Onko joku julkkis yrittänyt iskeä sinua?
Kommentit (170)
Axl Smith, ei kiinnostanut, ärsyttävä ukko...
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 01:31"]
Pietari, vähän sen jälkeen kun oli kieltänyt Jeesuksen kolmesti. Sillä oli siitä morkkis ja haki kai siks vähän lohtua. En sit lähteny ku se jauho siitä Jeesuksesta viinipäissään.
[/quote]
aika paha...D
Heidi Klum pyysi tanssimaan saksalaisessa yökerhossa ja yritti iskeä. Kieltäydyn kohteliaasti.
Nick Curran keikan jälkeen. Lämpenin, vietettiin pari päivää yhdessä. Oli tosi mukava mies.
Teuvo Hakkarainen, kaksi kesää sitten kesätyöpaikallani. Oli kännisshä kuin käki (ylläri) keskellä arkipäivää. Itse olin 21 v, en lämmennyt.
Yksi Haloo Helsingin jätkistä. En lämmennyt muuten kuin juttukaveriksi. Mukava heppu.
Eräs suomalainen julkku laivalla vuosia sitten. Oli kyllä hyvä juttukaveri jutusteltiin muutama vuorokausi. No sitten istuttiin tanssilavan vieressä ja tuo pyysi minua tanssimaan, en lähtenyt kun en tanssi. Siitä tuo suutahti ja haki jotain miestä tanssiin, on itsekin mies. Silloin mulla välähti että taitaakin olla homo koko heppu. Aika kiva erikoinen tyyppi ja hauskaa oli, hän oli yhden bändin kanssa eestaas matkalla, työasioita. Ihan jutustelutasolla vain homma meni. No myöhemmin törmäsin häneen..oli mennyt naimisiin ja muutama lapsikin oli. Nyt luulen on eronnut, en tiedä veikö homous sittenkin voiton, ei kai ole julkisesti missään kuulutettu.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 12:15"]
On, ja yllättäen Jussi Lampi, oikeasti :D
Tapahtui joskus 90-luvulla silloisessa Havanna-baarissa.
[/quote]
Höh. Minulle se vain hymyili. :(
Tauski yritti täyttäessäni 19v. Vieläkin hänen numeronsa on tallessa. Ei kyllä kiinnostanut / eikä kiinnosta. Nykyään olen 20v. Lähetteli Facebookissa viestejä ym pyysi soittamaan ja ehdotti näkemistä joskus keikalla. Valitettavasti oma Facebook profiili vaihtunut ja viestit sen mukana..
Joskus aikoja sitten kuvakkeessa reckless loven rumpali Hessu max yritti pyysi Tampereelle, en mennyt. Enkä Lämmennyt.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:58"]Heidi Klum pyysi tanssimaan saksalaisessa yökerhossa ja yritti iskeä. Kieltäydyn kohteliaasti.
[/quote]
En usko. :D Miksi olisit antanut pakit?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 01:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 01:40"] Kappas, Jussi Lampihan se taas tässäkin ketjussa. :D
[/quote]
Ehtiäväinen kaveri?
[/quote]
:D Ehtiväinen ja Elähtäväinen. Molempia oikein isolla suuttimella!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:31"]
:D Ehtiväinen ja Elähtäväinen. Molempia oikein isolla suuttimella!
[/quote]
Miten niin?
Aikaa ennen seiska-lehteä ja vaimonsa hakkaamisia, Tauski yritti iskeä mua Ruotsinlaivalla. Se oli silloin vielä komea mies, mutta mä olin baarissa vain juomassa viinaa joten se meni vähän hutiksi se.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:01"]
Aikaa ennen seiska-lehteä ja vaimonsa hakkaamisia, Tauski yritti iskeä mua Ruotsinlaivalla. Se oli silloin vielä komea mies, mutta mä olin baarissa vain juomassa viinaa joten se meni vähän hutiksi se.
[/quote]
Ja olit varattu? ;)
"Räppäri" Paleface. Sekä Henry Saari. :D :D Kummallekaan en lämmenyt..
Äitiäni on yrittänyt pokata Neon 2 laulaja, Jussi Rainio. Harrastivat seksiä. :D
Äitiä yritti Poliisit-sarjasta se komeampi kuopiolainen poliisi :DD Ei äippä lämmennyt
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:01"]
[/quote]
Ja olit varattu? ;)
[/quote]
Ei, mä olin 19 ja opiskeluporukan kanssa risteilemässä. Enkä mä oikein edes ymmärtänyt miesten päälle vielä silloin.
Salkkareiden tale :D