkästi palelevat, anorektikot, kroonisesti sairaat, vanhukset. Nuo tuli ekana mieleen, kun mietin, ketkä pukevat liikaa päälleen helteellä.
Se, ettei tykkää olla vähemmissä vaatteissa, on hiukan outo selitys, jos sitten kuitenkin hikoilee kuin possu. Peittävät vaatteet kun voi olla ohuttakin matskua.
Itse kuljen tälläkin hetkellä totaalisen peittävissä vaatteissa, ihan vaan siksi että vittuako minun treenattua kroppaa alkaisi ilmaiseksi naisille esittelemään. Aineenvaihdunta on OK ja ei täällä Suomessa nyt niiiiiiiiiiin lämmin ole että viitsis kevyemmin pukeutua.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 13:34"]
Atoopikoilla, joilla iho on auki on usein kylmä myös helteellä.
[/quote]
Mulla on ollu joskus tosi paha ihottuma ja silloin muistan, etten koskaan hikoillut hikipisaroita. Nihkeä hiki oli silloinkin ja peitin käsivarteni ohuella pitkähihaisella paidalla. Housut oli pitkät, mutta ohutlahkeiset. Sitten kun ihottumani parani, aloin hikoilla kunnolla. Nykyään helteellä kaulalta valuu ihan kunnon hikinoroja tissien väliin. Silloin tekis mieli olla suunnilleen alasti koko ajan.
No itse joudun suojaaman vaatteilla herkkää ihoani UV-säteiltä. Lisäksi sairauden takia kehoni reagoi ilmastointiin (rakennuksissa, kaupoissa, liikennevälineissä) niin että tunnen kylmyyden ja lämpötilanvaihtelut kipuna.
Olet ap näitä nykyihmisiä, joiden oma napa peittää ajattelukyvyn. Luulet että koko maailman pitäisi ajatella, tuntea ja toimia kuten sinä, niinkö?
Nää on just hyviä nää erilaiset teoriat. Koska siksi minä tämän aloituksen taisin laittaa, että ymmärtäisin tuotakin erilaisuutta. Sillä tosihan se kuitenkin on, että selvä valtaosa ihmisistä kulkee näillä keleillä vähintään t-paidassa, useimmat vieläpä shortseissa. Ap
Kiva elämäntapaloukkaantuja nro 10
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 14:29"]
Kiva elämäntapaloukkaantuja nro 10
[/quote]
Päinvastoin, ap on se joka loukkaantuu siitä, että koko maailma ei noudata sitä minkä hän näkee normaaliksi. Noita natseja on Suomi täynnä.
Mun poika. Se laittaa samat vaatteet kuin eilenkin oli ja sitten toteaa vasta ulkona, ai tänään on kuuma. Lievä asperger eikä aina muista pukea lämpötilan mukaan.
Öö...eikös se olis ennemminkin hidas aineenvaihdunta?
Ainakin kilpparihäiriöisillä (vajaatoiminta) on palelukohtauksia säästä riippumatta.