Onko joku julkkis yrittänyt iskeä sinua?
Kommentit (170)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:09"]"Räppäri" Paleface. Sekä Henry Saari. :D :D Kummallekaan en lämmenyt..
Äitiäni on yrittänyt pokata Neon 2 laulaja, Jussi Rainio. Harrastivat seksiä. :D
[/quote]
Koska tää Jussi Rainio juttu on tapahtunut?0
En tiedä lasketaanko MFF-blogin Laura julkkikseksi, mutta hän aikoinaan jutteli kamalasti minulle IRC-Galleriassa ja pyysi käymään hänen luonaan.
Ressu Redford. En lämmennyt, kamalan ylimielisen oloinen. 2v sitten.
Duudsonit-Jukka n. 5v sitten. Hänen kanssaan olisi voinut olla hauskaakin, mutta olin tällöin onnellisesti parisuhteessa eikä syrjähyppy tullut kyseeseen, vaikka erittäin imarreltu olin hänen huomiostaan.. :)
Ressu Redford. En lämmennyt, kamalan ylimielisen oloinen. 2v sitten.
Duudsonit-Jukka n. 5v sitten. Hänen kanssaan olisi voinut olla hauskaakin, mutta olin tällöin onnellisesti parisuhteessa eikä syrjähyppy tullut kyseeseen, vaikka erittäin imarreltu olin hänen huomiostaan.. :)
Mä oon joskus miehelle ilmoittanut, että jos joku superjulkkis tulis iskemään, niin menisin sen kanssa kyllä heti sänkyyn. Mulle tällainen ois pikajuoksija Usain Bolt, joka ei edes ole komea, mutta jostain syystä syttyisin heti.
Miehellä vastaava on tennistähti Maria Sharapova. Jos tulisi itseään tarjoamaan, niin sitten sen kanssa saisi käydä vähän panemassa. Todennäköisyys taitaa olla niin häviävän pieni, että näin on uskallettu sopia.
Varmaan aika monella pitkässä parisuhteessa on samanlaisia sopimuksia :D
Entinen rallikuski Markku Ale'n yritti kovasti saada minut mukaansa Tahkolle jatkoille.Herra joka oli 30-vuotta minua vanhempi ei kiinnostanut.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:56"]
No onhan noita ollut, niin kuin melko monella muulla Helsingin yöelämässä pyörineellä naiselle, mitä sitten? Ei niistä huudella, se ei ole coolia.
Mut yksi hauskimmista tällaisista pokausjutuista olen kuullut Katariina Sourilta alias Kata Kärkkäiseltä. Se oli ollut jossain Lontoon pubissa nuorena (ja jos muistatte, se oli silloinkin melkoinen hottis), niin sitä oli tullut pokaamaan sellainen hiirennäköinen brittimies miesseurueesta, joka oli pelannut siellä pubissa biljardia. Kata oli kohteliaasti kieltäytynyt lähemmästä tuttavuudesta. Miesten poistuttua pubista oli joku Katan seurueesta kysynyt, et tunsitko sä ton miehen, joka sua lähestyi. Se oli nimittäin Gary Oldman! Ehhhheeeh, sukupolvensa taitavin ja mielenkiintoisin näyttelijähän (ja nykybrittinäyttelijöiden ehdoton idoli) se siinä oli hissukseen ollut viettämässä aikaa kavereidensa kanssa.
Aina on käynyt mielessä, et mikä Katan vastaanotto ois ollut, jos se olis tajunnut, mikä tyyppi on kyseessä. No ehkä vastaus olisi ollut nej tack silti, jos ei mätsää niin ei mätsää. Mut hauska anekdootti.
Kukaan ei ole ikinä kuullutkaan tuosta "idolista". Nevöhööd.
mulla on salasuhde Justin Bieberin kaa ;)
90% täällä kirjoittavista on luullut häntä yrittäneen henkilön olevan joku julkisuuden henkilö. Todellisuudessa aivan tavallisia noubadeja. Känni vaan on turvottanut nupin niin, että "näkee" julkkiksia kaikkialla. Loput 10% valehtelee. Huvittavaa.
80-luvulla eräänä vappuaattona törmäsimme keskustassa Anssi Rauramoon, jonka kaverini tunsi/tiesi koripallopiireistä. Hän kovasti pyyteli meitä mukaansa joihinkin juhliin. Olimme tuolloin 15-vuotiaita, joten jätimme väliin.
Olin lontoon olympialaississa kilpailemassa (en edustanut Suomea). Menestystä ei tullut sitten pätkääkään mutta siellä tuli yhtä aikas kuuluisaa urheilijaa "tapailtua", nykyisin viestitellään jos ollaan samaan aikaan jossain;)
onk tää se naisten 'melkein sain' osio?
aika paljon saa, vain sillä että on narsistisesti työntänyt itseään julkisuuteen. Onko kyse siitä, että antamalla julkkikselle koet itsekin olevasi enemmän 'jotain'? Ei pahalla, muttei hyvällä :-)
Pikku G eli Henri Vähäkainu, Esko Eerikäinen... Ei kyllä natsannut
Heikki Silvennoinen - lämpesin, liikaakin..
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 12:22"]
Se laulaja Sanni, Marianne Kallio ja pari muuta julkkisneitoa. Tietysti lämpesin kaikille
[/quote]
:D :D Sanni on varttu.. jokseenkin en jaksa uskoa. On meinaan mun kaveri.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 12:30"] Just. Aiemmin totesit, että olet käynyt Kallion baareissa vain muutaman kerran.
En tuhlaa enempää aikaani sinuun.
[/quote]
Niin? :D
Ja mummoni on asunut Kalliossa yli 30 vuotta, eikä tietääkseni ole ikinä käynyt siellä baareissa tai ravintoloissa.