Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella mukava mies, mutta kertoi että kahdesti naimisissa ja

Vierailija
25.05.2014 |

kummallekkin ex vaimolle lapset..tuli heti sellanen että nyt peräännyn. En tiedä..harmittaa kun on todella kiva mies,mutta jotenkin tollanen että on 2 avioliittoa 34v ikään mennessä....onhan toki muitakin joilla useempi liitto takana ja kolmaskerta toden sanoo jne (jos nyt vaikka asiat menis niin pitkälle että tuosta joskus miehen ottaisin,tää nyt on tällästä lennokasta pohdiskelua)...mut äh,en tiedä...mitä ajattelette miehestä jolla 2 liittoa ja lapset kahdelle eri naiselle?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Sievisenkö olet tavannut? run Forest run!!!!!!!!!

Vierailija
2/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa sillä ei ainakaan tule olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis

Vierailija
4/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta lottovoitolta, mutta mistäs sitä tietää, eli voisin tapailla ihan hyvillä mielin. Mikäli mies ehdottaa naimisiinmenoa, stoppasisin kyllä :) Mutta seurustella voisin.

Vierailija
5/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lapsia? Haluaakohan mies jos on jo noin monta lasta elätettävänä.

Vierailija
6/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietin itsekkin että makselee 3 laselle elareita...huh ja itselläni on yksi ja mä haluaisin vielä 2 lasta...ja naimisiin..en ole koskaan ollut ja haluan löytää miehen jonka kanssa naimisiin jne,koko setti. AP

Vierailija
7/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 09:52"]No mietin itsekkin että makselee 3 laselle elareita...huh ja itselläni on yksi ja mä haluaisin vielä 2 lasta...ja naimisiin..en ole koskaan ollut ja haluan löytää miehen jonka kanssa naimisiin jne,koko setti. AP

[/quote]

En lähtisi

Vierailija
8/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nuorena on jo kahdesti lähtenyt kävelemään perheestä? En ottaisi.

Vierailija
9/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä aikamoinen tunnelman latistaja. Jo yksikin ex ja lapset saisi epäröimään, kaksi laittaisi kyllä melkoiset jarrut päälle.

Saattaisin kyllä jatkaa hetken seurustelua mutta muutaman asian haluaisin selvittää mahdollisimman pian:

1) Haluaako vielä lapsia?

2) Miten tapaa edellisiä lapsia? Kuinka usein? Miten puhuu heistä?

3) Mitä sanoo erojen syiksi? Miten puhuu existä?

4) Miten pärjää taloudellisesti?

Näistä seikoista saisin selville sen, kannattaako jatkaa edes seurustelua. Tuo ykköskohta olisi aika haasteellinen, jos itse haluaisin lapsia, koska mielestäni mies, jolla on jo lapsia sinne ja tänne, ei voi haluta lapsia lisää tai se olisi todella ajattelematonta ja typerää. Arvostaisin siis häntä enemmän, jos hän toteaisi, ettei tässä elämäntilanteessa ole halukas saamaan lapsia, mutta toisaalta se voisi olla itselleni myös kynnyskysymys. Mutta haluaisinko hankkia itse lapsia miehen kanssa, jolle kaikki on jo tuttua kauraa: yrittämiset, raskaudet, synnytykset. En usko, että haluaisin.

Uskon, että itse en jatkaisi seurustelua. Minulle ei riitä, että joku on mukava,, vaan arvopohjan täytyy olla samanlainen.

Vierailija
10/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pystyt luopumaan joistain omista haaveistasi niin sitten voisi onnistua... tiedätkö mikä edellisissä suhteissa meni pieleen

Vierailija
11/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasten hankinta ei enää ole millään tavalla ajankohtaista vaan haluaisitte ns vanheta kahdestaan (pitäen toki olemassa olevista lapsista huolta) niin sitten ehkä, mutta jos vielä lapsista haaveilet niin ei missään nimessä.

Vierailija
12/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes miettisi tuollaista vaihtoehtoa. Toki on ehkä hankalaa löytää lapseton 3-kymppinen, mutta kyllä yksi ex-emäntä lapsineen olisi jo riittävän monimutkaista.

Mieti nyt, siinä ois jo lapsia kolmelle äidille teidän perheessä, ja kahdelle isälle. Ja ehkä vielä yhteiset.. ou nou mikä säätö ja varmasti raha-asiat jatkuvasti tapetilla, mustasukkaisuuttaa (lasten ja aikuisten) jne jne. Ei!

Vierailija
13/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ennemmin kiinnostaisi mihin liitot ovat kaatuneet ja miten paljon osallistuu lastensa elämään.

Vierailija
14/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöäk. En ottaisi tollasta ukkoa. Mieluummin olisin yksin.  Voisi olla aika säätämistä, ja ruveta parille pentueelle vara-emoksi. En todellakaan!

Sitten jos vielä itse haluat omia lapsia...mutta jos tykkäät lapsista niin mikä jottei. 

Vierailija
15/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä lapsi edellisestä suhteesta, asuu meillä (+2 yhteistä) Kyllä voin sanoa että jo nyt on kamalaa vääntämistä niin elareista, kasvatuksesta kuin tapaamisista. En edes voi kuvitella millaista olis sun tilanteessa jossa 2 exää lapsineen ja suhteeseen hyppäisit. Itse en ikinä edes harkitsisi tän 5-vuoden vääntämisen jälkeen...elämä opettaa. (Mulla ja lapsella menee hyvin, mutta aikuisten kesken saa vääntää joka asiasta-.-)

Vierailija
16/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, voi olla narsisti! Jos mahdollista, soita jommalle kummalle exälle, tainkoita jostainnonkia selville erojen syyt. Mutta kannattaa miettiä, miksi niin ihana mies on jo kahden ex ja molemmilla lapsia. Usein narsistit tuppaavat tekemään heti lapsen, että saa naisen kiikkiin.

Tuntosarvet tarkkana nyt!

Vierailija
17/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla kiva ja hänellä voi olla myös se toinen puoli että on tosi kamala. Vikaa miehessä taatusti on. Kaksi kertaa eronnut ja ikää vasta 34v.

Jotenkin ymmärtäis jos oli 68v.

Vierailija
18/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustella voi, mutta älä mene naimisiin. Ei selvästikään ole avioliittotyyppiä. Voi olla siihen asti tosi ihana - kunnes mennään naimisiin ja tehdään lapsia... Exien näkemykset olisi tosiaan hyvä kuulla, mikä johti eroon. Toisaalta, jos alat seurustella hänen kanssaan tulet aika pian huomaamaan, miten on hoitanut erot exien kanssa, miten yhteistyö toimii, miten hoitaa lapsiaan jne. Se kertoo aika paljon ihmisesta, miten kypsästi tai kakaramaisesti asiansa hoitaa.

Vierailija
19/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei missään tapauksessa, jätä se sika. Tilanne olisi aivan toinen jos naisella sama tilanne, lapsia 2 eri äijän kanssa ja eronnut. Silloin hän olisi elämän ja sikojen miesten runtelema ja uuden miehen pitäisi hyväksyä kyselemättä tilanne.

Vierailija
20/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri löysi ihanan miehen, joka jo nuorena eronnut ja oli onnessaan ja ihmetteli, miten joku on niin ihana miehen päästänyt lähtemään. Mutta kun olivat olleet tarpeeksi kauan yhdessä, selvisi se nurja puoli: Mies oli humalassa väkivaltainen. Joi harvoin mutta kun otti, otti kunnolla ja nyrkit heiluivat. Selvinpäin kuulemma ihana. Lähti toisen iskun jälkeen.