Unien tulkitsija tulkitsee unianne hetken :)
Kommentit (42)
Toistuvia painajaisia hirvittävistä ukonilmoista, jotka tulevat hetkessä päälle, salamat lyövät ympärilla tehden maahan "railoja", makaan maassa mahdollisimman pienenä ja toivon ettei salama lyö minuun.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:17"]Vuosia sitten näin paljon unia kissoista, jotka purivat (nimenomaan purivat, eivätkä raapineet). Kissa liitetään naiseuteen, mutta mitä lie pureminen sitten tarkoittaa...
[/quote]
Unessa kissat liitetään naiseuteen, mutta vieläkin tarkemmin kuukautisiin, ovulaatioon ja raskauteen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:18"]Menin pulkalla kahden (lapsen kanssa) oli pimeää,laskettiin autotien vasenta reunaa ja musta iso auto tönäisi pulkkaa,lapset kaatuivat auto kaasutti pois,kukaan ei vahingoittunut... :o outo tunne jäi!
[/quote]
Unen pääkomponentti edustaa aina minuutta, tässä unessa se on pulkka. Kenties kiireinen perhe-elämä stressaa sinua, auton tönäisy saattaa merkitä sitä, että pysähdy hetkeksi.
Ap
En ole ennen nähnyt unia että olisin raskaana, en vaikka vauvakuume onkin ajoittain ollut kova. Nyt viimeisten kolmen viikon aikana olen nähnyt unia keskenmenoista ja siitä että olisin raskaana ehkä 2-3 kertaa. Mitä tämä merkitsee?
Asun unessa mieheni kanssa vanhemmillani, ja yhtäkkiä ex poikaystäväni ilmoittaa myös muuttaneensa vanhemmilleni asumaan. Lähdeb ex poikäystäväni kanssa ostoskeskukseen, mutta tiedän odottavani lasta nykyiselle miehelleni. Yhtäkkiä vauva syntyy keskelle katua, ja olen aivan kauhuissani koska raskaus on vasta alussa. Vauva selviää ilman ongelmia. Mieheni ryntää paikalle kiukkuisena, exä käyttäytyy kuin lapsi olisi hänen. Tässäkohtaa aina herään, olen nähnyt unen usein.
Olen nähnyt lukuisia kertoja painajaisia jossä nykyinen poikaystäväni jota rakastan, on muuttunut ex-poikaystäväkseni jota vihaan ja halveksun, ja joka kohteli minua tosi pahasti( oli väkivaltainen yms.) ja sen jälkeen kun huomasin että nykyiseni onkin exäni, olen järkyttynyt ja jättänyt hänet, sillä en halua seurustella exäni kanssa. Ja sitten olen ihan kamalan surullinen sillä tuntuu että olen vain kuvitellut kaiken nykyiseni kanssa, eikä häntä ole ollut olemassakaan :(
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:22"]Näin unta että olen kahden pienen pojan äiti. Minulla on 1v poika ja en ehkä iän vuoksi enää voi saada lapsia. Ennen poikaani en koskaan nähnyt unia että saan lapsen.
[/quote]
Alitajunnan toiveita
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:18"]Menin pulkalla kahden (lapsen kanssa) oli pimeää,laskettiin autotien vasenta reunaa ja musta iso auto tönäisi pulkkaa,lapset kaatuivat auto kaasutti pois,kukaan ei vahingoittunut... :o outo tunne jäi!
[/quote]
Unen pääkomponentti edustaa aina minuutta, tässä unessa se on pulkka. Kenties kiireinen perhe-elämä stressaa sinua, auton tönäisy saattaa merkitä sitä, että pysähdy hetkeksi.
Ap
[/quote]
kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:22"]Olen ollut nyt useamman kerran unessa alkumatkassa tai nousussa lentokoneessa ja koneeseen tulee vika, kone tippuu tai olen varma, että kone tippuu. Herään tai uni muuttuu, koska pelkään. Mitä tarkoittaa?
Viime yönä olin useiden erilaisten hajuvesipullojen ympäröimä, ja tuoksuttelin niitä uteliaana. :) ?
[/quote]
Et ehkä uskalla panostaa johonkin asiaan täysillä, pelkäät epäonnistumisia?
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:06"]Ja malttakaa, kirjoitan puhelimella :)
[/quote]
Löysin avaimen. Menin sisään tuntemattomaan taloon joka täynnä kenkiä! Sovitin niitä upeita mut liian pieniä...kuulen kun ovi avataan en saa kenkää irti ja omistaja katsoo mua hölmistyneenä. Keksin selityksen: tulin koska poikani lentää huomenna saksaan....apuaaaa
Näin unta joutsenista jotka yhtäkkiä syöksyivät täysillä alas lampeen uimaan. Katsoin niitä lapseni kanssa ja sanoin että eikö ole jännä miten noin kauniilla linnuilla on noin ruma ääni. Ne siis kaakattivat kovasti. Unessa oli jotenkin rauhallinen, mutta odottava, epävarma tunne.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:06"]
Ja malttakaa, kirjoitan puhelimella :)
[/quote]
Jostain syystä näen todella seksuaalis-viritteisiä unia aviomieheni parhaasta ystävästä. Tuon miehen avopuolison ja minun välillä on eripuraa, emme suoranaisesti tappele, emme vain pidä toisistamme.
Nuo unet ovat häiritseviä, koska en ole nähnyt tuota ihmistä pitkään aikaan, emme puhu hänestä emikä ole ihastunut häneen. Kuitenkin niissä unissa minun ja hänen välillä on todella voimakas seksuaalinen jännite, pelkkä hipaisu tuntuu oragmilta..
Moni on kyllä sanonutm että olen tuon ihmisen kanssa todella samanlainen, mutta nuo unet ihmetyttävät. Miehen kanssa seksielämä toimii, kumpikaan ei petä ja kaikki on hyvin. Nuo unet ovat todella todentuntuisia ja vähän pelkään että olen nolona kun seuraavan kerran näen tuon miehen..
niin siis mitä nuo voisivat tarkoittaa? En oikein saanut kirjoista vastausta.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:09"]Uni: multa oli hakattu kirveellä iso pala päästä pois.
Tuntui että se tekijä oli mies joka asui kanssani.
Siis unessa.
[/quote]
Asutko avoliitossa? Suunnitteletko yhteenmuuttoa vai kartatko aihetta? Saattaisiko sinulla olla ennakkoluuloja asian suhteen, tuntuuko että reviirillesi tullaan väkisin? Viihdytkö paremmin yksin?
Ap
[/quote]
Tässähän oli vain kysymyksiä. ..
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:06"]
Ja malttakaa, kirjoitan puhelimella :)
[/quote]
Jostain syystä näen todella seksuaalis-viritteisiä unia aviomieheni parhaasta ystävästä. Tuon miehen avopuolison ja minun välillä on eripuraa, emme suoranaisesti tappele, emme vain pidä toisistamme.
Nuo unet ovat häiritseviä, koska en ole nähnyt tuota ihmistä pitkään aikaan, emme puhu hänestä emikä ole ihastunut häneen. Kuitenkin niissä unissa minun ja hänen välillä on todella voimakas seksuaalinen jännite, pelkkä hipaisu tuntuu oragmilta..
Moni on kyllä sanonutm että olen tuon ihmisen kanssa todella samanlainen, mutta nuo unet ihmetyttävät. Miehen kanssa seksielämä toimii, kumpikaan ei petä ja kaikki on hyvin. Nuo unet ovat todella todentuntuisia ja vähän pelkään että olen nolona kun seuraavan kerran näen tuon miehen..
niin siis mitä nuo voisivat tarkoittaa? En oikein saanut kirjoista vastausta.
[/quote]
herranjestas mikä määrä kirjoitusvirheitä. Anteeksi. Toivottavasti saat selvää.
Näen unia, missä lapseni tipahtaa parvekkeelta alas ja kuolee. Samana yönä lapseni oli nähnyt unta, että zombi oli tönäissyt hänet alas parvekkeelta :/ Olen myös nähnyt unta, että takimmaiset(ei viisaudenhampaat, ylhäältä ja alhaalta) hampaani murenevat suusta :/
Näen usein unta, että olen lähdössä kotiin matkalta. Yritän epätoivoisesti pakata mutta tavaraa on niin paljon, etten millään saa kaikkea mukaan. Tavaraa löytyy aina vaan lisää ja lisää ja on kiire, olen paniikissa. Mistä on kyse?
äitini sanoi minua rumaksi, joten lähdin noin viidenkymmenen tuttuni kanssa maanpakoon tsernobyliin. siellä hajotimme kerrostalosta hissejä.
Kiinnostaa mitä on mahtanut merkitä, kun lapsena näin useasti saman unen:
Talomme edessä olevasta pienestä omenapuusta roikkui kultainen linnunhäkki, jonka sisällä oli aikuinen mies. Mies oli väriltään haalean vihreä, ja hänellä oli verestävät silmät. Mies ei puhunut mitään, ja oli aavistuksen pelottava. Sama mies, samassa unessa oli myös istumassa sikiö asennossa, talomme kellari kerroksessa sijaitsevassa saunassa. Sauna oli pimeä ja mies istui ylälauteella nurkassa.
Unista on kulunut 20 vuotta, mutta muistan ne vieläkin hyvin.
Näin unta, että synnytin kaksoispojat. Se oli tavallaan kiva uni ja tavallaan kauhean pelottava uni