Onko joku julkkis yrittänyt iskeä sinua?
Kommentit (170)
Ensinnäkään Tauski ei oo koskaa hakannu sen vaimoja.Tauski on kiltti mies.Ja Jussi Rainio ei seksiä harrastas kenen kanssa vaan vaikka se onki aikamoinen flirttailija ja on mulle flirttaillu monesti keikoille
Meghan Marklen kanssa harrastettiin villiä seksiä ruotsinlaivalla.
M56
Jaa , tämmöinen ketju, mun kokemus on vähän vanhempaa lajia
Enpä nyt tiedä kuka pokas ja kenet, mutta Suomen Dolly Pardon, Helinä Ilkka pyysi mukaansa Jyväskylän Palokkaan. Oli kaksi hyvää syytä lähteä :)
Yks hyvä kaveri oli Naapurinvaaralla järjestysmiehenä, ja illan tähti Paula Koivuniemi pyysi häntä viemään illan päätteeksi hotelliin Kajaaniin. Matti se pääsi yökyläänkin.
Hjallis Harkimo :D
Ivan Puopolo :D
Curt Lindström :D
Yhteen hairahduin ja pettymys oli suuuuri :D:D:D
Kokoomuksen Playboy Kanerva kun olin nuori tyttö
Olin New Yorkissa pitämässä pari viikkoo, tai pari kuukautta hauskaa ja Scott Disick baarissa bärintiskillä yritti. Puristi jopa persettäkin siis.:XD
Kauko Röyhkä minua, en lämmennyt vaikka kuinka kertoi että olen kuin Almodovarin leffasta (silloin oli musta tukka yms.)
Henry Saari lähetti Facessa viestiä.
Tomi Metsäketo tietty.
Jyrki69. Kertoi miten heti huomasi että minäkin olen vampyyri. Naurahdin muttei natsannut silti.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:19"]Joskus nuoruudessa, kauan kauan sitten, Jussi Lampi pyysi jatkoille illanvieton jälkeen. En mennyt.
Sama juttu, joskus -90luvun puolessavälissä. En mennyt, olin parikymppinen ja Lampi silloin mielestäni ikäloppu, ainakin olemukseltaan ja tuppautui ikävästi. H. Saari yritti samoihin aikoihin, tosin yritti kai kaikkea vielä hiukan liikkuvaa. En mennyt silloinkaan. Jotenkin pelotti päällekäyvät äijänkäkkyrät.
Samat herrat 90-luvulla yrittivät - myös Ile ja Hjallis :D - ketä nättiä blondia ei olisi?
Lisäksi Manalassa ja Hesperiassa on nähty kaikenlaista... :D niistä vaietaan visusti.
On näitä ketjuja ollut ennenkin.