Sitä vaan että minä ja perheeni ei olla mitään sisäsiittoisia te sensijaan olette jättäkää meidät rauhaan tai teistä ilmoitetaan poliisille
Teidän touhut alkaa olla jo rikollisia ei teillä ole oikeutta tulla kertomaan tuntemattomalle ihmiselle mitä hän ja hänen perheensä on tai ei ole
On säälittävää ja sairasta diagnosoida tuntemattomia teillä ei ole todisteita eikä perusteluja
Teistä ilmoitetaan poliisille jos touhu ei pikkuhiljaa lopu
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tapaus tämä on ? ?
Mt-potilas. Laitoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tapaus tämä on ? ?
Tämä on se sama joka tänne vääntää sata typerää aloitusta joka päivä. Mt-potilas.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tapaus tämä on ? ?
Entinen Hokkajankkis, Karvosen Pena, Trollien Kuningas jne. ja nykyinen Pera55 joka suoltaa palstalle päivät pitkät toinen toistaan sakeampaa settiä. Yksinäinen mt-tapaus, jolle tämä palsta ja täällä spämmäily ainoa sisältö ja toisin kuin reaalielämässä, täällä saa huomiota, joskaan ei oman mielensä mukaista.
Pauliina, lopeta spämmäys. Juokse jo kantelemaan poliisille. Muista raportoida mitä poliisisetä sanoi.
Mikä tapaus tämä on ? ?