Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vaikeus laueta

Vierailija
17.04.2014 |

Mitä syitä voisi olla miehen vaikeuteen laueta. meillä on seksiä säännöllisesti, noin 3-6 kertaa viikossa. Joskus mies laukeaa "melko helpostikin"( alle puolessa tunnissa). Joskus taas ei laukea ollenkaan. Kun mennään tietyn pisteen yli, se ei enää onnistu. Mies kiihottuu helposti ja on "heti valmis" seksiin. Alkuun hän on hyvin kiihottunut, mutta sitten ikään kuin voimat menevät. Parhaillmillaan laukeaa yhdynnässä( minä päällä), joskus suuseksillä, jos vaikeaa itse runkaten. Mutta sitten on niitä päiviä, ettei laukea ollenkaan. Missä syy? Apuja?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:32"]Mitä syitä voisi olla miehen vaikeuteen laueta. meillä on seksiä säännöllisesti, noin 3-6 kertaa viikossa. Joskus mies laukeaa "melko helpostikin"( alle puolessa tunnissa). Joskus taas ei laukea ollenkaan. Kun mennään tietyn pisteen yli, se ei enää onnistu. Mies kiihottuu helposti ja on "heti valmis" seksiin. Alkuun hän on hyvin kiihottunut, mutta sitten ikään kuin voimat menevät. Parhaillmillaan laukeaa yhdynnässä( minä päällä), joskus suuseksillä, jos vaikeaa itse runkaten. Mutta sitten on niitä päiviä, ettei laukea ollenkaan. Missä syy? Apuja?

[/quote]

Syökö masennuslääkkeitä? Tai erektiolääkkeitä? Niitä syödessä ei meinaa laueta millään, se voi muuttua täysin mahdottomaksi.

Voi olla muitakin syitä, miehillä on orgasmivaikeuksia kuten naisillakin.

Vierailija
2/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö masennuslääkettä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin kaipaa esileikkiä. Etkö voisi imeä häntä ja aloittaa yhdyntää sitten kun miehestäsi alkaa tuntua että tuleminen on lähellä. Usein naiset eivät edes koske miehen penikseen sängyssä jollei mies tätä itse pyydä.

Vierailija
4/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin kaipaa esileikkiä. Etkö voisi imeä häntä ja aloittaa yhdyntää sitten kun miehestäsi alkaa tuntua että tuleminen on lähellä. Usein naiset eivät edes koske miehen penikseen sängyssä jollei mies tätä itse pyydä.

Vierailija
5/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:39"]Syö masennuslääkettä. ap

[/quote]

Sitten se johtuu niistä. Se on erittäin yleinen sivuoire. Kun itse söin masennuslääkkeitä menetin täysin kykyni laueta, en pystynyt siihen vaikka kertaakaan vaikka olisin kiihottunut ja seksiä olisi jatkunut vaikka kuinka pitkään. On myös tapauksia joissa masennuslääkkeet ovat vieneet kyvyn laueta pysyvästi. Useimmissa tapauksissa se on väliaikaista ja orgasmit palaavat lääkkeiden lopettamisen jälkeen. Minulla kyvyttömyys laueta vaikutti osaltaan siihen, että lopetin masennuslääkkeet kokonaan.

Vierailija
6/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on esileikkiä, ja kosken miehen penikseen.

Ehkä tämä johtuu sitten niistä lääkkeistä. Mitä lääkettä käytit 6?

Mun mieheni kyllä laukeaa useimmiten, tosin ei kovinkaan helposti. ap

Vierailija
7/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat vaan miestä. Ei miehille ennenkään ole hyväksytty pienintäkään epäonnistumista seksielämässä. Jos ei tule, seiso tai osaa, niin julkisen häpäisyn kautta äijä vaihtoon.

Vierailija
8/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyytyväinen meidän seksiin, se on ihanaa. Mutta surettaa miehen puolesta vaan. ap

Vierailija
9/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mun miehellä oli tota samaa masennuslääkkeitten kanssa. Ei kyllä muutenkaan laukea mitrnkään helposti, mutta silloin oli ihan mahdotonta.

Vierailija
10/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:25"]Kyllä meillä on esileikkiä, ja kosken miehen penikseen.

Ehkä tämä johtuu sitten niistä lääkkeistä. Mitä lääkettä käytit 6?

Mun mieheni kyllä laukeaa useimmiten, tosin ei kovinkaan helposti. ap

[/quote]

Useammanlaisia, SSRI- ja SNRI-lääkkeitä. Hiukan erilaiset sivuoireet kaikissa mutta kaikilla oli jonkinlainen vaikutus seksuaalisuuteen. Niiden aiheuttamat orgasmivaikeudet (viivästynyt orgasmi tai orgasmin katoaminen kokonaan) ovat niin yleisiä, että masennuslääkkeitä saatetaan käyttää jopa ennenaikaisen siemensyöksyn hoitamiseen.

Jos googlaat "masennuslääkkeet ja siemensyöksy", löydät lisää vastauksia. Olen sataprosenttisen varma, että kyse on masennuslääkkeistä, siis aivokemiallisesta ongelmasta, johon valitettavasti esileikki, stimulointi yms. eivät kauheasti vaikuta. Sen kanssa on vain opittava elämään tai, kuten minä, luovuttava lääkkeistä.

Vierailija
11/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:39"]

Syö masennuslääkettä. ap

[/quote]

Miten pässi täytyy naisen olla, jos päättää elää mielisairaan ihmisen kanssa? Hyviä miehiä on vapaana paikat täynnä, joten saisit varmasti paljon parempaakin.

Vierailija
12/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole mielisairas vaan ihan tavallinen ihminen. Lääkitys ei tee hänestä yhtään huonompaa ainakaan mun silmissäni. Hän on herkkä ja ajattelevainen. Ja ikävä kyllä juuri tämmöiset ihmiset ottavat jotkut asiat elämässä niin rankasti, että lääkitystä tarvitaan. Mun mielestä voisi jo lopettaa ne. ap

Vierailija
13/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lääkkeitä ei olisikaan niin tarvitseeko tuommoisesta muka tehdä joku ongelma sitten? yleensä laukeaa aina ei, oli sitten mies tai nainen. Big deal, onhan se mukavaa siitä huolimatta.

Vierailija
14/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se toisinaan aika raskasta hommailla tunti ja sit toinen ei edes laukea. ap

Vierailija
15/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:39"]Syö masennuslääkettä. ap

[/quote]

Sitten se johtuu niistä. Se on erittäin yleinen sivuoire. Kun itse söin masennuslääkkeitä menetin täysin kykyni laueta, en pystynyt siihen vaikka kertaakaan vaikka olisin kiihottunut ja seksiä olisi jatkunut vaikka kuinka pitkään. On myös tapauksia joissa masennuslääkkeet ovat vieneet kyvyn laueta pysyvästi. Useimmissa tapauksissa se on väliaikaista ja orgasmit palaavat lääkkeiden lopettamisen jälkeen. Minulla kyvyttömyys laueta vaikutti osaltaan siihen, että lopetin masennuslääkkeet kokonaan.

[/quote]

Masennuslääkkeet ovat varmasti joukkoraiskareiden salainen ase...

Vierailija
16/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaikeuksia saada orgasmi. Vedän käteen kikkeliä mutta kestää jopa viikon että saan orgasmin. Katson naisten kuvia vetäessä käteen. Haluan saada orgasmin jo aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme