Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unien tulkitsija tulkitsee unianne hetken :)

Vierailija
24.05.2014 |

Ja malttakaa, kirjoitan puhelimella :)

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/42 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortin jälkeen näin unen jossa olin jonkun ihmisjoukon kanssa metsässä. sitten tuli joku iso ja ruma (muistutti jotain zombia) mies joka teurasti porukkaa jollain kirveellä. juoksin pakoon ja se meinasi saada minut kiinni mutta muutuin perhoseksi. kai sitten pääsin pakoon. muistan seb vieläkin koska pelotti aivan törkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni: multa oli hakattu kirveellä iso pala päästä pois.

Tuntui että se tekijä oli mies joka asui kanssani.

Siis unessa.

Vierailija
4/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäät revontulet taivaalla. Jäi mieleen kun en ole semmoisista aiemmin uneksinut. En ole nähnyt valveillakaan.

Vierailija
5/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:09"]Uni: multa oli hakattu kirveellä iso pala päästä pois.

Siis unessa.

[/quote]

Asutko avoliitossa? Suunnitteletko yhteenmuuttoa vai kartatko aihetta? Saattaisiko sinulla olla ennakkoluuloja asian suhteen, tuntuuko että reviirillesi tullaan väkisin? Viihdytkö paremmin yksin?

Ap

Vierailija
6/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näen usein unia ihmisistä, joiden kanssa en halua olla tekemisissä (exä, entinen ystävä jonka kanssa laitoin välit poikki)?

Vierailija
7/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita unia, missä olen hirvittävän rakastunut johonkin naiseen ja olen itse kaiketi mies. Oikeasti olen 100% heteronainen.

Vierailija
8/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita unia, missä olen hirvittävän rakastunut johonkin naiseen ja olen itse kaiketi mies. Oikeasti olen 100% heteronainen.

Vierailija
9/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:09"]Uni: multa oli hakattu kirveellä iso pala päästä pois.

Siis unessa.

[/quote]

Asutko avoliitossa? Suunnitteletko yhteenmuuttoa vai kartatko aihetta? Saattaisiko sinulla olla ennakkoluuloja asian suhteen, tuntuuko että reviirillesi tullaan väkisin? Viihdytkö paremmin yksin?

Ap

[/quote]

En asu avoliitossa enkä ole muuttamassa yhteen.

Tietysti tarvitsen reviiriä.

Vierailija
10/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:12"]Värikkäät revontulet taivaalla. Jäi mieleen kun en ole semmoisista aiemmin uneksinut. En ole nähnyt valveillakaan.

[/quote]

Voisin sanoa, että tunnet itsesi voimakkaaksi ja menestyksekkääksi. Oletko saavuttanut juuri jotain mahtavaa?

Ap

Vierailija
11/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:12"]Värikkäät revontulet taivaalla. Jäi mieleen kun en ole semmoisista aiemmin uneksinut. En ole nähnyt valveillakaan.

[/quote]

Voisin sanoa, että tunnet itsesi voimakkaaksi ja menestyksekkääksi. Oletko saavuttanut juuri jotain mahtavaa?

Ap

[/quote]

En..oikeastaan päin vastoin. Mutta haluaisin kyllä olla voimakas ja menestyksekäs.

Vierailija
12/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin uni, jossa adoptoin vauvan. Seuraavana yönä unessa paloi naapurin talo ja auton katolla paloi ruohonleikkuri.

Vierailija
13/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:14"]Miksi näen usein unia ihmisistä, joiden kanssa en halua olla tekemisissä (exä, entinen ystävä jonka kanssa laitoin välit poikki)?

[/quote]

Ajattelet heitä edelleen ja alitajuntasi tuo unissa esille ne tukahdetut tunteesi, joita yrität kätkeä ja unohtaa. Muistele enemmän unien tapahtumia, ehkä sinulle avautuu unen merkitys selvemmin.

Ap

Vierailija
14/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten näin paljon unia kissoista, jotka purivat (nimenomaan purivat, eivätkä raapineet). Kissa liitetään naiseuteen, mutta mitä lie pureminen sitten tarkoittaa...

Vierailija
15/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin pulkalla kahden (lapsen kanssa) oli pimeää,laskettiin autotien vasenta reunaa ja musta iso auto tönäisi pulkkaa,lapset kaatuivat auto kaasutti pois,kukaan ei vahingoittunut... :o outo tunne jäi!

Vierailija
16/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matoja tuli ihosta. Kammottava uni.

Vierailija
17/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:17"]Ensin uni, jossa adoptoin vauvan. Seuraavana yönä unessa paloi naapurin talo ja auton katolla paloi ruohonleikkuri.

[/quote]

Naapurin palava talo symboloi sinua. Vauvan adoptointi voi olla toiveajattelua lapsesta ylipäätään tai vaan sattuma-uni, eli uneen on liittynyt asioita sieltä täältä mitä olet päivän mittaan kuullut, nähnyt tai ajatellut

Ap

Vierailija
18/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että olen kahden pienen pojan äiti. Minulla on 1v poika ja en ehkä iän vuoksi enää voi saada lapsia. Ennen poikaani en koskaan nähnyt unia että saan lapsen.  

Vierailija
19/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt useamman kerran unessa alkumatkassa tai nousussa lentokoneessa ja koneeseen tulee vika, kone tippuu tai olen varma, että kone tippuu. Herään tai uni muuttuu, koska pelkään. Mitä tarkoittaa?

Viime yönä olin useiden erilaisten hajuvesipullojen ympäröimä, ja tuoksuttelin niitä uteliaana. :) ?

Vierailija
20/42 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni: ikkunan takana pihalla oli lehmiä ja yksi hevonen, nämä siis tuijottivat sisälle kun aukaisin verhot. Hevonen on takana ja jos oikein muistan punaruskea.