Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat lapsialennukset Thaimaaseen?

Vierailija
04.04.2014 |

Suunnittelemme Thaimaan-lomaa keväällä 2015. Mielestän näytti siltä, että varsinkin Thaimaan saarille myönnetään aika huonosti lapsialennuksia. Alle kouluikäisistä ei oikein raaskisi maksaa ihan täyttä hintaa. Mistä ja minne teidän perhe on löytänyt parhaat lapsialennukset? Hotellisuosituksia otetaan vastaan! Vai kannattaisiko varat itse erikseen lennot+majoitus? Miten pienempiin kohteisiin, esim. Khao Lak tai Koh Samui pääsee helpoiten omatoimisesti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti varaatte itse lennot ja hotellit. Lennoissa lapsialennus ei ole kuin n. 20 %, mutta hotelleissa on lapsialennuksia ja jos lapsi nukkuu samassa sängyssä vanhempien kanssa, maksua ei peritä ollenkaan. Joka tapauksessa lisäsänky hinnat eivät kalliita ole.

Lennot Bankokiin  n.650 eur Finnairilla. Finnmatkat (Tuifly) lentää Phukettiin suoraan.  Itse suosittelen Bangkokin kautta lentämistä ja tutustutte myös siihen kaupunkiin :)

Bangkokista sitten pääsee Phukettiin halvalla AirAsialla tai Nokairilla, mutta Samuille lentää vaan Bangkokairways, eikä nekään mitään kalliita ole jos ajoissa varaa. Tai sitten voi lentää Airasialla Suratthaniin ja siitä lauttalla Samuille. Surathanin kentältä on bussikuljetus satamaan.

Molempiin kohteisiin pääsette lentämällä  Phukettiin . Phuketista pääsee autolla Khao Lakiin, mutta Samuille pitää lentää :)

Vierailija
2/4 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa saa kaksi lasta yhden hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaahan, ei thaimaaseen

Vierailija
4/4 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaahan, ei Thaimaaseen kuten ei myöskään Ahvenanmaaseen eikä Swazimaaseen :)