Onko joku julkkis yrittänyt iskeä sinua?
Kommentit (170)
:D Ai kamala, mua vai? :D Täällä perähikiälläkö? :D
Joskus nuoruudessa, kauan kauan sitten, Jussi Lampi pyysi jatkoille illanvieton jälkeen. En mennyt.
Onhan noita muutama ollut Helsingin yöelämässä vuosia sitten, kun olin nuori ja kaunis. En toki nimiä ala luettelemaan.
Tommi Läntinen :D Olen noin 25 vuotta häntä nuorempi, en todellakaan lähtenyt!
Monikin, mutta mä en valitettavasti ole ollut kiinnostunut heistä siinä mielessä...
Jussi Parviainen. En kerro lähdinkö:D
Jääkiekkoilija Kimmo Timonen. Epätoivoisesti. Oli silloin jo naimisissa, juhlat erään arvokisaturneen jälkeen 90-luvun lopulla. Aluksi ihan kivaa, tanssittiin ja oli tosi herrasmies yms. mutta lopulta lähinnä säälittävää. No, en lähtenyt,todellakaan.
Aamulla samassa koneessa Suomeen oli hieman vaivautunut tunnelma.
Julkkisten on varmaan kiva lukea näitä keksittyjä pakkikertomuksia.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:41"]Julkkisten on varmaan kiva lukea näitä keksittyjä pakkikertomuksia.
-Mies 29v-
[/quote]
Ei sun tarvitse purkaa tota sun pahaa oloa joka ketjuun, vaikket sä naista saakaan.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:41"]Julkkisten on varmaan kiva lukea näitä keksittyjä pakkikertomuksia.
-Mies 29v-
[/quote]
Ei sun tarvitse purkaa tota sun pahaa oloa joka ketjuun, vaikket sä naista saakaan.
[/quote]Kommenttisi ei liittynyt aiheeseen.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:54"]
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]Kommenttisi ei liittynyt aiheeseen.
-Mies 29v-
[/quote]
Niin, ei toi sunkaan. Tässä kun ei kysytty miltä julkkiksista mahtaa tuntua.
yksi naimisissa oleva maajoukkuekiekkoilja, pussailinkin sen kanssa, mutta siinäpä se. ei kiinnostanut.
Aika moni joka pyöri 80-luvulla Adlonissa kohtasi Hjalliksen, joka yritti aika monia. Ja Kanervan Ilen kanssa meni yksi ilta mutta se iski mun kaverin, onneksi. Tämä oli jo 90-luvulla.
Idols voittaja Martti Saarinen... Ja useaan kertaan....
Cheek joskus 2000-luvun alussa ennen, kun oli kuuluisa. Ei kiinnostanu kun varattu olen edelleenkin saman miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:09"]"Räppäri" Paleface. Sekä Henry Saari. :D :D Kummallekaan en lämmenyt..
Äitiäni on yrittänyt pokata Neon 2 laulaja, Jussi Rainio. Harrastivat seksiä. :D
[/quote]
Kyllähän horomamasi pokaus sitten onnistuikin :-)