Saatko enemmän huomiota laihdutuksen jälkeen?
Ja kuinka suhtaudut siihen? Itse olen hiljattain laihtunut 20kg ja olen todella hämilläni kaikesta saamastani huomiosta (etenkin baarissa). En tiedä kuvittelenko vaan kaiken, vai johtuuko tämä vain parantuneesta itsetunnostani, eikä niinkään ulkonäöstä? Minua jotenkin masentaa, että vasta nyt kelpaan miehille. 20 kiloa sitten kukaan ei edes vilkaissutkaan minua.. Ehkä pidin läskejäni jonkinlaisena suojamuurina?
Hmm, en tiedä edes miksi tein tämän keskustelun, kai halusin vain pohtia asiaa:--D
Kommentit (8)
Mitä kapoisempi vyötärö, sen viehättävämpi nainen. Kunhan ei yhtä kapea ole muistakin kohdista.
Kaikki lähtee siitä että on itse tyytyväinen itseensä. Lihavat ja laihat voi näyttää hyvältä jos vaan osaa pukeutua oikein
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 08:04"]Kaikki lähtee siitä että on itse tyytyväinen itseensä. Lihavat ja laihat voi näyttää hyvältä jos vaan osaa pukeutua oikein
[/quote] mutta vain lihaksikas on seksikäs myös ilman vaatteita!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 08:05"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 08:04"]Kaikki lähtee siitä että on itse tyytyväinen itseensä. Lihavat ja laihat voi näyttää hyvältä jos vaan osaa pukeutua oikein
[/quote] mutta vain lihaksikas on seksikäs myös ilman vaatteita!
[/quote]
Totta :D miehillä ainakin. Toki naisillakin mutta liika on aina liikaa
Laihduin noin kaksvitosena yli 20 kiloa oltuani koko nuoruuteni ylipainoinen. Luulin aina, että jos vain olisin laiha, kaikki olisi paremmin. Mutta minua ei lähestytty baarissa sen useammin ja ura ei lähtenyt tuosta vain humpsis nousuun. Minulla kesti kauan tottua uuteen hoikkaan ulkonäkööni. Ehkä siinä syy.
Kyllä muutos on selkeä jo -5kg jälkeen. Karua mut miehet tykkää hoikista naisista.