Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella mukava mies, mutta kertoi että kahdesti naimisissa ja

Vierailija
25.05.2014 |

kummallekkin ex vaimolle lapset..tuli heti sellanen että nyt peräännyn. En tiedä..harmittaa kun on todella kiva mies,mutta jotenkin tollanen että on 2 avioliittoa 34v ikään mennessä....onhan toki muitakin joilla useempi liitto takana ja kolmaskerta toden sanoo jne (jos nyt vaikka asiat menis niin pitkälle että tuosta joskus miehen ottaisin,tää nyt on tällästä lennokasta pohdiskelua)...mut äh,en tiedä...mitä ajattelette miehestä jolla 2 liittoa ja lapset kahdelle eri naiselle?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toisessa avioliitossa ja molemmat avioliitot ovat kestäneet 10 vuotta. Molemmissa suhteissa mies on pettänyt 10 vuoden kohdalla. Molemmista suhteista on lapsi. Kun tätä ketjua lukee, niin näyttää siltä, että minun on jäätävä tämän toisen miehen puolisoksi, koska ei minua kukaan tervepäinen mies tule koskaan hyväksymään naisekseen. :( Kumpikaan mies ei ole kertonut, että minussa olisi mitään vikaa vaan miesten liha on niin heikko. Toinen vaihtoehto lienee se, että elän loppuelämäni yksin.

Vierailija
22/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:33"]

Kaveri löysi ihanan miehen, joka jo nuorena eronnut ja oli onnessaan ja ihmetteli, miten joku on niin ihana miehen päästänyt lähtemään. Mutta kun olivat olleet tarpeeksi kauan yhdessä, selvisi se nurja puoli: Mies oli humalassa väkivaltainen. Joi harvoin mutta kun otti, otti kunnolla ja nyrkit heiluivat. Selvinpäin kuulemma ihana. Lähti toisen iskun jälkeen. 

[/quote]

Samasta syystä olen eronnut, meillä yksi lapsi ja miehellä myös toinen lapsi eri naisen kanssa josta siitäkin eronnut. Pidetääs siskot yhtä ja varoittakaamme uusia näistä eksistämme.. (itse olisin ollut erittäin kiitollinen jos joku olisi minulle kertonut miehen ongelmista jo aluksi..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin suoraan asiasta koska asia on iso,tosi iso mulle. kerroin että itse kun en ole naimisissa ollut ja haluaisin vain kerran elämässä sen tehdä..mies sanoi että tekivät hätiköityjä päätöksiä,liian nopeasti etenivät ja että hänen kohdallaan valitettavasti unelma siitä että avioituisi vain kerran ei toteutunutkaa,mutta joskus asiat elämässä menee näin.kuulemma tullut varovaiseksi ja oppinut itsestäänkin paljon. Lapsia hän tapaa säännöllisesti. existä ei vielä ole rumasti puhunut,mutta saas nähdä..ei edes siis seukata ja koko juttu on aivan alkutekijöissään,onneksi. en tiedä...osasi hienosti selittää asiaa jne mutta silti....jotenkin...ap

Vierailija
24/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että tekee hätiköidyn päätöksen kerran ja oppii siitä mutta että toistekin?

Jotenkin tuntuu ihmiseltä joka kulkee tuulella.

Vierailija
25/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin äkkiä karkuun! Yhdessä ex- puolisossa on tarpeeksi kestämistä, saati kahdessa... Ja uusperhekuvio ei muutenkaan ole helpoin laji. Molemmat ex muijat kynii vielä rahat pois tältä lasten isältä, joten ei kovin häävi elämä luvassa.

Vierailija
26/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten miehessä ei ole sen kummempaa "vikaa":

Itse olen miehen kanssa naimissa, joka on eronnut kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla erosi naisesta, joka oli se ensimmäinen tyttöystävä. Molemmat olivat niin nuoria ja kokemattomia naimisiin mennessä. Suhde oli tyypillinen ensimmäinen seurustelusuhde (ei lapsia),jossa naimisiin ei vaan yksinkertaisesti olisi pitänyt mennä. Kummassakaan ei ollut mitään vikaa, homma olisi varmasti toiminut jos olisivat tavanneet myöhemmässä elämänvaiheessa.

Toisella kerralla mies meni naimisiin täysin eri kulttuurista tulleen naisen kanssa. Rakastuivat salamannopeasti Ja saivat lapsen. suuret kulttuurierot johtivat eroon ja nainen on todella erikoinen ja hankala. tämä nainen oli ollut naimisissa myös aiemmin ja naisen exex-mies kertoi samanlaisia asioita naisesta (nykyisin mieheni on hyvä tuttu tuon  exex-miehen kanssa:) )

noh, minä juuri mietin näitä asioita, että voi luoja, jo kaksi kertaa naimisissa ja olisi varmaan syytä kiertää mies kaukaa. Hyvä, etten tehnyt mitä järki käski tekemään: olemme olleet vuosia yhdessä, menimme naimisiin ja mies on huipputyyppi ja mahtava isä, parempaa ei voisi kuvitella.

tulipas pitkä vuodatus.

Vierailija
27/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 jatkaa: mutta selvitä kuitenkin tarkkaan miehen taustat. Uusperhekuvio ei ole helppo, saati jos lapsia kahden eri exän kanssa;)

Vierailija
28/28 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi, ellei olisi poikkeuksellisen painavat syyt eroon, luokkaa pettävä, ryyppäävä tai väkivaltainen vaimo. Kyllä mokata saa, mutta ei samaa mokaa kahta kertaa. Ja 34 on tosi nuori olemaan kolmannella kierroksella.